quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk eerst naar jezelf mafkees, hoe zou jij het vinden als een paard jou verkracht?
lkrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk eerst naar jezelf mafkees, hoe zou jij het vinden als een paard jou verkracht?
Jij en opscheppen? Totaal nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb officieel gran turismo stuur ben ook al kampieon geworde en mocht op circuit rijde maarja ga ik niet over opschepe
Heb vrij weinig sla opgeschept vanavond. Maar dat kwam meer omdat ik boos was dat we sla vraten.quote:
Moet jij niet aan voetjes gaan likken ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Flikker zelf een eind op
En tja, Tli met haar altijd geopende bek
Nu ff niet neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij niet aan voetjes gaan likken ofzo?
Dream on baby met je veel te grote voeten, dream onquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, had best ff met m'n voet je gezicht willen raken.
Veel te groot? Heb ik ooit mijn schoenmaat verteld dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dream on baby met je veel te grote voeten, dream on
Check je eigen fobo, met je schoenmaat 40quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel te groot? Heb ik ooit mijn schoenmaat verteld dan?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Check je eigen fobo, met je schoenmaat 40
Mijn voeten zijn vet sexy met die 3 haren op mijn grote teen, gr gr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
^quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb vrij weinig sla opgeschept vanavond. Maar dat kwam meer omdat ik boos was dat we sla vraten.
Zegt deze chulo: "YO niggas, beter maak ik zelf vanavond eten"
"Niggas: Nee joh, komt wel goed, wij maken het wel"
Kom ik beneden liggen er 2 plakjes rollade en een kom met sla![]()
Wat de kanker is omhoog met dezen. Ik moet juist meer voedsel hebben.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Feit = feit bitch, just deal with it!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn vet sexy met die 3 haren op mijn grote teen, gr gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |