SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nulfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als je niet oplet sla ik je met een hamer op je hoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De enige manier hoe je dat voor elkaar krijgt is met GHB.
kinky shit ditquote:
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn zusjes pestten mij ook altijd
Dan weet ik iig dat ik de hamers moet verstoppen en je staat volgens mij niet eens op de komerslijst btw?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je niet oplet sla ik je met een hamer op je hoofd.
haha ik snap hem omdat je homofielquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nicht
hihaho
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nicht
hihaho
ik kom ook niet, is op de verjaardag van mijn zusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan weet ik iig dat ik de hamers moet verstoppen en je staat volgens mij niet eens op de komerslijst btw?
I rock bitchesquote:Beste Peter,
Complimenten voor je goede voorbereiding en gemotiveerde houding vandaag. Ik heb contact gehad met Stefan en de personen waar je contact mee hebt gehad binnen FEI hebben jouw aanwezigheid als positief ervaren. Ze vonden je open in contact en je stelde serieuze, goede vragen. Zet dit dus zo door en zorg dat je goed samenvat op papier wat je vandaag hebt gezien en geleerd zodat je straks een dijk van een presentatie kunt geven op 23 oktober.
Groet, Linda
ja wtdanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
trouwens DV schatje, de 12e ben je in leiden?
Jammer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kom ook niet, is op de verjaardag van mijn zus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok mooi, kan je gewoon meerijden, wist nou niet zeker of je vanuit groningen naar Freek ging of vanuit Leiden vandaanquote:
ik heb ook contact gehad met stefan, heerlijke jongen. op het begin is het een beetje stroef maar na het tweede lijntje loopt het altijd lekker losquote:
ik neem de lekkerste boys / meiden mee in mn bangbusquote:
ja nee ik rij met jou mee gewoon vanuit leijequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ok mooi, kan je gewoon meerijden, wist nou niet zeker of je vanuit groningen naar Freek ging of vanuit Leiden vandaan
okok mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik rij met jou mee gewoon vanuit leije
Mits ze van FOK! zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik neem de lekkerste boys / meiden mee in mn bangbus
quote:
beach niet toegestaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik neem de lekkerste boys / meiden mee in mn bangbus
let maar op 13 is het ongeluksgetal ik waarschuw jequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer.ik betwijfel hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
hopelijk komt wp niet mee met de bus van 2h4u anders is hij gelijk vol
hielarisjquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
haha snap je hem omdat hij dik is is het grappig
geen dikkerdjes toegestaan in mijn auti busquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
hopelijk komt wp niet mee met de bus van 2h4u anders is hij gelijk vol
oh faaluser ook? tofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh
nah, iel, DV, OV, Flips, krul en Faaluser
Haha wat origineel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
haha snap je hem omdat hij dik is is het grappig
ik binnensmonds kotsenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest zelf ook even binnensmonds gniffelen
beach had afgezegd dus plekje vrijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh faaluser ook? tof
hoe gaat dastan eig heen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
iets in mijn kamer ligt te rotten alleen ik kan niet vinden wat
ik verstop soms boterhammen onder mijn bedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
wel gewassen daar beneje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
wrmquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verstop soms boterhammen onder mijn bed
altijdquote:
als ik ze niet opkrijg op school gooi ik ze meestal weg maar soms vergeet ik dat en anders gaan mijn ouders tegen me schreeuwen dat ik een annorexiapatiënt ben etc. etc.quote:
Dank u, en yep. Ben over circa 2 uur even terug, dan half uurtje rijden naar stage.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef Oceanview het volgende:
Er was iets raars aan die reclame maar ik kan hem niet 123 voor me toveren.
Jammer dat ik niet meer mee kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
goed biertjes gedronken op de TU/e
ik weet wel hoe je wat kunt bijverdienenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Amoeba het volgende:
Echt, ik wil allemaal shit kopen, maar te weinig geld. En allemaal kleine uitgaven.
Je kan hier gratis de shit uit de wc komen scheppen xdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Amoeba het volgende:
Echt, ik wil allemaal shit kopen, maar te weinig geld. En allemaal kleine uitgaven.
hoe dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik weet wel hoe je wat kunt bijverdienen![]()
Oke man, dankjewel. Wanneer kan ik in je bek komen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan hier gratis de shit uit de wc komen scheppen xd
dan hoef je het niet te kopen
hihi goeie lig dubbelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oke man, dankjewel. Wanneer kan ik in je bek komen?
Is ze naar Ajax? Moordwijfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In die UFO met steven, Real aanmoedigen.
Niet alleen gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
FL heb jij mijn zusje welleens gezien?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
Jij kan tandjes spugen op de meet![]()
Mafketel
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
Jij kan tandjes spugen op de meet![]()
Mafketel
Ojaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
En ik zag je zusje toch toen bij jouw? Jij had haar in de container gedaan.
ik heb je moeder genaaid ben ik nu homo ¿?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat soberso, kom je aan mijn familie dan kom je aan mij
Nee, onder de indruk. dat je daar over heen wilt gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ik heb je moeder genaaid ben ik nu homo ¿?
GHB is een bitch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, onder de indruk. dat je daar over heen wilt gaan
Zijn wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
En ik zag je zusje toch toen bij jouw? Jij had haar in de container gedaan.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar bij wat van hem zag je zijn zusje?
Een kankertruc? Ging ze goochelen met een chemokuur?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:00 schreef badschaap het volgende:
ik wor echt gek denk ik.
Ik akn zo'n meisje maar niet uit me mind zetten die eigenlijk best wel een kanker truc heb gedaan
En de supporters juichen alsof Ajax scoortquote:
BWAHAHAHA was het maar zo'n feest. Nee mij zonder reden blokken op wapp en dan zogenaamd van niks weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Een kankertruc? Ging ze goochelen met een chemokuur?
Je bent een claimer. Ik zou je ook blokkeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
BWAHAHAHA was het maar zo'n feest. Nee mij zonder reden blokken op wapp en dan zogenaamd van niks weten.
explain please!!!! :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent een claimer. Ik zou je ook blokkeren.
Zonder reden blokkeren doet ze niet. Je zal wel veel te veel en te vaak aandacht hebben gezocht,quote:
ja oke kan miss wel, maar dan hoef je der toch niet over te liegen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Zonder reden blokkeren doet ze niet. Je zal wel veel te veel en te vaak aandacht hebben gezocht,
Weenie man misschien houdt ze niet zo van zo'n confrontatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja oke kan miss wel, maar dan hoef je der toch niet over te liegen?
pff, maar ach genoeg andere leuke chicksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Weenie man misschien houdt ze niet zo van zo'n confrontatie.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:00 schreef badschaap het volgende:
ik wor echt gek denk ik.
Ik akn zo'n meisje maar niet uit me mind zetten die eigenlijk best wel een kanker truc heb gedaan
Hmmm, zeker weten? Je klinkt niet alsof je er al overheen bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
pff, maar ach genoeg andere leuke chicks
very goowd ideequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
Badschaap negur, waarom rape je die banga niet gwn doe ik ook altijd als ze dom doet en niet wil bawlen
Ik ben der ook nog niet overheen. Helaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, zeker weten? Je klinkt niet alsof je er al overheen bent.
Zoek een andere om overheen te gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben der ook nog niet overheen. Helaas.
zal ik doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek een andere om overheen te gaan.
niet meer druk om makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
zal ik doen
Ok nog enig idee of ze me ooit weer unblockt ;p
kkhomoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Real scoort tegen die kutclub uit Amsterdam.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Weinig van datte merken aan de stand.
10:30 - 6:30, even nietsquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Real scoort tegen die kutclub uit Amsterdam.
lobi over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lobi over.ja echt echt echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
- 5 voor SV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fuck it, ik trek een biertje open
Vrienden van mij zijn hier bier drinken en ik ben nuchter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kon me niet meer inhouden
Knap van jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn hier bier drinken en ik ben nuchter.
Deze niet leegdrinken dus en elke keer een nieuwe pakken en die wel leegdrinken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overigens zal ik nadat ik 'm opgedronken heb ermee stoppen voor vanavond, beloofd!
Proost dan maar als je dan bij 1 biertje houdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overigens zal ik nadat ik 'm opgedronken heb ermee stoppen voor vanavond, beloofd!
Thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost dan maar als je dan bij 1 biertje houd
Okè android?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon buiten het programma bij het icoontje.
Ja hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Ro-ald het volgende:
SV zie jij wel het menu op wa? Je weet toch zelfde mobiel.
Loonslaafquote:
Ik gebruik ook de nieuwste versie. Staat er ook geen instellingen op het scherm als je op het knopje met de 3 horizontale streepjes drukt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zie dat dus niet echt raar. En ik had wa net geüpdate.
Heb jij er voor betaald?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gebruik ook de nieuwste versie. Staat er ook geen instellingen op het scherm als je op het knopje met de 3 horizontale streepjes drukt?
Zo slecht speelden ze anders niet hoor. Maar de uitslag is wel jammer ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
Allemaal huilen nu, sukkels.
Gebruik gratis versiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb jij er voor betaald?
Als het goed is had ik net de nieuwste versie gedownload.
Dangerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Danger.Mouse het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
Allemaal huilen nu, sukkels.
Het wacht toch andersomdag vandaag? Of is het dan weer juist geen andersomdag?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het wacht toch andersomdag vandaag? Of is het dan weer juist geen andersomdag?
Mag ik zeggen dat ik tot volgende week donderdag geen colleges heb?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Morgen pas om half 12 beginnen met werken, maar ik ben slim en pak toch geen bier
Geld hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik tot volgende week donderdag geen colleges heb?
Weekendje werken sowieso.quote:
Lekker ja, nu kun je niet meer doordeweeks biertjes zuipen op de TUquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weekend werken ben ik eindelijk vanaf
Het was 1 keer dus ik ga het niet missenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Lekker ja, nu kun je niet meer doordeweeks biertjes zuipen op de TU
Dat komt nog welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het was 1 keer dus ik ga het niet missen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:11 schreef Snowbells het volgende:
Neeik ben gewoon al 6 dagen achter elkaar ziek.
Flipsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Dan heb je een les over International Sports and Dance Events en dan krijg ik toch een zin in fucking groot festival Jonguh
Ja weet ik maar dan moet je nog wel mensen hebben die mee gaan en zoals het er nu naar uit ziet mis ik dit jaar weer veel van ADE. En daarna wordt het toch lastiger qua festivals. Ja awakenings in januari. Ik wil gewoon keihard uit mijn dak op house muziek.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Flips![]()
Zijn nog genoeg leuke festivals die komen. Maar dan wel binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |