Bij iedere groep anders. Wij draaien normaal gezien van 19:00 tot 22:00 op zaterdag avondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
Scouting is toch alleen in de ochtend?
Hier hebben we twee speltakken op vrijdag avond. 3 op zaterdag middag en 1 op zaterdag avond. Sommige groepen draaien ook op doordeweekse avonden maar dat doen wij niet. Al willen wij graag van zaterdag avond naar vrijdag avond toe. Maar dat kan nog niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat grappig! Hier was het altijd alleen in de ochtend volgens mij
In twee maanden kan er een hoop veranderen qua programma, we zien het wel of je dan kunt komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
24 wordt hem voor mij niet als het programma van scouting zo blijft. Kids willen dan iets gaan doen voor hun leiding.
5 sterren hotelbed had ik niet zo'n problemen mee om daar goed op te slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef KaBuf het volgende:
Gaaaap, ik slaap altijd slecht op een hotelbed
Morgen! Oh echt! Was eigenlijk wel heel benieuwd naar die film. Van het weekend The Dictator gezien, niet verwacht, maar me eigen kapot gelachen.quote:
Trailer vond ik wel lachen, maar ja, is meestal toch best een verschil met de film zelf. Maar goed, dan beter een keer thuis kijken dan er speciaal voor naar de bios gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef EDMAN- het volgende:
hehehe hebben we hier ook weleens. gezellige rookpauzes zijn dat.
ja ik vond hem qua grappigheid tegenvallen. Hij is leuk om te kijken, maar verder..
Ga van het weekend wel naar The Election ofzo, met Will Ferrel. Hoge verwachtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |