Haha ik weet heeel veel van zwangerschappen, werk al 8 jaar met kinderen en zwangere vrouwen. Maar desondanks lijkt mij 't geweldig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet je is in het zwangerschaps SC kijken. Zo leuk lijkt zwanger zijn me niet.
Wil jij ze voor me baren hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik weet heeel veel van zwangerschappen, werk al 8 jaar met kinderen en zwangere vrouwen. Maar desondanks lijkt mij 't geweldig.
Ik weet niet of ik dat na 1 bevalling nog roep he..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wil jij ze voor me baren haha
Ik vermoed van niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat na 1 bevalling nog roep he..
Ben al bezig ^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:02 schreef maartjeh het volgende:
Ben er ook bang voor.
Zo maar eens koken.
Een boerenomelet. Lekker makkelijk vandaag. Alleen ben spekkies aan het bakken. En tegenwoordig is het niet alleen de kip die 50% water bevat de spek ook.quote:
Gezellig samen poepluiers verwisselenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Maar die ellende deel je met de vrouw!
Wat romantisch..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gezellig samen poepluiers verwisselen
Tja ieder zijn ding. Ik ben ook nog niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:37 schreef teknomist het volgende:
Ik snap ook echt niet dat mensen kinderen nemen echt leuk vinden. Kinderen zijn echt alleen leuk als peuter, soms als baby... daarna worden het vervelende wezens en voor de oudedagsvoorziening heb je ook niet meer nodig. Maar ja, het is de natuur en onze soort moet toch voortbestaan. Ik laat deze taak lekker aan anderen over
Boshut? In Prinsenbeek?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef KaBuf het volgende:
![]()
Luie zondag hiero.
Nu bij de Boshut om friet
Leven jullie ook nog?
Ik ook. Bah. Zonde op een vrije dag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen,
Het was weer veel te vroeg wakker worden vandaag![]()
Nee, in Bergen op Zoomquote:
Is dat bij 't Appeltje?quote:
Spannend!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:07 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- heeft last van z'n ogen en gaat waarschijnlijk een bril aangemeten krijgen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:07 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- heeft last van z'n ogen en gaat waarschijnlijk een bril aangemeten krijgen
Nog een jaar of 5 wachten, dan gaan alle babyboomers met pensioen en komen er plus minus 2 miljoen banen vrij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben op zoek naar werk. Dat valt niet mee.
Oh ja, zat geld om 5 jaar van te kunnen leven..quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog een jaar of 5 wachten, dan gaan alle babyboomers met pensioen en komen er plus minus 2 miljoen banen vrij.
Ik denk dat de belastingen dan nog hoger zouden zijn als wat nu het geval isquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:26 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wou dat het krijgen van een uitkering nog zo makkelijk was als vroeger
*Haagse Johnny
*Probleemwijken
die mensen hebben levens!
Best wel een klote tijd ook om nu een baan te moeten zoeken. Nog een specifieke branche?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh ja, zat geld om 5 jaar van te kunnen leven..
Haha, kinderopvang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Best wel een klote tijd ook om nu een baan te moeten zoeken. Nog een specifieke branche?
ja maarja, ik zit dan lekker de hele dag aan de Gouden Zegel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat de belastingen dan nog hoger zouden zijn als wat nu het geval is
Is mij meer maffia Italië eigenlijk hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, ik moet voor een kantooruitje verkleed gaan in Vegas-stijl
Is dit wat?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, ik moet voor een kantooruitje verkleed gaan in Vegas-stijl
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Meer latino mob style.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is mij meer maffia Italië eigenlijk haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |