SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele apparaten staan in Den Bosch, andere moet ik uit Utrecht ophalen. Ik zal vandaag ergens nog meer foto's plaatsen Foto's geplaatst in spoiler tags.
- Behringer DEQ2496 verkocht
- Akai AT-52L (toptuner, maar veel krassen) gereserveerd
- Yamaha CR-440 (stoffig en vies maar werkt) gereserveerd
[ Bericht 8% gewijzigd door powerflux op 16-10-2012 06:41:13 ]Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
Jeps, Ik moet die HDD recorder dan wel eerst uit utrecht oppikken, dus 't wordt op z'n vroegst donderdag. Reserveren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:02 schreef W00fer het volgende:
Kom je wel eens op station Eindhoven? Interesse in de 3570H voor de reserve onderdelen. AB heb ik zelf.
Jep. Bij deze dus gereserveerd voor jequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef W00fer het volgende:
Is prima, bedankt. Eindhoven station ook toevallig of niet?
Helaas. opsturen is wel mogelijk natuurlijk. voorstel van 35 inclusief?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef TSPO het volgende:
Bied 25 voor de Denon PMA-707. Is die in Utrecht op te halen?
Staat 'ie in Den Bosch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef powerflux het volgende:
[..]
Helaas. opsturen is wel mogelijk natuurlijk. voorstel van 35 inclusief?
originele vraagprijs totaal 85,-quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef R-Tech het volgende:
Interesse in:
- Sony MDS-JE320 met nieuw loopwerk 35,-
- Technics ST-G570L (krassen) 15,-
- Akai GX-R35 top-deck met nieuwe snaar (03/10/12 ingebouwd) 35,-
Alleen vind ik de prijzen wel wat hoog..
Maak eens een mooi combi prijsje voor me
Jep.quote:
Oeh tempting.. Even overleggen met mn vrouwquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef powerflux het volgende:
originele vraagprijs totaal 85,-
kan er 65,- van maken als je de boel komt halen? lijkt me een mooie korting
Die UPS is er ook nog. Geen interne accu's overigens, alles extern.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef wesselbraaksma het volgende:
Heb je die 19inch ups al verkocht?
En wat is dat andere 19 inch geval?
Wat voor accu´s gaan er in die ups en wat moet je voor die 19inch versterker hebben?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef powerflux het volgende:
[..]
Die UPS is er ook nog. Geen interne accu's overigens, alles extern.
Die ander 3 zijn een crossover, een harmonic synthesiser en een 2x 450W@4 PA versterker.
origineel een klein bewakingsaccutje van 12v. Er zijn echter 2 dikke vergulde connectoren op de achterkant gemaakt zodat hij bijv. in de auto ook werkt. Daar heb ik hem ook gebruikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Wat voor accu´s gaan er in die ups en wat moet je voor die 19inch versterker hebben?
De FDS-320 is er ook nog. Zeeland kom ik echt nooit, maar hij ligt momenteel in Den Bosch.quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef thijs121 het volgende:
BSS FDS-320 nog aanwezig?
en waar eventueel optehalen? ik lees utrecht, den bosch, eindhoven. misschien kom je nog eens ergens.
kom zelf uit ouwerkerk (zeeland)
Al een tijdje verkocht. Ik had een beetje een zootje gemaakt van dit topic in het begin..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
Hmz, die Denon staat nergens als verkocht, maar in een eerdere post wel nog als resterend voor 40 euro en nu staat ie er niet meer bij.
Heb je die nog?
Sorry, te weinig. Er wordt goed geboden om marktplaats op die apparaten.quote:
dan snap ik niet waarom je hier adverteert.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef powerflux het volgende:
[..]
Al een tijdje verkocht. Ik had een beetje een zootje gemaakt van dit topic in het begin..
[..]
Sorry, te weinig. Er wordt goed geboden om marktplaats op die apparaten.
Omdat ik liever via Fok adverteer. een veel serieuzer publiek gemiddeld genomen. Minder valse beloftes enzo. Toch is MP wel een plek om je prijs te controleren, en ik zit goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom je hier adverteert.
mijn vorige kwam ook van mp, ook 25 ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |