Ik voel me niet verplicht om me te verantwoorden voor alles wat ik hier neerzet, je kan het altijd nog negeren, wat de meesten doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag. Kennelijk kan je die zelf niet beantwoorden omdat je zelf geen flauw benul hebt waarom je burn roept.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, phew... dat is me al eens overkomen, dat hoeft niet nog een keer
Kortom, je weet zelf niet waarom je het zeiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik voel me niet verplicht om me te verantwoorden voor alles wat ik hier neerzet, je kan het altijd nog negeren, wat de meesten doen.
En meer ga ik er niet over vuil maken, daar heb ik gewoon de energie niet voor...
Kap!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, je weet zelf niet waarom je het zei. Prima.
Wat heb je gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zit ik ff terug te lezen zie ik weer een en al damesvenijn! Pfft
anywayik heb weer teveel geld uitgegeven
Waarom zoek jij toch in alles een confrontatie!?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, je weet zelf niet waarom je het zei. Prima.
Je was shoppen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef JJH het volgende:
Zo dan.
Zo eerst maar eens ontbijtje roggelen.
O haiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik stelde gewoon een vraag omdat ik een reactie op een post van Tally niet snaptequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij toch in alles een confrontatie!?
Dat is altijd goed. Leuke dingen? Of dames-leukedingen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kan gewoon niet op d'r naam komen... was volgens mij een modje in KPD.quote:
Je mag toch vragen wat hij bedoelt? Als hij iets neerzet wat geen hond begrijpt kan hij ook een aantal cijfers en letters intikken gewoon om het reageren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij toch in alles een confrontatie!?
In KPD nog wel, dat doe je goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan gewoon niet op d'r naam komen... was volgens mij een modje in KPD.
Vond me irritant, en vervelend, en uit de hoogte doen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |