Ik moest lolleren om de LA zonder PO.quote:
Godsamme dat klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
Strekking is dat je niet bij de post moet klagen maar bij het bedrijf waar de camera besteld was. Want de post kan er toch niets aan doen.En daarna kwam hij volgens mij met een soort van klacht.nl site aanzetten
Het was een mooi keurmerkje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
Strekking is dat je niet bij de post moet klagen maar bij het bedrijf waar de camera besteld was. Want de post kan er toch niets aan doen.En daarna kwam hij volgens mij met een soort van klacht.nl site aanzetten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lolleren om de LA zonder PO.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef megamandy het volgende:
Ik snapte die LA pas door je post in dit topic![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dezon https://www.qshops.org/consumenten/klachten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bruiloft nummer 3 volgend jaar! Met alle nagelmeisjes
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lolleren om de LA zonder PO.
Is een fotograaf, uit de tijd dat ik nog visagiewerk deed...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Joh, dat figuur komt uit het hoekje van Zeeland, wat weet die nou van post? Daar hebben ze nog niet eens postduiven!
Waar ken je hem eigenlijk van Lin? Zullen we hem uitnodigen voor hier in het topic?
Goeden matigen rellen
"Het is kudt"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
En ik mocht niet zeiken op FB over Post NL zonder de feiten te kennen
Want hij kent alle feiten wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
En ik mocht niet zeiken op FB over Post NL zonder de feiten te kennen
Preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het is kudt"
Dat zijn de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |