Die post ik sowieso hoor, voor deze bedragen mag je dat verwachten. Maar zoals in de OP aangegeven moet ik hem nog terugkrijgen van repair center.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
Misschien heb ik interesse als je duidelijke foto's post.
... da's een goeie. Mocht dit serieus zijn, dan ben ik daar eventueel wel toe bereid. Dan zoek ik wel eerst even uit hoe het met verzekerde zendingen en verzendkosten zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:28 schreef borbit het volgende:
Zou je hem eventueel naar het buitenland kunnen verzenden? (Kirkuk, IQ)
Had al aangevraagd of dat bod weggehaald kan worden, jij hebt gewoon het hoogste bod. Over vijftig cent doe ik natuurlijk niet kinderachtig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ja, weetjewat, ik laat de keuze wel gewoon bij TS liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de achterkant zitten wat spoortjes van mijn klauwen, vlekjes e.d.
Kan het ook niet helpen.
Dan nog, 85 is echt belachelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:47 schreef Lolwuthai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2012 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je naar de datum van de andere boden gekeken? Schele.![]()
En dus? Het is maar een startbod, dat heet handelen. Iets wat jij blijkbaar niet begrijpt, dat ze op marktplaats staan voor 125 zal mij aan mijn reet roesten, ik probeer gewoon met TS te handelen, en daar ben ik jou niet bij nodig.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan nog, 85 is echt belachelijk.
Op marktplaats kun je ze voor 125-150 kwijt...
Belachelijke instellingquote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
En dus? Het is maar een startbod, dat heet handelen. Iets wat jij blijkbaar niet begrijpt, dat ze op marktplaats staan voor 125 zal mij aan mijn reet roesten, ik probeer gewoon met TS te handelen, en daar ben ik jou niet bij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |