Ik heb ooit een keer een kort vragenlijstje gelezen van een Engels meisje, die op de vraag spit or swallow, I absorb antwoorde...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:59 schreef teknomist het volgende:
En aan een kapotte T_P en een niet slikkende _automatic heb je ook niks op een eetmeet.
Hahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:59 schreef teknomist het volgende:
En aan een kapotte T_P en een niet slikkende _automatic heb je ook niks op een eetmeet.
Ik heb mrspoeZ net ff via FB een berichtje gestuurd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De volgende keer inderdaad ook met dag activiteit erbij. En leuk dan kunnen er meer mee. Heeft iemand het nummers van poes?
En teknomist. Dan zijn er twee niet west Brabanders dubbel feest ^^
Lol, ik lees het ja, er heeft een slachting plaatsgevonden kennelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een paar gehavend zijn
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kort vragenlijstje gelezen van een Engels meisje, die op de vraag spit or swallow, I absorb antwoorde...
Ik moet even kijken wanneer ik mijn housewarming houdt. Dat wordt waarschijnlijk eind november/begin december.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:16 schreef Mucha-Girl het volgende:
Kijk, top geregeld. Any weekend na zes november ben ik erbij! Tekno kan geloof ik het weekend van de 10e niet, want carnaval, maar daarna is alles prima.
Hoe is het hier verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |