Sana is dan ook geen rechtsbuiten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Sana beter vinden dan Boerrigter_! Sana was echt dramatisch slecht, evenals Poulsen.
Sana laat tenminste nog zien dat er groei en combinaties inzitten, Boerrigter kan alleen rennen en dan de bal verliezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Sana beter vinden dan Boerrigter_! Sana was echt dramatisch slecht, evenals Poulsen.
Ik moet helemaal niets. Jij moet niet zo fappen op Sana, je lijkt net mij wel met siggy.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet je bek houden man, zet hem eerst maar even op links.
Ik fap nergens, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is op links.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Jij moet niet zo fappen op Sana, je lijkt net mij wel met siggy.
Zelfs babel is beter op de flanken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik fap nergens, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is op links.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
En die goal van Benzema, broek vol spetters.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik zit het verslag te lezen, maar er zijn dus mensen die Eriksen en Blind slecht vonden.Vooral Eriksen was echt goud. De tweede helft heeft hij bijna geen bal verspeeld en ontzettend veel tempo gebracht. Ook Blind was defensief sterk en bijna elke aanval begon bij hem. Boerrigter was absurd slecht, Sana had te weinig in te brengen. Vermeer was top.
Sierd zei dit niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Die commentator ook: Ja, hiervoor kopen mensen nou een kaartje,om de sterren van Real te zien... Rot toch op man, wat een mongool weer met zijn domme uitspraken![]()
Sana ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer was iig niet tevreden en ik ben benieuwd of hij zondag nog aanpassingen gaat doorvoeren.
Poulsen mag wel even rust krijgen en Boerrigter ook. Lekker rouleren.
Sana - Hoesen - Babel zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sana ook. Andersen en Housen zondag in de basis ja?
Ja, next gen, helaas. Andersen hangen op links ipv Sana ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana - Hoesen - Babel zou wel kunnen ja.
Andersen ga je niet zien want die doet vandaag met de A1 mee tegen Molde FK.
Zie toch liever Boccara. Kan Ajax ook goed gebruiken, iemand die wel druk naar voren zet en elke tegenstander geen centimeter gunt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Als sporkslede nou ff wat steroids gebruik kan het een Yaya worden ;D
Heb ook liever Boccara, maar een powerneger erbij is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zie toch liever Boccara. Kan Ajax ook goed gebruiken, iemand die wel druk naar voren zet en elke tegenstander geen centimeter gunt.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:18De Boer is nog steeds erg boos. 'Teveel jongens droegen in ons roodwitte shirt niet de filosofie van Ajax uit'. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:31:47De Boer leest laatste regels uit column in programmaboekje voor. Stel boos maar bij naar razend. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:33:45'We hebben vandaag niet laten zien dat we positief arrogant zijn', aldus De Boer. Hoe zwaar Real-thuis ook is. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:35:38Dit zijn de woorden die een boze De Boer zojuist voorlas. #ajax #ajarea - http://t.co/BmYhcMT7 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:18De Boer: ,,Na 1-2 honderd procent kans op 2-2, naief omgegaan met balbezit en binnen mum van tijd 1-4. Geen recht op gelijkspel.' #ajarea reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:44De Boer: ,,Je mag respect hebben voor een tegenstander, maar geen ontzag." #ajarea reageer retweet
De Boer is niet tevreden.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:37De Boer: ,,We hebben niet volgens onze filosofie gespeeld. Daarin ben ik teleurgesteld." #ajarea reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |