Niet echtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit Lola dit allemaal ook met de slappe lach te lezen
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt
Ik moet cryo weer geruststellen dat er niks aan de hand is
Die niet reageert, die?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.
Alcohol en ziek? Nicequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alcohol he. Dan krijg je de psycholoog Tamashii.
... en dank je welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt
Ik moet cryo weer geruststellen dat er niks aan de hand is
Heel pagina 5 van het vorige topic ging daarover, maar np. Zoals al gezegd, ik heb keelpijn. Heftig. En alcohol helpt daar tegen.quote:
dat dat nog gebruikt wordquote:
Hmm dat heb ik even gemist, pauze denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel pagina 5 van het vorige topic ging daarover, maar np. Zoals al gezegd, ik heb keelpijn. Heftig. En alcohol helpt daar tegen.
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik even gemist, pauze denk ik.
Oh, in dat geval, zuipse
Keb zo een programmatje die combineerd msn en facebook contacten in een chat programma.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dat nog gebruikt word
die van mij is zo enorm dood gegaan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.
doe mij dan ook maar een glaasjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik zuip heel nooit niet. Maar dit is mijn tweede glaasje en ik ben een happy kittykat.
Waait wel overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
http://buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
dat word in de regen collecteren
dat is wel handigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb zo een programmatje die combineerd msn en facebook contacten in een chat programma.
Hihihihi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik anders even op ziekenbezoek komen vanavond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |