Deze mang heeft SWEK.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Feit = feit bitch, just deal with it!
[ afbeelding ]
spareribs met haringquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit al een half uur te bedenken wat de fok ik wil bestellen op thuisbezorgd.
http://www.thuisbezorgd.nl/soenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kaolo duur, €2,50 bezorgkosten en pas vanaf €20 gratisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.thuisbezorgd.nl/soen
Phad Med Ma Muang Biefstuk
Allang dichtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/keurslager-van-vliet
Hele gegrilde kip lijkt mij ook lekker.
224 Bezorgrestaurantsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben wel jelly op jullie Amsterdammerts man. Hier heb je maar 1 aanbod en dat is een Shoarma tent.
Waar is je moeder? En waarom loop je niet even naar Tasty Kitchen om daar je shit te halen ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dinner like a king, altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaolo duur, €2,50 bezorgkosten en pas vanaf €20 gratis.
[..]
Allang dicht.
[..]
224 Bezorgrestaurants
Dat is eigenlijk ook meteen m'n probleem.
Ze had zalm gefixt, maar er zijn geen aardappelen meer en er is geen rijst gekookt, trek in brood heb ik niet. Geen zin om die te gaan halen of even rijst te koken in de magnetronquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is je moeder? En waarom loop je niet even naar Tasty Kitchen om daar je shit te halen ofzoLuie neger, je hebt zoveel restaurants daar in de buurt
Ik ga voor de fatty pumpum bestellingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dinner like a king, altijd.Maar for real, het is een lekkere en daarnaast ook nog eens een fucking gezonde maaltijd.
Lol. Ik hoop dat ik een kamer in Amsterdam/Amstelveen kan krijgen. Het eerste wat ik ga doen zodra ik daar woon is een maaltijd op thuisbezorgd.nl bestellen.
Baas.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga voor de fatty pumpum bestelling.
Kebab Menu, Fernandez Rood, klein
€ 5,00
Crispy Chicken Wrap
€ 3,75
Fairly Nuts
€ 2,75
Bezorgkosten:
gratis
Totaal
€ 11,50
Ik ga die van jou even opslaan in een textbestandje though, ga ik wel eens doen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bijna m'n bestelling geannuleerd, gaan ze Fernandes met een z schrijven_!
Ik kan wel m'n maaltijd real time tracken!
Ekte pijpenaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kænkerbaas toch.
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kænkerbaas toch.
[ afbeelding ]
Jan van Galenstraat lol, dat is bijna mijn hood.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kænkerbaas toch.
[ afbeelding ]
In de magnetronquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
rijst te koken in de magnetron
Zeg even dat 'ie opschiet danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jan van Galenstraat lol, dat is bijna mijn hood.
Tevens:
[..]
In de magnetron.
Nooit gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg even dat 'ie opschiet dan.
Niks mis met rijst uit magnetron hoor, niet die 1-minuutdingen natuurlijk. Gewoon rijst + water in zo'n plastic rijstding.
Dat is veel handiger en sneller dan in een pan manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gedaanWelke zaak heb je besteld?
Is 15 min met de brommer ofzo en 10 minuten om klaar te maken? Hoelang wacht je nu al?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is veel handiger en sneller dan in een pan man. Hij heet Ibo Kebab
![]()
.
Als ik wist dat 'ie zo lang deed had ik wel dichter bij huis besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |