Want dit is een heel gevaarlijke vijand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Keep your friends close, but your enemies closer.
Je weet nooit hoe ze toeslaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dit is een heel gevaarlijke vijand.
Die eikel heeft mijn UI gestolen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Rezania het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat je leeell was. Wat een kutstreek.
Rezania is homo, ik denk dat hij wel gaat rennen. Maar dan richting die 500.000 man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe ze toeslaan.
Stel je voor 500.000 zulke mannen, jij rent niet weg?
Ik geil niet op dat soort verwijfde types.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Rezania is homo, ik denk dat hij wel gaat rennen. Maar dan richting die 500.000 man.
Keep your head up, keep your heart strongquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Keep your friends close, but your enemies closer.
Was je op deze reactie aan het wachten?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Was je op deze reactie aan het wachten?
heyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die eikel heeft mijn UI gestolen.
Met die geëpileerde wenkbrauwen en nagels van emquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:19 schreef zarGon het volgende:
De eerste 2 seconden zag-ie er nog heteromannelijk uit, maar damn, wat er daarna kwam.. Ik schaterlachde.
Welk filmpje heb jij gekeken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:19 schreef zarGon het volgende:
De eerste 2 seconden zag-ie er nog heteromannelijk uit, maar damn, wat er daarna kwam.. Ik schaterlachde.
Wat een fagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef Triggershot het volgende:
shit man, ik heb heel wat nichterige mannen gezien, maar dit is toch wel heel erg overdreven.
Moeten zij het opnemen tegen de Islamisering en de haatbaarden van de moslimwereld?
Plaats hier de nichten waar we een leger mee kunnen vormen en kunnen hopen op medelijden van de terroristen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |