Moet ik het proberen?quote:
Nou daar acht ik ze niet lang genoeg voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Lamb29 het volgende:
maar vast ook tof boven een laarsje en onder een rokje?
Ik heb ze niet in die maten maar hier ook altijd een lange mouwen romper (vaak lindex) met een tshirt! staat echt stoerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Lamb29 het volgende:
Even in de herhaling...
Iemand nog toffe shirtjes met korte mouw liggen voor mijn dame? (98 of 98/104)
Ze rockt romper lange mouw met een tshirt... maar vandaag dus weer 9/10 stuks aan de kant gelegd en nog 3/4 die even door de keuring moeten
Zeker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef bitterend het volgende:
Nee snap ik maar kunnen ze tegen paar keer wassen en drogen nog?
Ik heb nog wel een hoop shirts liggen in die maat. Weet uit mn hoofd alleen niet meer of er veel leuks tussenzit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Lamb29 het volgende:
Even in de herhaling...
Iemand nog toffe shirtjes met korte mouw liggen voor mijn dame? (98 of 98/104)
Ze rockt romper lange mouw met een tshirt... maar vandaag dus weer 9/10 stuks aan de kant gelegd en nog 3/4 die even door de keuring moeten
Is het stom als ik maar 1 paar neem ? (de gestreepte dus)quote:
Nee als jij dat wilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Is het stom als ik maar 1 paar neem ? (de gestreepte dus)
Wil ik wel van je lenen als je die nog hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb dus het boek lekker slapen zonder huilen te leen.
Marjolijntje vroeg er om dus die is eerst maar hij mag daarna best door hoor. Ik heb hem voorlopig niet nodig. Moeten jullie onderling maar even regelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wil ik wel van je lenen als je die nog hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |