PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Oh ja ik was vergeten te zeggen dat zijn passing dramatisch isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil hem in een 4-1-2-1-2 gebruiken, naast een snellere spits. Ongeveer zoals ik nu speel met mijn russische league, alleen dan met een kleinere targetman.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oh ja ik was vergeten te zeggen dat zijn passing dramatisch is
Ze hebben geleerd van voorgaande jaren..nu is er wat meer ruimte voor SIF's en evt TOTY's enzo zonder ze belachelijke ratings te hoeven geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef DutchSL het volgende:
Als de IF's zulke matige verbeteringen blijven krijgen worden alleen de IF's met een andere positie echt interessant
Nou nou van LB naar LWBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
Trémoulinas has switched from LB to LWB
Reus has switched from CF to LM
Mata has switched from CAM to RM
Suárez has switched from CF to ST
Habibou has switched from LW to ST
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Yeah, no point in stating the obvious.
Mathijs wil clubben zei hij net, en jij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jeuj Puush doet het weer
Gisternacht een belachelijke stelling bedacht, krijg ik nog goede feedback ook
[ afbeelding ]
Hallo 20 % meetellende 10
Ik ook wel, maar mijn nieuwe chargers liggen nog in de opladerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs wil clubben zei hij net, en jij?
De ene pakken en ondertussen de ander nog even opladen, kom gewoon !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar mijn nieuwe chargers liggen nog in de oplader
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben het eens met de stelling en de onderbouwing. Wel erg voor de hand liggend, en er valt dan ook weinig over te discussiëren. Let ook op je spelling en grammatica!
OH SNAP!!!!!11!!!
Ging dat over jou? Verrassendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben het eens met de stelling en de onderbouwing. Wel erg voor de hand liggend, en er valt dan ook weinig over te discussiëren. Let ook op je spelling en grammatica!
OH SNAP!!!!!11!!!
Leuk verhaal, lekker kort!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net een potje Seasons gespeeld.
Ajax tegen Santos.
Hij scoorde een rebound uit een corner. Hij was best goed ook.
Vervolgens scoor ik via De Jong en Alderweireld ook uit corners, en na de 2-1 drukt hij meteen zijn Xbox uit, terwijl het een gelijk opgaande wedstrijd was.
Hahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
OH SNAP!!!!!11!!!
Wat voor cijfer zou je me ervoor geven?quote:
5 at the backquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:46 schreef Confetti het volgende:
1e divisie voor de 2e keer gewonnen in 7 wedstrijden.
Kan bijna met ogen dicht verdedigen met 5atb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Onder de 3 hoop ik voor jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Gemiddelde zit nu wel ruim boven de 3 en ik heb dan dus ook een 10 volgens mij ...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Gemiddelde zit nu wel ruim boven de 3 en ik heb dan dus ook een 10 volgens mij ...
Gemiddelde is nu 3,1 ... volgende week nog even aanzetten dus
quote:
9.7 ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Gemiddelde is nu 3,1 ... volgende week nog even aanzetten dus
en nog snappen ze je nietquote:
Netjes, al blijft 5atb pure aidsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:46 schreef Confetti het volgende:
1e divisie voor de 2e keer gewonnen in 7 wedstrijden.
Kan bijna met ogen dicht verdedigen met 5atb
Eentje is opgeladen, kom eraanquote:
Agbonlahor CDM kan mooi de gaten dichtlopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Ambrose nog op Cam, en IF Connoly wordt een van de 2 CB's. Verder nog iemand Engelse Silver tips?
Denk dat ik wel een 10 kan regelen, moet die eerste 2 stellingen apart naar hem toe mailen en als ik er dan voor zorg dat die heel goed zijn + wat uitleg gunt hij me wel denk ik.quote:
Bietje prijzigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agbonlahor CDM kan mooi de gaten dichtlopen
Ik kan je die eerste van mij wel lenen, die was wel aardig volgens mij. De 2de ook wel maar kreeg ik slechte beoordelingen over omdat mensen Afrika toch niet meer te redden vondenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat ik wel een 10 kan regelen, moet die eerste 2 stellingen apart naar hem toe mailen en als ik er dan voor zorg dat die heel goed zijn + wat uitleg gunt hij me wel denk ik.
Afrika is ook niet meer te redden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan je die eerste van mij wel lenen, die was wel aardig volgens mij. De 2de ook wel maar kreeg ik slechte beoordelingen over omdat mensen Afrika toch niet meer te redden vonden
Ik geniet van het feit dat de tegenstander er echt niet doorheen komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Netjes, al blijft 5atb pure aids![]()
Inmiddels al wel wat leuke wedstrijden of boeit dat allemaal niet meer?
Ja het hele systeem is best kut met die stellingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan je die eerste van mij wel lenen, die was wel aardig volgens mij. De 2de ook wel maar kreeg ik slechte beoordelingen over omdat mensen Afrika toch niet meer te redden vonden
Wetenschap voor de praktijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jeuj Puush doet het weer
Gisternacht een belachelijke stelling bedacht, krijg ik nog goede feedback ook
[ afbeelding ]
Hallo 20 % meetellende 10
Welke gebruik je dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik geniet van het feit dat de tegenstander er echt niet doorheen komt![]()
Naarmate de wedstrijd vordert voel je gewoon dat de tegenstander het langzaam aan het opgeven is, behoorlijk bevredigend gevoel
Japquote:
quote:
Je moet Nocerino ipv Marchisio doen. Nocerino is ziekelijk goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog ultra-defense. Bizar sterk verdedigend gezien.
Krijg bijna alleen nog via corners goals tegen.
Wat was je voor dat team kwijt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, terwijl je wel redelijk aanvallende spelers hebt. Ik kon echt weinig met deze formatie, maar 4-3-2-1 is ook nooit mijn ding geweest. Misschien had ik beter 5-2-1-2 kunnen proberen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Tijdens zijn werk'', waar kan ik solliciteren?quote:Een verder onbekend gebleven inbreker heeft in de nacht van dinsdag op woensdag de politie gebeld omdat hij zou zijn beschoten tijdens zijn werk
Bronzen bankquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
nog 60k over. 1ste match 2-0 voor na 26 min: ragequit
Niet slecht, veel gekost?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om het principe.quote:
60k over hebben en dan met Djourou, Miranda spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:1. Go to Kick Off
2. Before the game starts change all the settings so the AI are basically awful.
3. Once the game starts end it!
4. Then go straight to Ultimate team
5. Enter a tournament or league!
This will use the same settings as the offline match, making the AI crap.
When you win the tournaments you'll earn a lot of coins each match.
Pas maar op met sno.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit is trouwens m'n team nu, speelt heerlijk! Brama loopt 3/2 nu haha
[ afbeelding ]
Demba Ba! OP!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, functioneert overigens prima, in duel met een gold team, blokte hij 3 maal een schot van Ibra, 3x hem van de bal gezet, en Pepe geblesseerd =Dquote:
quote:
Vet XDquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Haha, functioneert overigens prima, in duel met een gold team, blokte hij 3 maal een schot van Ibra, 3x hem van de bal gezet, en Pepe geblesseerd =D
hahah ja leuk de bronzequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Wahahaha LOL Llorente in een bronze pack
HAHAHHAHAHHA JA LOL WAT GRAPPIG XD!!!!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Wahahaha LOL Llorente in een bronze pack
quote:
Arsenal, BPL,goud.quote:
Niet te vergetenquote:
duurtstequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef Rijst het volgende:
Vanavond Ramos en Iker halen. Dan heb ik de duurste spelers van mn team gekocht
Ik zag je edit welquote:
Dan ben je echt heel slechtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef Anonymous61 het volgende:
3 wedstrijden over voor divisie 4 (UT)
[ afbeelding ]
wie raad je aan dan? IF Kosc is me te duur. heb 20k cash + IF Gibbs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
60k over hebben en dan met Djourou, Miranda spelen.
van Buytenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie raad je aan dan? IF Kosc is me te duur. heb 20k cash + IF Gibbs.
Discard hem dan gewoon, echt, sommige mensen..quote:
In divisie 5 had ik er 0 verloren 1 gelijk de rest gewonnen, maar ik mag divisie 4 gewoon niet winnenquote:
Nice, ik kom d'r op de Xbox niet vanaf dus discard ik ze maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bronze, non shiney, als warme broodjes
Jawelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Fuszy het volgende:
werkt cheat engine hetzelfde als voorheen?
Ja maar slechter in headingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:15 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Is van Buyten of Mertesacker sneller dan deze gast?
[ afbeelding ]
Zet je ze er bin 150 op?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Bronze, non shiney, als warme broodjes
Stormram neerzetten in de spits als je achter staatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:15 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Is van Buyten of Mertesacker sneller dan deze gast?
[ afbeelding ]
Die kunnen niet allebei tegelijk online zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met UT spelen op de console, hoe sluit je dan af?
wtf nice !!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam
59th minute?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam
Lol, IF Gibbs is bijna dezelfde prijs als Kosquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie raad je aan dan? IF Kosc is me te duur. heb 20k cash + IF Gibbs.
Haha, hoef je geen 5K voor te dokken hoor. Download cheat engine, 6.2 (of er moet een nieuwere versie zijn). Ik heb ergens nog een gebruiksaanwijzing, ooit van Dudeweiser gekregen... even opzoekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zet je ze er bin 150 op?
Zo ja, kun je me kort uitleggen hoe met CE?
Edit: heb er 5k voor over!
misschien is het een idee als die tutorial in de OP komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoef je geen 5K voor te dokken hoor. Download cheat engine, 6.2 (of er moet een nieuwere versie zijn). Ik heb ergens nog een gebruiksaanwijzing, ooit van Dudeweiser gekregen... even opzoeken
Maar TOTW1!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lol, IF Gibbs is bijna dezelfde prijs als Kos
Dankjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoef je geen 5K voor te dokken hoor. Download cheat engine, 6.2 (of er moet een nieuwere versie zijn). Ik heb ergens nog een gebruiksaanwijzing, ooit van Dudeweiser gekregen... even opzoeken
Vind je het gek, divisie 4quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar TOTW1!
[ afbeelding ]
eerste 2 matchen met dit team. de 2-0 was een ragequit na 26 minuten
U heeft mailquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dankje
CE had ik al wel op de laptop staan.
Heb alleen nooit begrepen hoe het werkt!
Kun je mij ook een kopietje sturen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je klaar bent met spelen op UT sluit dan af door terug te gaan naar het hoofdmenu. En zo kun je weer op de webapp terecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef byah het volgende:
[..]
Die kunnen niet allebei tegelijk online zijn?
hmm
[ afbeelding ]
Gedaan. Nu ga ik weer FUTten dus volgende verzoekjes aan dude of iemand andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Kun je mij ook een kopietje sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Eerder dalen hij is zo slechtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Ik heb 2 IF Quagliarrellas, Gaan die komende weken hard stijgen?
150c geboden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Ik heb 2 IF Quagliarrellas, Gaan die komende weken hard stijgen?
Meer filters instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:27 schreef Longcat. het volgende:
Hoe doen jullie op 59th minute man?
Kom niet langs pagina 835
Werkt voor attribute kaartjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Die staff hč, met die shit als Handling %15 procent, merk je daar eigenlijk wat van.
Ik vind dat van die hele loze kaarten eigenlijk. Ik heb nu bijvoorbeeld een Julio Cesar in mn team.
80 handling heeft die en ik heb twee van die handling coaches, in totaal 25%. Betekent dat dan nu dat Julio 99 handling heeft?
Als je een attribute kaartje geeft dat handling boost, dan komt daar nog eens 25% boven opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Die staff hč, met die shit als Handling %15 procent, merk je daar eigenlijk wat van.
Ik vind dat van die hele loze kaarten eigenlijk. Ik heb nu bijvoorbeeld een Julio Cesar in mn team.
80 handling heeft die en ik heb twee van die handling coaches, in totaal 25%. Betekent dat dan nu dat Julio 99 handling heeft?
Lucioquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Wie als middelste Serie A cb? Chiellini links, Ogbonna rechts.
Ik zou Ogbonna in het midden doen en een rechtspoot op rechts ivm opbouwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Wie als middelste Serie A cb? Chiellini links, Ogbonna rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |