Ik baal dat ik de ervaring gemist heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen. We zijn nu precies 2 weken verder.
Ik heb er nieteens het maximale uit kunnen halen. Ik zat toen in Delft voor mijn stage en moest toen terug rijden naar Arnhem. Ik kreeg het pas om 15:30 onder de knie dat tamperenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ik kan er uiteindelijk ook wel om lachen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb er nieteens het maximale uit kunnen halen. Ik zat toen in Delft voor mijn stage en moest toen terug rijden naar Arnhem. Ik kreeg het pas om 15:30 onder de knie dat tamperenvervolgens in de file op de telefoon het topic in de gaten houden. Was pas om 18:00 thuis, daarna door gegaan en gelachen om het topic.
Dit dus, er zitten nog genoeg glitches in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ik kan er uiteindelijk ook wel om lachen.
Het grappig is dat ze hun hele webapp eigenlijk hebben verhuisd, dus genoeg leuke dingetjes zijn er weer te doen.
Sowieso voor de volgende keer alles intern houden en delen via PM met de vaste bezoekers van het topic. En niet gaatn smijten met coins.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De mensen die coins hebben binnengeharkt door speler heel duur erop te zetten zijn de gebanned. We hadden dus eigenlijk spelers van elkaar moeten kopen. Goed leermomentje voor volgend jaar.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit dus, er zitten nog genoeg glitches in.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sowieso voor de volgende keer alles intern houden en delen via PM met de vaste bezoekers van het topic. En niet gaatn smijten met coins.
gewoon 10 min naar saves van Hart aan het kijkenquote:
Ja, wat een held. Sportieve keeper is 'ie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon 10 min naar saves van Hart aan het kijken
Vet filmpje man,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef BDIL het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ected_moet_zijn.html
Logisch nadenken en de marktwerking op FUT een beetje doorhebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:17 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoe merken jullie of een prijs zal stijgen of dalen?
Moet je bij GuRBuH zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:17 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoe merken jullie of een prijs zal stijgen of dalen?
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef 5M1L3 het volgende:
Mijn lampard was namelijk in één dag 9k lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |