hmmm, ok 1 foto dan, zodat jullie met mij kunnen meeleven en de situatie beter snappen.quote:
ahahaah je probeerd ons hier toch niet in ootje te nemen he zemel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hmmm, ok 1 foto dan, zodat jullie met mij kunnen meeleven en de situatie beter snappen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahaah je probeerd ons hier toch niet in ootje te nemen he zemel?
Die zijn nep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hmmm, ok 1 foto dan, zodat jullie met mij kunnen meeleven en de situatie beter snappen.
dat dacht ik ook eerst, maar ik heb ze gevoeld en gelikt en ze waren echt. ik mocht haar alleen niet tussen haar tieten neuken, dat vond ik dan wel weer jammer.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst, maar ik heb ze gevoeld en gelikt en ze waren echt. ik mocht haar alleen niet tussen haar tieten neuken, dat vond ik dan wel weer jammer.
gwn doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat dacht ik ook eerst, maar ik heb ze gevoeld en gelikt en ze waren echt. ik mocht haar alleen niet tussen haar tieten neuken, dat vond ik dan wel weer jammer.
Check dit en trek je conclusie:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahaah je probeerd ons hier toch niet in ootje te nemen he zemel?
wanneer heb ik ooit een bullshittopic geopendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef erikkll het volgende:
Weereens een bullshittopic van EL_Presidente
zomaar upload je mijn foto op andere websitesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Check dit en trek je conclusie:
http://images.google.nl/s(...)=nl&bih=704&biw=1366
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zomaar upload je mijn foto op andere websites![]()
en ik vertrouwde jullie erop dat het allemaal hier zou blijven.
Check de data van die topics.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zomaar upload je mijn foto op andere websites![]()
en ik vertrouwde jullie erop dat het allemaal hier zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |