SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt ditOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wacht maar tot je weet wat ik ga doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heeft iets beters te doen.
Ik dacht dat iemand hem ging kapen dus zat al op f5 te rammenquote:
Heb al met Intro afgesproken vrijdag. Hoeveel kaartjes heeft hij nog?quote:
Vertel het mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weet wat ik ga doen
Ja ik dm het welquote:
Ze kennen mij daar mutsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij de trap af kankert, Steven. Dan dan dan gil ik dat je een Feyenoorder ben. Denk ik. Dat werkt. Hoop ik.
Half negen en op zondag tijdens de ochtendmis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nice legs...what time do they open?
Jmmr. Dan maar geen kaartjes kopen, de kroeg in en dan kan ik wel juichen zonder van een trap afgekankerd te worden.quote:
12-wim-ik-spouwer= 9quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb al met Intro afgesproken vrijdag. Hoeveel kaartjes heeft hij nog?
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon zeggen dat Flips voor AZ is. Dan lacht iedereen haar wel aan het huilen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jmmr. Dan maar geen kaartjes kopen, de kroeg in en dan kan ik wel juichen zonder van een trap afgekankerd te worden.
meh klinkt niet echt overtuigend steven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilen
Zal ik intro vragen of hij zin heeft?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilen
gelukkig hoef ik jou nergens van te overtuigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh klinkt niet echt overtuigend steven.
Dat zou wel baas zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zal ik intro vragen of hij zin heeft?
wp gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
The word of the day is legs; why don't you come to my house and spread the word.
Hehehe
serieus ga eens naar de hoeren ofzo manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
Let's play lion and liontamer. Open your mouth and I'll give you the meat.
Deze![]()
Zo kijk ik altijd als ik te hete chili gegeten heb en daarna op de wc zitquote:
Gaan ze me ook binnenlatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
serieus ga eens naar de hoeren ofzo man
De Fleshlight zit in een discrete verpakking hoor, kun je gewoon bij de buren laten bezorgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Postbode kwam met pakketje vandaag, maar ik was niet thuis
[ afbeelding ]
Aw deze is echt te zieligquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Is een boek, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Fleshlight zit in een discrete verpakking hoor, kun je gewoon bij de buren laten bezorgen.
Ahww Dat jochiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet dan?quote:
Ze vragen niet om legitimatie hoorquote:
tranniesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HATEN OP VROUWEN EN ONDERTUSSEN MOETEN ZE WEL HUN BENEN SPREIDEN. WAT WIL JE NOU
Alsof die Bulgaarse wijven 18 zijn inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze vragen niet om legitimatie hoor
Emotieloze seks, misbruiken als een voorwerp.. dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HATEN OP VROUWEN EN ONDERTUSSEN MOETEN ZE WEL HUN BENEN SPREIDEN. WAT WIL JE NOU
Klinkt wel als iets voor wp, ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Emotieloze seks, misbruiken als een voorwerp.. dat lijkt me duidelijk.
Nu moet je hem steeds schoonmaken en je hand, vrouw is fijn.. zo'n cumbucket die hem ook ff schoon liktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
Waarvoor heb ik een vrouw nodig? Heb mijn rechterhand toch
Met een grote bek hebben welquote:
En waarom dan?quote:
Omdat je dan vast een keer je kaak ontwricht.quote:
jeetje wat hilarischquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Omdat je dan vast een keer je kaak ontwricht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
Die kut supporters met een lasergun schijnen op Messi
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
DM google eens op dirty pick up lines man
Hoi, Geo.. van 9 naar 22 in 3 secondequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
DM google eens op dirty pick up lines man
Dat is subjectiefquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maak dan ook geen stomme opmerkingen
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
Maar iedereen is voetbal kijken ja?
Met een half oog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
Maar iedereen is voetbal kijken ja?
Zolang Ronaldo maar huilt vind ik alles goedquote:
DIE SPEELT MORGEN PAS EN DAN VIERT IEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zolang Ronaldo maar huilt vind ik alles goed
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zolang Ronaldo maar huilt vind ik alles goed
Ik volg het voetbal nauwelijks dus het kan me een kut verrekken. Huilen, dat mot 'iequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIE SPEELT MORGEN PAS EN DAN VIERT IE
hij viert kerst?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIE SPEELT MORGEN PAS EN DAN VIERT IE
ja hoezo dan dat iequote:
Kutttt als ik nu zeg dat ie mijn kut wel mag verrekken dan is mijn niveau wel heel laag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal nauwelijks dus het kan me een kut verrekken. Huilen, dat mot 'ie
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kutttt als ik nu zeg dat ie mijn kut wel mag verrekken dan is mijn niveau wel heel laag.
Dit verteld mij dat hij een klein pikkie heeft waarschijnlijk.. dus helaas voor Flips zal hij haar flamoes niet verrekken.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit verteld mij dat hij een klein pikkie heeft waarschijnlijk.. dus helaas voor Flips zal hij haar flamoes niet verrekken.
Nee doe maar niet Geo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe eens gifje dat ie zijn shirt uit trekt?
Als je dat zegt val je op homo's. No offence.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kutttt als ik nu zeg dat ie mijn kut wel mag verrekken dan is mijn niveau wel heel laag.
Ja doe es?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
-1 voor Geo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft hem al uit maar hopelijk is dit goed genoeg voor je.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi, Geo.. van 9 naar 22 in 3 seconde
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Ondanks je no offence.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Als je dat zegt val je op homo's. No offence.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen dat het verspilde moeite is. Hij wil alleen een dikke pymol in zijn kontje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze opmerking slaat echt nergens op. Ondanks je no offence.
Jij zegt dat ik op homo's val dat is iets totaal anders dan dat hij liever homoseks heeft. Ook zag ik nergens staan of ik moeite zou willen doen. Werkelijk geen idee wat je nou precies wil zeggen. Maak gewoon niet zulke opmerkingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het verspilde moeite is. Hij wil alleen een dikke pymol in zijn kontje.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Owee als je hier serieus op reageert flips![]()
Mijn telefoon helpt mij, ik kan niet meer teksten knippen en plakken. Lang leve Samsung die een nog levenlozere leven guntquote:
Ah, ik dacht alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn telefoon helpt mij, ik kan niet meer teksten knippen en plakken. Lang leve Samsung die een nog levenlozere leven gunt
Precies. Ik haat het ook als ik een topic vol met mijn postkleur ziequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ik dacht alnormaal quote je alles inderdaad in 1 bericht.
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Ik haat het ook als ik een topic vol met mijn postkleur zie
Eerstewereldprobleemmijngodwatergquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb (op de pc) geen speciale postkleur hoor voor mijn postsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Eerstewereldprobleemmijngodwaterg
Ik welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb (op de pc) geen speciale postkleur hoor voor mijn posts
Ja ik wel. En voor vriendjes en ts. De wereld( FOK! dus) gewoon een beetje kleuriger maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb (op de pc) geen speciale postkleur hoor voor mijn posts
Same herequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie mijn postkleur alleen op mijn mobiel
Heb ik ook een kleur?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wel. En voor vriendjes en ts. De wereld( FOK! dus) gewoon een beetje kleuriger maken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaaaaaaaaaag is Roseeeeee de kleur van UFT's posts..
IN JE GEZICHTquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
IN JE GEZICHT
Nee grapje man.
Boks*
Kun je bij settings aanpassenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie mijn postkleur alleen op mijn mobiel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met huidige abo niet, als ik FULL neem dan ben je blauw.
Ga ons eens de waarheid vertellen wat er is gebeurd...quote:
Oh oke doe ik wel een andere keer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kun je bij settings aanpassen
Geen idee. Creatief much?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen vandaag toch met die rare bijnamen hier?![]()
Ik weet het zelf ook niet eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ga ons eens de waarheid vertellen wat er is gebeurd...
Autisme is hier regel in plaats van uitzonderingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja echt iedereen vandaag.
Ik kan helemaal niet tegen al die veranderingmijn autisme
Ik ben alleen op FOK! heel autistisch, verder valt het meestal wel mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Autisme is hier regel in plaats van uitzondering
Nicee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Chocoprince het volgende:
Met apple gebeld net, serienummer nagetrokken en het was inderdaad een bekend probleem.
ik krijg een nieuwe opgestuurd en een itunes card van 100 euro voor het ongemak.
Netjes geregeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Chocoprince het volgende:
Met apple gebeld net, serienummer nagetrokken en het was inderdaad een bekend probleem.
ik krijg een nieuwe opgestuurd en een itunes card van 100 euro voor het ongemak.
Goede zaak. Dat is wel echt servicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Chocoprince het volgende:
Netjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Chocoprince het volgende:
Ik zou 100 euro korting vragen, met een itunes card zou ik geen genoegen nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Chocoprince het volgende:
Of gewoon 100 euro overgemaakt krijgen op je bankrekeningquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zou 100 euro korting vragen, met een itunes card zou ik geen genoegen nemen.
Beter iets dan niets, dat wel.
Dat kan toch als het eerst 1-1 wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NEEE.. 1-2 of 0-2 moet het worden de eerste helft.
Verkopen voor 90 euro.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon 100 euro overgemaakt krijgen op je bankrekening
Dat kan maar 2 goals in 5min zie ik niet gebeuren. Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan toch als het eerst 1-1 wordt.Wat doe je moelijk man. Heb je gewed soms.?
AH heeft ook wel eens acties met die giftcards. Dus 15% korting terwijl je wel 25 euro tegoed krijgtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik zag trouwens van de week dat ze bij de Albert Heijn nu ook een hele hoop giftcards hebben waaronder die iTunes kaart. Dat is wel handig, toch wat fijner dan zo'n gammele internet site gebruiken waarvan je niet weet of je afgezet wordt of niet.
Ik vind het wel netjes zo, en geen zin om verder te bitchen erover.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zou 100 euro korting vragen, met een itunes card zou ik geen genoegen nemen.
Beter iets dan niets, dat wel.
Dan hoop ik dat Benfica gelijk speelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kan maar 2 goals in 5min zie ik niet gebeuren. Ja
Ik zag ze van de week pas voor het eerst bij ons, maar dat is wel handig. Al koop ik niet veel uit de istore en heb ik nog 12 euro er op staan ofso maar het is wel handigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AH heeft ook wel eens acties met die giftcards. Dus 15% korting terwijl je wel 25 euro tegoed krijgt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Benfica gelijk speelt.
Gewoon tussen de bierflesjes gooien in de krat, maar stelen doe ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
Bij de meeste appies hangen die giftcards ergens aan de muur kun je zo in je mandje proppen en dan vergeten te betalen
Ze worden geactiveerd door te scannen dacht ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
Bij de meeste appies hangen die giftcards ergens aan de muur kun je zo in je mandje proppen en dan vergeten te betalen
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ze worden geactiveerd door te scannen dacht ik.
Watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu tijd voor Zon zuipen ziekenhuis
Vroeg slapen vanavond?quote:
Hey Ro-aldquote:
Marokkaans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Welke taal was dit nou, Hongaars ofzo?
jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Welke taal was dit nou, Hongaars ofzo?
Gebruik niet zo'n moeilijke woorden voor mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje anti climatisch vaak maar toch best lachen.
Over 2 wekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wie is er ooit in Hongarije geweest?
'de bedoeling'quote:
Marokkanen schreeuwen gewoon en dat is een taal? Verklaard een hoop.quote:
Ik ben nu 2 jaar achter elkaar naar Sziget geweest, geweldig land. Dronken voor een 10tje, allesquote:
Het lijkt altijd heel spannend te worden.. wreed leedvermaak, iets ernstigs en dan valt het vaak wel mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gebruik niet zo'n moeilijke woorden voor mij
Niet weten dat Marokkaans een mix is van, Frans, Spaans, Italiaans en Arabisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Marokkanen schreeuwen gewoon en dat is een taal? Verklaard een hoop.
Ze stelen zelfs de taal van anderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten dat Marokkaans een mix is van, Frans, Spaans, Italiaans en Arabisch.
Geen ideequote:
Oke ja ik zocht het woord al op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het lijkt altijd heel spannend te worden.. wreed leedvermaak, iets ernstigs en dan valt het vaak wel mee.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze stelen zelfs de taal van anderen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zei zo tegen Heppie dat ik een beetje Hongaars kan, en één van de enige zinnen die ik kon was dus 'Ik ben een beer'![]()
Hongarijequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben nu 2 jaar achter elkaar naar Sziget geweest, geweldig land. Dronken voor een 10tje, alles
Medvequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zei zo tegen Heppie dat ik een beetje Hongaars kan, en één van de enige zinnen die ik kon was dus 'Ik ben een beer'![]()
Wat ik hoor schatjequote:
Daaromquote:
Weetquote:
Ik ben beerquote:
Het is niet dat ik je dwongquote:
Zoek FC Kip opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ken ik niet ik heb het maar een paar keer gekeken.
WEET JIJ WAT DIT IS?? DIT IS EEN KIPRESTAURANT. JIJ HEEFT MIJ GELD, IK GEEF JOU KIPquote:
Ik doe mijn ogen open en ik zie jouw kop,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
WEET JIJ WAT DIT IS?? DIT IS EEN KIPRESTAURANT. JIJ HEEFT MIJ GELD, IK GEEF JOU KIP![]()
![]()
Ik ook van jouquote:
Echt welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je dwongEn we hebben goed gepraat ja
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Oceanview het volgende:
Weet je wie egt legger is? John Williams als ik hem in een steegje tegen kom
Oh dwong ik je dan?quote:
Ik weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Olyan kedves a mosolyod.
Heppie weet.
Jouw Jedi skills.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dwong ik je dan?Hoe?
Hebben wij altijd toch
Wat een kuttaal trouwens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Olyan kedves a mosolyod.
Heppie weet.
Jedi mindtrickssssssssquote:
Kom je daar nou pas achter?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat een kuttaal trouwens.![]()
Wie heeft een mooie glimlach?
Ik kreeg niet zo'n moeilijke woorden op het mbo hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je frotten niet kent okemaar anticlimactisch hoor je toch te kennen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jedi mindtrickssssssss
knufsjeldat was het toch?
Ik heb het hier nog steeds op papier staanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kom je daar nou pas achter?
Nee dat staat er niet helemaalmaar als je het zou vertalen jij.
Zo'n mooie glimlach krijg ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kom je daar nou pas achter?
Nee dat staat er niet helemaalmaar als je het zou vertalen jij.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee wat jij allemaal aan rare samenvoegingen verzint
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog steeds op papier staan
Niet overal je opleiding bij benoemen als je iets niet weet, het is geen excuus, tevens is MBO niet slecht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kreeg niet zo'n moeilijke woorden op het mbo he
Jeg elsker digquote:
Mensen die niet wetenquote:
Of ik kende het woord gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet overal je opleiding bij benoemen als je iets niet weet, het is geen excuus, tevens is MBO niet slecht.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of ik kende het woord gewoon niet.![]()
Maar ik zoek het dan altijd op.
Jullie spelen stiekem een spelletje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Let maar op, straks gaat ie je ook nog een beer noemen in het Deens![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jeg s... neh
Du er en bjorn of zo
Wat voor spel? Worms? Galgje? Pimpampet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jullie spelen stiekem een spelletje.
hey ik zei nog nietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]viespeukje
Helemaal correctAlleen dat kutstreepje in de o
Eentje met mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat voor spel? Worms? Galgje? Pimpampet?
Je dacht het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey ik zei nog niets
Ja ik doe niet aan streepjes.
Waarom?quote:
ik had 19 likesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
9 likes en 10 reactie's op mijn foto op fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |