SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald Lobi voor jullie allemaal![]()
Ja ik ben een Jedi ik weet dat soort dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee jij dacht te denken wat ik dacht.![]()
hongaars toetsenbord nemen
Ja vastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik ben een Jedi ik weet dat soort dingen
Wil je dat doen?Vanuit Hongarije vandaan
cadeautje dit dat
![]()
![]()
Alsof ik een neuk geef om die likes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Je status aflezen aan het aantal likes dat je hebt
20+ likes zijn gewoon bij mij
Ja dat zei je zelfs net in DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja vast
Je kreeg een kaartje![]()
Die toetsenborden zijn heel kutecht.
Dus gewoon een foto van jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
De enige keer dat ik 4+ likes kreeg was toen iemand een mongoloide foto van mij postte![]()
Deze heer die weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alsof ik een neuk geef om die likes.
Oh ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zei je zelfs net in DM
Daar heb je gelijk inIk vraag te veel
![]()
geen ervaring mee
Heb ik altijd toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh ja?
ja je hebt gelijk![]()
houden zoik wil wel echt wifi daar
![]()
Nou dat zou ik dan weer niet zo snel zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik altijd toch?
Stel dat wij niet meer kunnen DM'en![]()
Nou dat doe ik dus welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou dat zou ik dan weer niet zo snel zeggen.
Stel dat je me eens een week niet zou spreken ja
Jouw afkorting hier is gewoon heel vervelend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Elke keer dat ik DM zie staan lees ik extra goed of het niet over mij gaat
Dat is in NBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar is de kus voor Flips?Of is dat NB?
/egoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus wel
Hey er is geen dag voorbij geweest dat wij dat niet dedendie verandering kan hard aankomen voor mijn autistische gedachtegang
Ontken het maarquote:
Je maakt er geen geheim van he..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus wel
Hey er is geen dag voorbij geweest dat wij dat niet dedendie verandering kan hard aankomen voor mijn autistische gedachtegang
Ik pleit voor een andere naam voor direct messagequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw afkorting hier is gewoon heel vervelend.
Ik ontken dat ik het ontken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ontken het maar
Ik ben verslaafd aan FOK!
ksusje terug
Ik pleit voor een andere algemene afkorting voor jouw username.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik pleit voor een andere naam voor direct message
D.M is wie ik benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik pleit voor een andere algemene afkorting voor jouw username.
Gewoon gevaarlijk-muisZoals ik
Dus je bent het met mij eens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ontken dat ik het ontken.
Ik merk het ja
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daar hoefde je niet veel voor te doen?![]()
Grapje toch.
Gelukkigquote:
Hahahquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ging ik met carnaval
joahquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
joah
vanaf nu dee-emt iedereen.
Nee dat ben jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
joah
vanaf nu dee-emt iedereen.
Ja dikke doei dus. Dat gaat heul niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat ben jij![]()
DM is de makkelijke variant van de PM. En jij bent Dee-em.
Nee gewoon D.M.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat ben jij![]()
DM is de makkelijke variant van de PM. En jij bent Dee-em.
Gevaarlijk-muis dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ja dikke doei dus. Dat gaat heul niet gebeuren.
he LBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi ik ben weer terug!
Sennheiser in-ear headphones gekocht
Hee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi ik ben weer terug!
Sennheiserquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi ik ben weer terug!
LBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi ik ben weer terug!
Fifa goedkoop daarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Die duitsers met hun simulators
Sennheiserquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi ik ben weer terug!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Die duitsers met hun simulators
Hi, CX200 Street II. Het was toevallig in de aanbieding voor 15 euquote:
Ah, ok ok.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hi, CX200 Street II. Het was toevallig in de aanbieding voor 15 eu
ik kom eraanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er WoW met mij spelen?
Niemand, echt niemand gewoon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
CP zijn kamerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dildo op je bureau.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Roaldquote:
zijn goed hequote:
Hiquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ah, ok ok.
Ik heb Brainwavz M3. Fucking heerlijk geluid.
2 jaar garantie hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zekers. Maar na een half jaar zijn ze bij mij meestal al wel weer kapot![]()
Die dopjes bedoel je die je eraf kan halen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
LB! ik heb ook sennheiser spul, alleen ik heb twee verschillende kussentjes die kut zjn omdat de originele kwijt zijn
terechte klacht.
Nee kussentjes op een headset.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die dopjes bedoel je die je eraf kan halen?
Da's duur jaquote:
Als je de verpakking en bon hebt dan is het toch geen probleem? Zo deed ik dat danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet, maar mediamarkt en garantie is een hel.
wel knapquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eentje kwijt geraakt bij ene treinstation en de ander weet ik niet eens meer hoe.
Twee keer gedaan, MM is ze twee keer kwijt geraaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je de verpakking en bon hebt dan is het toch geen probleem? Zo deed ik dat dan
hypoooooquote:
onderkoffer modquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:48 schreef Oceanview het volgende:
Wejow khad gwn lapo in nb kben mod waa
moet fris zijn voor dokterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:07 schreef Snowbells het volgende:
10 over 11 dokter, maken mijn ouders me nu al wakkerdat dit kan in Nederland.
Kus op je nokiaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eerste post van mijn vervangingstelefoon: de neukia E71. Wat een bagger is dit zeg
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kus op je nokiaeerste quote, kijlen of het llukt. Kan niet eens zien wat ik typ
Sry bbquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Niet eens hoi tegen mij zeggen wanneer ik dat doe, flauw hoor
Enkel omdat ik geen vagijn heb zeker
Schaam je diep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Flippiee het volgende:
DM,HEPPIE SNOW PZ IEDEREEN DIE IK VERGETEN BEN
ik had het eigenlijk over ataquote:
olaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Flippiee het volgende:
DM,HEPPIE SNOW PZ IEDEREEN DIE IK VERGETEN BEN
Geen kus terug want anders besmet ik jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Kusjes op je ontstoken ogen.
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen kus terug want anders besmet ik je.
niet eens ziektes willen delen met je soulmatequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen kus terug want anders besmet ik je.
Ontstoken ogen is wat anders dan mijn soa's en aidsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet eens ziektes willen delen met je soulmate
ontstoken ogen zijn heel kut inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontstoken ogen is wat anders dan mijn soa's en aids
Volgens de dokter heb ik zo'n griep dat mijn slijmvliezen overal zitten te slijmen en daarom mijn ogen ontstoken zijn. Mehquote:
Heb je er niet iets voor gekregen om het te laten genezen? Mooi zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens de dokter heb ik zo'n griep dat mijn slijmvliezen overal zitten te slijmen en daarom mijn ogen ontstoken zijn. Meh
Maar verder goed!
Moet vanzelf overgaan omdat het bij griep hoort of zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je er niet iets voor gekregen om het te laten genezen? Mooi zo
Zoals jouw hoofdquote:
Trutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet vanzelf overgaan omdat het bij griep hoort of zo.
[..]
Zoals jouw hoofd
BURNNNNNquote:
De Sims: de Fok! editie zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef Snowbells het volgende:
Meh ik wil sims doen. Maar ik wil mooi haar op mijn sims en ze zijn allemaal lelijk.
Ik moest ook keihard lachen op Whatsapp net.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:11 schreef Flippiee het volgende:
Dan maar trollie ook op facebook toevoegen, kan ik mee lachen.
JA SORRY HOOR. Zoveel mogelijkheden met doorsturen en ik vergeet die optiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest ook keihard lachen op Whatsapp net.
Ik zeg toch houd de afbeelding ingedrukt en dan doorsturen maar nee, ik krijg 4 behaarde mannen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR. Zoveel mogelijkheden met doorsturen en ik vergeet die optie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zeg toch houd de afbeelding ingedrukt en dan doorsturen maar nee, ik krijg 4 behaarde mannen.
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had geen les, moest jij hardop lachen in de klas?
Sennheiserquote:
CX200 Street IIquote:
Ruilen?quote:
Hoe maak je ze kapot dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze gaan om de 2/3 maanden kapot dat gun ik je niet.
Ik maak ze niet kapot maar elke keer hetzelfde probleem dat links steeds minder geluid geeft tot niets en dan is rechts aan de beurt, heb er zo al 5 versleten ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe maak je ze kapot dan?
Mijn oortjes gaan nooit zo snel kapot eigenlijk
Je hebt 2 jaar garantie gekkiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik maak ze niet kapot maar elke keer hetzelfde probleem dat links steeds minder geluid geeft tot niets en dan is rechts aan de beurt, heb er zo al 5 versleten ofzo.
Ik stuur ze ook elke keer op garantie gekkie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie gekkie
Krijg je dan je oude terug?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stuur ze ook elke keer op garantie gekkie.
Nicequote:
Dat weet ik niet, maar ik heb 2 paar, 1 cadeau gekregen 1 van Dixons, cadeau gekregen gaat kapot gaat naar Sennheiser zelf en open die van Dixons tegen de tijd dat die terug zijn heeft Dixons nog een paar weken leven en dan zo infinite loop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nicekrijg je dan ook opnieuw 2 jaar garantie?
Maar je wilt niet ruilen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb 2 paar, 1 cadeau gekregen 1 van Dixons, cadeau gekregen gaat kapot gaat naar Sennheiser zelf en open die van Dixons tegen de tijd dat die terug zijn heeft Dixons nog een paar weken leven en dan zo infinite loop.
Je hebt er 2quote:
AppelCakequote:
Picsquote:
de een is nu al kapot en moet eigenlijk opgestuurd worden.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de een is nu al kapot en moet eigenlijk opgestuurd worden.
quote:
Bij fisten moet je hem ook niet in je mond stoppen....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
mijn mond doet pijn van die vuist nu
Afgelopen dagen helpen met bruiloft van m'n broer en zijn vrouw en nu zijn die op huwelijksreis en ik neem samen met mijn ouders het bedrijf over.quote:
Relax manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen? in mijn fobo staat ook wat enzoo...
Lquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
story of my life :sadeyes:
ik vond hem altijd wel cool omdat hij zo raar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond hem altijd wel cool omdat hij zo raar wasIk vond hem raar en stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
hij was onbegrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij was onbegrepenGeen idee meer te lang geleden dat ik dat gelezen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Neequote:
Waar heb je hem dan gekocht?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee..
2 weken zijn voorbij, zit al bijna op 3, al 2x gebeld.. 'staat nu een vlaggetje van urgentie bij dat u terug gebeld dient te worden' ..
DIE KRIJGEN VAN DE WEEK VAN MIJ TE HEUREN.
Kut lijers.
Zolang geen gevaar voor mijn leven moedig ik ze aan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flipsje doe ze wel hard aanmoedigen he.. ik heb Real -1 nodig
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang geen gevaar voor mijn leven moedig ik ze aan ja![]()
Niet voor die prijs..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in een andere winkel halen waar je hem meteen mee krijgt?
Meeste winkels hanteren wel de laagste prijsgarantie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet voor die prijs..
En ik haal hem liever bij een 'betrouwbare' winkel dan zo'n gammele winkel. Maarja ik wil gewoon weten hoelang het nog duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |