SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nulfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als je niet oplet sla ik je met een hamer op je hoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De enige manier hoe je dat voor elkaar krijgt is met GHB.
kinky shit ditquote:
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn zusjes pestten mij ook altijd
Dan weet ik iig dat ik de hamers moet verstoppen en je staat volgens mij niet eens op de komerslijst btw?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je niet oplet sla ik je met een hamer op je hoofd.
haha ik snap hem omdat je homofielquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nicht
hihaho
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben iel's zus niet, enkel zijn nicht
hihaho
ik kom ook niet, is op de verjaardag van mijn zusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan weet ik iig dat ik de hamers moet verstoppen en je staat volgens mij niet eens op de komerslijst btw?
I rock bitchesquote:Beste Peter,
Complimenten voor je goede voorbereiding en gemotiveerde houding vandaag. Ik heb contact gehad met Stefan en de personen waar je contact mee hebt gehad binnen FEI hebben jouw aanwezigheid als positief ervaren. Ze vonden je open in contact en je stelde serieuze, goede vragen. Zet dit dus zo door en zorg dat je goed samenvat op papier wat je vandaag hebt gezien en geleerd zodat je straks een dijk van een presentatie kunt geven op 23 oktober.
Groet, Linda
ja wtdanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
trouwens DV schatje, de 12e ben je in leiden?
Jammer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kom ook niet, is op de verjaardag van mijn zus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok mooi, kan je gewoon meerijden, wist nou niet zeker of je vanuit groningen naar Freek ging of vanuit Leiden vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |