Ah, inderdaad, dat werd door Innodb gebracht. Maar dan nog wordt volgens de documentatie het sterk afgeraden om MySQL 4.1.3 of later te gebruiken in combinatie met de oude mysql_ functies. Dat is een dusdanig oude versie van MySQL (uit 2004 ofzo?) dat het praktisch voor elke situatie nu niet verstandig is om ermee aan de slag te gaan voor een nieuw project.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
transacties zijn geen nieuwe features
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | <?php private function getFileName($digit_number){ $new_file_name = ""; for($i = 0; $i < $digit_number; $i++){ $flag = rand(0,2); switch($flag){ case 0:{ $new_file_name .= chr(rand(48,57)); break; } case 1:{ $new_file_name .= chr(rand(65,90)); break; } case 2:{ $new_file_name .= chr(rand(97,122)); break; } } } return $new_file_name; } ?> |
Ik zou persoonlijk voor PDO gaan, dan heb je gelijk een databaseonafhankelijke abstractielaag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Devolution het volgende:
Oke, bedankt voor de info. Misschien toch maar eens overschakelen dan
Efficiënte manier om random strings te genereren.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[ code verwijderd ]
Code evalueren van anderen, is niet goed voor mijn bloeddruk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Efficiënte manier om random strings te genereren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[ code verwijderd ]
Van die code zie je in 10 seconden wat er gebeurt.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik zie een verband.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef Chandler het volgende:
Je kunt je code natuurlijk ook gewoon voor jezelf houdenik heb anders nog nooit WTF gehoord
Het probleem is al opgelost. Ik heb de database geleegd en de auto_increment teller gereset. Toen heb ik alles opnieuw naar de database weg laten schrijven en met Chrome ingelogd op MyPhpAdmin. Met Firefox liep de boel dus vast en gaf 'ie een foutmelding dat ik aan de sizelimit zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef StM het volgende:
Wat werkt er niet meer (krijg je een error?) en welke database gebruik je?
Dat blijkt nu het geval te zijn: Warning: mysqli::mysqli(): (08004/1040): Too many connectionsquote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Farenji het volgende:
tenzij de connecties niet goed hergebruikt worden en je op den duur tegen de max_connections limiet aanloopt.
Heb het erin gezet (en mysql opnieuw gestart), maakt geen verschil. Ik krijg na 2 minuten alweer "too many connections".quote:Op maandag 5 november 2012 13:26 schreef GlowMouse het volgende:
Probeer eens mysql.allow_persistent=Off en mysqli.allow_persistent=Off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |