Lijkt me een aparte sensatie, placentakoppen ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:27 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn vv en gyn kreeg moederkoek bijna naar hun kop gemikt dus ik heb die spuit niet gehad
Ja het is echt zo'n flubber globber gevoel....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is echt t ranzigste gevoel ever...die placenta die eruit glibbert
Ik had 't niet onder controle hoor! Hij floepte er gewoon uit terwijl ze net in/naar m'n doos aan 't kijken waren en daar was ie ineens (inclusief verschrikte blik)!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me een aparte sensatie, placentakoppen ...
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is echt t ranzigste gevoel ever...die placenta die eruit glibbert
Videocameraquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Skoap het volgende:
ik wil hem juist wel zien![]()
Maar ik vind dat allemaal ook gewoon interessant. Stel dat ik een keizersnede zou moeten, dan zou ik het liefste nog mee willen kijken.
Lijkt me wel een leuke manier om het kraambezoek naar buiten te werken als je ze beu bent. Fotoserie van de placentaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
ik hoefde er in iedergeval geen foto van
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke manier om het kraambezoek naar buiten te werken als je ze beu bent. Fotoserie van de placenta
Je doet me aan mn moeder denkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Skoap het volgende:
ik wil het juist wel zien![]()
Maar ik vind dat allemaal ook gewoon interessant. Stel dat ik een keizersnede zou moeten, dan zou ik het liefste nog mee willen kijken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je doet me aan mn moeder denkenDie had een poosje terug een kijkoperatie aan haar knie (mijn zusje was erbij als haar fysiotherapeut uit interesse) en die wilde perse geen roesje en meekijken met de operatie. Uiteindelijk hebben ze haar na korte tijd toch een roesje gegeven, puur om haar stil te krijgen want ze praatte teveel omdat ze het allemaal zo interessant vond
Nou ja, ik ben dan toch iets meer van laat de natuur even zelf proberen.. In plaats van meteen helpen. Het is in mijn ogen toch een onnodige stof die zonder overleg mn lijf in gespoten wordt en daar heb ik graag wel zelf iets over te zeggen... Ik snap ook wel dat je geen uur gaat afwachten, maar wacht dan even de volgende wee af, denk ik...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef mignonne het volgende:
Tico, das idd oxytocine, je krijgt die spuit omdat is aangetoond dat dit het bloedverlies significant verminderd. Je weet nu achteraf dat het bloedverlies erg meeviel en dat je het misschien niet nodig had, maar dat weet je van tevoren natuurlijk niet.
Je kunt best wachten tot de placenta er is maar dan loopt ook je bloedverlies rap fors op en dat is niet (of niet altijd) wenselijk. Zeker als je thuis bevalt wordt er altijd oxytocine gegeven, in het ziekenhuis tegenwoordig ook vrijwel altijd.
Waarom zou je die prik niet willen? (oprechte interesse!)
Sommige vrouwen merken er idd niets van, anderen vliegen tegen het plafondweinig van te zeggen
Idd jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ondertussen is het 3 oktober.. Maar nog geen oktoberbabies!!! WTF dames?
hihi volgens mij zou mij hetzelfde kunnen gebeurenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je doet me aan mn moeder denkenDie had een poosje terug een kijkoperatie aan haar knie (mijn zusje was erbij als haar fysiotherapeut uit interesse) en die wilde perse geen roesje en meekijken met de operatie. Uiteindelijk hebben ze haar na korte tijd toch een roesje gegeven, puur om haar stil te krijgen want ze praatte teveel omdat ze het allemaal zo interessant vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 36 weken vandaag.. Volgende week al meldplicht
![]()
Hoop verders dat het met iedereen goed gaat!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |