Ik ben zo makkelijk...waarom denk je dat ik mijn aantallen niet wil noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je zo makkelijk bent. Ik prik even een datum.
En je bent ook nog haar type. Ik zeg: go for it!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben zo makkelijk...waarom denk je dat ik mijn aantallen niet wil noemen
Maar jij hebt geen foto in je Fobo? En je leeftijd?
Alleen niet lesbischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En je bent ook nog haar type. Ik zeg: go for it!
Heb ik geleerd van de frontpage.quote:
hoe zit dat met de Finse? is ze dan vaak in Finland ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een Finse hier in Utrecht, volgende week zaterdag een date helemaal in Leeuwarden of ook in Utrecht, nog ff afwachten. Gaat mijn eerste date worden in 4,5 jaar tijd dus kijken of het nog allemaal gaat lukken, haha!
Hoe oud ben jij? Vind het zo lastig om jou serieus te nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe zit dat met de Finse? is ze dan vaak in Finland ofzo.
wil het graag weten, eigenlijk alles wel. Je weet wel voor informatie om vrouwen beter te begrijpen, want die zijn leuk!
ben nieuwsgierig naar hoe het zit bij je, want Ik heb nu ook ALWEER een meisje in me paiq staan die nederlands lijkt(ze typt nederlands), maar het lokatiebalkje is helemaal leeg want ze is in Noorwegen!
facebook hyves en al het andere proberen te stalken heeft geen resultaat.
Ik durf dan niet te vragen of ze ooit nog naar nederland komt,en ik begin me eigenlijk wel af te vragen of ik anders maar "toevallig" een "vakantie" naar Noorwegen moet gaan maken omdat ik dan Noorwegen ook zo leuk vind enzo. Even aftasten of ze iets wil, erbij vragen waar ze ookalweer woonde in noorwegen enzo, jeweetwel. En dan moet ik maar voor later Noorwegen maar heel leuk gaan vinden enzo, en als ze niet wil afspreken ga ik niet op vakantie.
Mijn huskyhonden , gele sneeuw, bevroren poep, en Fika bonbons en gebakjes grapjes beginnen op te raken en alles. Kan haar vast niet meer lang vermaken op paiq
Wat moet ik doen?
sorry. 25quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Vind het zo lastig om jou serieus te nemen.
Tip: grow up!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sorry. 25
woon alleen in huurhuis en heb uitkering.
oh wacht belangrijk! zijn er ijsberen in noorwegen? dan kan ik daar misschien ook iets mee doen om ahar te vermaken
Keihard, deze vrouw.quote:
Zit jij op zo een vent van 25 te wachten?...oh wachtquote:
Leuk man. Keep us posted.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een Finse hier in Utrecht, volgende week zaterdag een date helemaal in Leeuwarden of ook in Utrecht, nog ff afwachten. Gaat mijn eerste date worden in 4,5 jaar tijd dus kijken of het nog allemaal gaat lukken, haha!
Och meid, je maakt me bloedheet met deze geile praat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zit jij op zo een vent van 25 te wachten?...oh wacht![]()
Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Soms moet je hard zijn
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och meid, je maakt me bloedheet met deze geile praat.
Doe je snel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Het is een troll en jij ziet het niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Vind het zo lastig om jou serieus te nemen.
Fout, dat is hij dus niet. Genoeg mensen die hem hebben ontmoed op een meetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is een troll en jij ziet het niet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is een troll en jij ziet het niet.
Dat heb ik dus nu al vaker gehoord...weet ook niet meer wat ik moet geloven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fout, dat is hij dus niet. Genoeg mensen die hem hebben ontmoedt op een meet
De vleesgeworden troll dus...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fout, dat is hij dus niet. Genoeg mensen die hem hebben ontmoed op een meet
Die heb je van knuz he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een Finse hier in Utrecht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |