Active Directory? Nergens voor nodig man!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:02 schreef JordyH. het volgende:
Ik zou niet zeggen dat ik een handleiding of een uitgebreide uitleg nodig heb maar ik vroeg me af of mensen die hier wel ervaring mee hebben een paar tips oid konden geven over bijvoorbeeld Active Directory of welke "roles" ik toe zou moeten voegen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Active Directory? Nergens voor nodig man!
Gewoon de C$ share opengooien voor Everyone met Full Control. Gaat altijd goed.
Anyhoo, kijk eens hier.
De ervaring is dat jij een handleiding nodig hebt, AD is helemaal niet uitgebreid of zo, daarbij geef je helemaal niet aan waar je het voor wilt gebruiken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:02 schreef JordyH. het volgende:
Ik zou niet zeggen dat ik een handleiding of een uitgebreide uitleg nodig heb maar ik vroeg me af of mensen die hier wel ervaring mee hebben een paar tips oid konden geven over bijvoorbeeld Active Directory
Dat weet niemand.quote:of welke "roles" ik toe zou moeten voegen.
Gaaf!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Active Directory? Nergens voor nodig man!
Gewoon de C$ share opengooien voor Everyone met Full Control. Gaat altijd goed.
Anyhoo, kijk eens hier. (Was trouwens al veel eerder gemeld, maar wie weet las je er over heen)
Waar wil je de server voor inzetten? Pas als dat bekend is weet je welke roles je toe moet voegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:02 schreef JordyH. het volgende:
Ik zou niet zeggen dat ik een handleiding of een uitgebreide uitleg nodig heb maar ik vroeg me af of mensen die hier wel ervaring mee hebben een paar tips oid konden geven over bijvoorbeeld Active Directory of welke "roles" ik toe zou moeten voegen.
Gewoon alle roles!!! YEAH!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef bluuf het volgende:
[..]
Waar wil je de server voor inzetten? Pas als dat bekend is weet je welke roles je toe moet voegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |