Eerst rukken, dan pissen. Rust zacht.quote:
Zit ik niet meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Eerst rukken, dan pissen. Rust zacht.
nu ga je te verquote:
Echt ?quote:
Ga zelf weg. Ik heb gewoon gestemd voor 'geniale man' alleen er is de laatste tijd wat kritiek op onze pc held dus ik dacht laat ik maar een poll makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nee, tong80 is niet altijd meer grappig.
Ja, TS moet opbokken met zijn anti-tong80 petitie. Klik die topics dan gewoon niet aan
Sommige topics zijn erg goed qua woordgrap, de andere niet maar zoals is het altijd al met zijn topics geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nee, tong80 is niet altijd meer grappig.
Ja, TS moet opbokken met zijn anti-tong80 petitie. Klik die topics dan gewoon niet aan
quote:
Homofiele geitenneuken.quote:
quote:
Tuurlijk heb je daarop gestemd, je (andere) feedback topic is verder ook niet op hem gerichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Ik heb gewoon gestemd voor 'geniale man' alleen er is de laatste tijd wat kritiek op onze pc held dus ik dacht laat ik maar een poll maken
quote:
Maurice de Hondt betrapt in bed met Claudia de Breij ?quote:
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je daarop gestemd, je (andere) feedback topic is verder ook niet op hem gericht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |