Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook niet jordii, na mn stage bij Ajax moet ik echt wat gaan doen daar.
Nee duh, maar ik kijk mn oom wel lief aan als ik stage moet doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
Je hebt geen stage bij Ajax man.
Mag je meehelpen met de straatvoetbal toernooitjes en die toernooien voor gehandicapten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee duh, maar ik kijk mn oom wel lief aan als ik stage moet doen
Beter dat dan normaal werk waar je niet of nauwelijks betaald voor krijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mag je meehelpen met de straatvoetbal toernooitjes en die toernooien voor gehandicapten.
Ja, zolang je maar niet over de kwaliteiten van spelers begint.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
Maar jordii, hou je nog wle van mij?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zolang je maar niet over de kwaliteiten van spelers begint.
Je kan moeilijk verwachten van je spelers dat ze spelen zoals je wilt als je poppetjes erin zet die dat bepaalde spel niet kunnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:18De Boer is nog steeds erg boos. 'Teveel jongens droegen in ons roodwitte shirt niet de filosofie van Ajax uit'. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:31:47De Boer leest laatste regels uit column in programmaboekje voor. Stel boos maar bij naar razend. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:33:45'We hebben vandaag niet laten zien dat we positief arrogant zijn', aldus De Boer. Hoe zwaar Real-thuis ook is. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:35:38Dit zijn de woorden die een boze De Boer zojuist voorlas. #ajax #ajarea - http://t.co/BmYhcMT7 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:18De Boer: ,,Na 1-2 honderd procent kans op 2-2, naief omgegaan met balbezit en binnen mum van tijd 1-4. Geen recht op gelijkspel.' #ajarea reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:44De Boer: ,,Je mag respect hebben voor een tegenstander, maar geen ontzag." #ajarea reageer retweet
De Boer is niet tevreden.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:37De Boer: ,,We hebben niet volgens onze filosofie gespeeld. Daarin ben ik teleurgesteld." #ajarea reageer retweet
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:18De Boer is nog steeds erg boos. 'Teveel jongens droegen in ons roodwitte shirt niet de filosofie van Ajax uit'. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:31:47De Boer leest laatste regels uit column in programmaboekje voor. Stel boos maar bij naar razend. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:33:45'We hebben vandaag niet laten zien dat we positief arrogant zijn', aldus De Boer. Hoe zwaar Real-thuis ook is. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:35:38Dit zijn de woorden die een boze De Boer zojuist voorlas. #ajax #ajarea - http://t.co/BmYhcMT7 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:18De Boer: ,,Na 1-2 honderd procent kans op 2-2, naief omgegaan met balbezit en binnen mum van tijd 1-4. Geen recht op gelijkspel.' #ajarea reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:44De Boer: ,,Je mag respect hebben voor een tegenstander, maar geen ontzag." #ajarea reageer retweet
De Boer is niet tevreden.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:37De Boer: ,,We hebben niet volgens onze filosofie gespeeld. Daarin ben ik teleurgesteld." #ajarea reageer retweet
Vincerusso is de grootste debiel die ik hier ooit heb zien posten die had er geen verstand vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
Als vinceruso er was , was dit trouwens wel de meest depri reeks van FOK! geweest.
Die post hier gewoon nog hoor, onder DrommelsDrommelsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vincerusso is de grootste debiel die ik hier ooit heb zien posten die had er geen verstand van
eriksen, vermeer, sporkslede,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:47 schreef Devv het volgende:
Ik was snotverkouden dus ik lag vroeg op bed. Maar ik heb blijkbaar niets gemist. Waren er nog lichtpuntjes?
Dus daarom was Mourinho zo mild over Ajax. Die denkt ook, ik moet ze te vriend houden want misschien ga ik hier binnenkort winkelen.quote:
ghehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Dus daarom was Mourinho zo mild over Ajax. Die denkt ook, ik moet ze te vriend houden want misschien ga ik hier binnenkort winkelen.
Eriksen???? Houd toch op man. En Vermeer houdt alleen maar tegen als je in zijn handen schiet. Er waren geen lichtpuntjes. Alleen spelers die minder tegenvielen dan anderen.quote:
Inderdaad. Overigens over Eriksen gesproken, hij wordt wel gezien als het megatalent, maar het komt er toch nog niet vaak uit. Wat vinden jullie daarvan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eriksen???? Houd toch op man. En Vermeer houdt alleen maar tegen als je in zijn handen schiet. Er waren geen lichtpuntjes. Alleen spelers die minder tegenvielen dan anderen.
weet het niet, hij wordt niet vaak besproken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens over Eriksen gesproken, hij wordt wel gezien als het megatalent, maar het komt er toch nog niet vaak uit. Wat vinden jullie daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |