SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Wie is die vent dan, nog nóóit van gehoord maar het Turkse voetbal is dan ook een hoop poep..
Een held in het Turkse voetbal, met fifa 11 was ik fener altijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Ik haalde hem altijd in Football Manager. Baas was het
Ik neem aan dat je een Braziliaan bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Wie is die vent dan, nog nóóit van gehoord maar het Turkse voetbal is dan ook een hoop poep..
Het is de vraag hoe de supporters van de Turkse grootmacht zullen reageren op het nieuws. Alex de Souza geldt als een levende legende bij Fener en wordt op handen gedragen door de aanhang van de club. Enige tijd geleden werd er door supporters zelfs een standbeeld onthult van de Zuid-Amerikaanse spelmaker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een Braziliaan bent.
[ afbeelding ]
Aanvoerder van het Braziliaanse elftal dat in 2004 de Copa America won. Overigens bijna 60 interlands achter zijn naam.
Ik heb het in de eerste post gezet. De supporters zijn in de nacht naar het huis van Alex gegaan om te laten weten dat ze achter hun legende Alex staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:02 schreef ertdop het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe de supporters van de Turkse grootmacht zullen reageren op het nieuws. Alex de Souza geldt als een levende legende bij Fener en wordt op handen gedragen door de aanhang van de club. Enige tijd geleden werd er door supporters zelfs een standbeeld onthult van de Zuid-Amerikaanse spelmaker.
Alex niet kennenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Een fuck om Fenerbache gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alex niet kennen![]()
Die vent voetbalt al bij Fener vanaf het moment dat Pi-air daar speelde volgens mij
Niet weten hoe je Fenerbahce schrijftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Een fuck om Fenerbache geven.......
Conflict met de huidige trainer, volgens hem zou Alex een té grote status hebben gekregen binnen de club waardoor de trainer zich niet meer de echte leider van het team voelde. En natuurlijk speelt zijn leeftijd van 35 jaar ook een rol.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
Waarom gaat deze ''legende'' pleite dan?
Algemene Ontwikkeling? Ik interesseer mij gewoon niet in het Turkse voetbal, punt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet weten hoe je Fenerbahce schrijft![]()
Een fuck om iets geven? Gewoon algemene ontwikkeling knul
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Conflict met de huidige trainer, volgens hem zou Alex een té grote status hebben gekregen binnen de club waardoor de trainer zich niet meer de echte leider van het team voelde. En natuurlijk speelt zijn leeftijd van 35 jaar ook een rol.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173883quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
Waarom gaat deze ''legende'' pleite dan?
En blijkbaar ook niet voor Braziliaanse voetballers, ondanks je avatarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Algemene Ontwikkeling? Ik interesseer mij gewoon niet in het Turkse voetbal, punt.
Heeft al twee keer ontslag genomen in de afgelopen 4 dagen. Is helaas niet geaccepteerd door het bestuur. Die man kan vanaf nu toch helemaal niks goed meer doen. Het team speeld dramatisch en bij elke nederlaag of zelfs puntverlies gaat het gekeken worden naar Alex.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef TJV het volgende:
[..]Die trainer kan beter het eerste beste vliegtuig uit Turkije nemen, die is niet veilig meer.
Misschien in de toekomst als we te maken krijgen met een nieuwe voorzitter. Alex en Pierre van Hooijdonk samen aan het roer. Alex als de hoofdcoach en Pierre als zijn assistent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Janeiros het volgende:
Zonde maar met 35 mag je je toch afvragen of je niet een functie in de club in kan gaan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |