abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:26:19 #1
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117539941
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

11 juni (voorlopig): _Nikki_
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Arizona op 03-10-2012 12:39:31 ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117539953
Ondertussen is het 3 oktober.. Maar nog geen oktoberbabies!!! WTF dames?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117539983
Mijn vv en gyn kreeg moederkoek bijna naar hun kop gemikt dus ik heb die spuit niet gehad ;)
pi_117540012
Dat is echt t ranzigste gevoel ever...die placenta die eruit glibbert :r
pi_117540071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:27 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn vv en gyn kreeg moederkoek bijna naar hun kop gemikt dus ik heb die spuit niet gehad ;)
Lijkt me een aparte sensatie, placentakoppen ...
pi_117540127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja het is echt zo'n flubber globber gevoel....
pi_117540178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Lijkt me een aparte sensatie, placentakoppen ...
Ik had 't niet onder controle hoor! Hij floepte er gewoon uit terwijl ze net in/naar m'n doos aan 't kijken waren en daar was ie ineens (inclusief verschrikte blik)!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:35:36 #8
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117540201
Ik kreeg zo'n spuit, ze drukten een keer op mijn buik en daar flubberde het ding heen :P
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:41:11 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117540377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
+1
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:43:49 #10
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117540463
Ze vroegen mij ook nog of ik het ding wilde zien _O-.
Nee dank je, ik had een baby om naar te kijken, alsof ik dan naar een moederkoek ga staren _O-
pi_117540526
ik wil het juist wel zien :@
Maar ik vind dat allemaal ook gewoon interessant. Stel dat ik een keizersnede zou moeten, dan zou ik het liefste nog mee willen kijken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117540545
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Skoap het volgende:
ik wil hem juist wel zien :@
Maar ik vind dat allemaal ook gewoon interessant. Stel dat ik een keizersnede zou moeten, dan zou ik het liefste nog mee willen kijken.
Videocamera :Y
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:46:38 #13
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117540546
ik heb hem wel even bekeken
ik hoefde er in iedergeval geen foto van
W
Z
E
pi_117540578
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef rebel-angel het volgende:
ik hoefde er in iedergeval geen foto van
Lijkt me wel een leuke manier om het kraambezoek naar buiten te werken als je ze beu bent. Fotoserie van de placenta :Y)
pi_117540618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Lijkt me wel een leuke manier om het kraambezoek naar buiten te werken als je ze beu bent. Fotoserie van de placenta :Y)
_O- ^O^
pi_117540624
Tico, das idd oxytocine, je krijgt die spuit omdat is aangetoond dat dit het bloedverlies significant verminderd. Je weet nu achteraf dat het bloedverlies erg meeviel en dat je het misschien niet nodig had, maar dat weet je van tevoren natuurlijk niet.
Je kunt best wachten tot de placenta er is maar dan loopt ook je bloedverlies rap fors op en dat is niet (of niet altijd) wenselijk. Zeker als je thuis bevalt wordt er altijd oxytocine gegeven, in het ziekenhuis tegenwoordig ook vrijwel altijd.

Waarom zou je die prik niet willen? (oprechte interesse!)

Sommige vrouwen merken er idd niets van, anderen vliegen tegen het plafond :') weinig van te zeggen :D
:)
pi_117540776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Skoap het volgende:
ik wil het juist wel zien :@
Je doet me aan mn moeder denken O+ Die had een poosje terug een kijkoperatie aan haar knie (mijn zusje was erbij als haar fysiotherapeut uit interesse) en die wilde perse geen roesje en meekijken met de operatie. Uiteindelijk hebben ze haar na korte tijd toch een roesje gegeven, puur om haar stil te krijgen want ze praatte teveel omdat ze het allemaal zo interessant vond :')
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:53:54 #18
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117540787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je doet me aan mn moeder denken O+ Die had een poosje terug een kijkoperatie aan haar knie (mijn zusje was erbij als haar fysiotherapeut uit interesse) en die wilde perse geen roesje en meekijken met de operatie. Uiteindelijk hebben ze haar na korte tijd toch een roesje gegeven, puur om haar stil te krijgen want ze praatte teveel omdat ze het allemaal zo interessant vond :')
_O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117540854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef mignonne het volgende:
Tico, das idd oxytocine, je krijgt die spuit omdat is aangetoond dat dit het bloedverlies significant verminderd. Je weet nu achteraf dat het bloedverlies erg meeviel en dat je het misschien niet nodig had, maar dat weet je van tevoren natuurlijk niet.
Je kunt best wachten tot de placenta er is maar dan loopt ook je bloedverlies rap fors op en dat is niet (of niet altijd) wenselijk. Zeker als je thuis bevalt wordt er altijd oxytocine gegeven, in het ziekenhuis tegenwoordig ook vrijwel altijd.

Waarom zou je die prik niet willen? (oprechte interesse!)

Sommige vrouwen merken er idd niets van, anderen vliegen tegen het plafond :') weinig van te zeggen :D
Nou ja, ik ben dan toch iets meer van laat de natuur even zelf proberen.. In plaats van meteen helpen. Het is in mijn ogen toch een onnodige stof die zonder overleg mn lijf in gespoten wordt en daar heb ik graag wel zelf iets over te zeggen... Ik snap ook wel dat je geen uur gaat afwachten, maar wacht dan even de volgende wee af, denk ik...
pi_117540868
Nikki gefeliciteerd en welkom *O*

Klumsy :* bijzondere maar ook moeilijke mijlpaal lijkt he!

Omentielvo 24 weken *O*

Ik dacht dat ik die prik in mijn been had gekregen omdat het te lang duurde voordat de placenta kwam, totaal geen tijdsbesef eigenlijk,
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:04:15 #21
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117541132
Nikki gefeli en welkom!! :* *G*

Coco fijn dat jullie het uitgepraat hebben en het gewoon goed zit weer! :) :*

Omentielvo mijlpaal, 24 weken! :D *G*

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ondertussen is het 3 oktober.. Maar nog geen oktoberbabies!!! WTF dames?
Idd ja :o

Is Woman al gesignaleerd vandaag?

Zo, weer lekker naar de fysio geweest vandaag want mn bekken wil niet meer zo ;( Als ik draai 's nachts lijkt het alsof ik de hele boel kapottrek :X Auw. Dus ja, nog ff volhouden.

Qua pijnstilling wil ik, als ik het überhaupt wil, wel een ruggenprik. Gewoon het idee om alles bewust mee te maken (in tegenstelling tot morfine, misschien). Nadeel vind ik wel dat het dan allemaal wel heel medisch wordt met alle toeters en bellen eromheen.
Oh, en dat van die oxytocine staat ook in mijn geboorteplan; ik wil niet gelijk een prik in mn been gejast hebben, wil haar eerst ff aanleggen als glibberglobber er niet gelijk uitkomt :+ en dan zien we wel weer verder. :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117541147
Spirit _O-

Die prik wil ik heel erg wel (al deed hij gemeen pijn, haha, ik heb hem echt nog 4 dagen gevoeld! Branderig rotgevoel. Misschien niet goed gezet,want bij de oudste voelde ik hem niet)
Na een snelle bevalling schijnt je placenta wel eens niet meer te willen komen en ik zit niet te wachten op meer bloedverlies dan de vorige keer ;)
pi_117541210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

hihi volgens mij zou mij hetzelfde kunnen gebeuren :D
pi_117541257
*Ik negeer even het woord misknip van MaLo... *
Met een meidenkwartet
pi_117541280
Ik heb net zo''n mooi informatieboekje gekregen van het UMC waarin zelfs staat dat je de placenta mee naar huis mag nemen! Thanks but no thanks :D ... Tegen de tijd dat dat ding eruit glibbert mogen ze hem zo onopvallend mogelijk afvoeren want ik hoef dat echt niet te zien hoor :D

Ik ben inderdaad ook meer van: laat de natuur zoveel mogelijk zijn werk doen :Y
Tenzij we echt levensbedreigende situaties gaan krijgen en gigantisch veel bloedverlies, dan is het een ander verhaal.

Haha Spirit verhaal over je mamsie O+

Misschien wordt de mijnes trouwens wel een novemberbaby :P (laten we het hopen van niet maja .. de eerste he, en je weet wat ze vaak over een eerste kleintje zeggen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder 36 weken vandaag *O* .. Volgende week al meldplicht :o

Hoop verders dat het met iedereen goed gaat! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')