.....quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Miniem het volgende:
Omgik heb een muts met oortjes bij de Action gekocht
![]()
Ik heb al een paar jaar van die mutsen met flappen (oortjes) van de Action.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Een man die blij is met zijn pedicuresetje van de Action.
Straks komt een andere man posten dat hij blij is met zijn extensions of zo.
Waar zijn de echte mannen gebleven?![]()
* Kloonhommel gaat verder met zijn nagels lakken
Pics or it didn't happen..quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Miniem het volgende:
Omgik heb een muts met oortjes bij de Action gekocht
![]()
Toch wel met Max nagellak hè?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Een man die blij is met zijn pedicuresetje van de Action.
Straks komt een andere man posten dat hij blij is met zijn extensions of zo.
Waar zijn de echte mannen gebleven?![]()
* Kloonhommel gaat verder met zijn nagels lakken
Niet met flappen, maar echt met oortjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar van die mutsen met flappen (oortjes) van de Action.
Ik begin echter te twijfelen of ik mijn haar er dit jaar nog onder kan krijgen.![]()
Dit vraagt om pics.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet met flappen, maar echt met oortjes
feauteaux!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:19 schreef Miniem het volgende:
Heb hem nu trouwens op mijn koplekker warm
* Miniem in broek kijkt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ga Miniem voortaan negeren tot hij zijn mannelijkheid heeft teruggevonden...
Dat gecrack vind ik een vrij hoog Shaneequa gehalte hebben dus niet geprobeerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, die nagellak met dat 'gekraak' is dat nog wat? Ik zie geen losse lakjes meer, dus ik word toch hebberig als er één gewone lak bij die set van drie zit
Precies.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ga Miniem voortaan negeren tot hij zijn mannelijkheid heeft teruggevonden...
Dus eigenlijk heeft die pic niets met jouw muts te maken want andere vorm, kleinere oren en andere kleur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoiets, alleen dan met kleinere oortjes, andere vorm en in het zwart![]()
[ afbeelding ]
Jammer, want die op het plaatje is tofquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft die pic niets met jouw muts te maken want andere vorm, kleinere oren en andere kleur.
Je speelt hard to get?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft die pic niets met jouw muts te maken want andere vorm, kleinere oren en andere kleur.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gecrack vind ik een vrij hoog Shaneequa gehalte hebben dus niet geprobeerdSowieso lak ik amper meer, m'n handen komen nu dagelijks op plekken waarna ik ze vooral grondig wil wassen
quote:
Juist ja, ik wil gewoon weten wat hij nou heeft gekocht, niet het lijkt er een beetje op.quote:
Grotendeels wel, maar een net iets anders modelquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist ja, ik wil gewoon weten wat hij nou heeft gekocht, niet het lijkt er een beetje op.
Hij is iets ronder en met de oortjes bovenop?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Grotendeels wel, maar een net iets anders model
Oortjes bovenop. en dat ronde aan de voorkant zit er niet. Het is gewoon recht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is iets ronder en met de oortjes bovenop?
Ik bedoel meer rond op het bolleke. Een rechte rand. Volgens mij heb ik een gebroken witte, met oogjes en oortjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oortjes bovenop. en dat ronde aan de voorkant zit er niet. Het is gewoon recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |