SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt ditOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wacht maar tot je weet wat ik ga doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heeft iets beters te doen.
Ik dacht dat iemand hem ging kapen dus zat al op f5 te rammenquote:
Heb al met Intro afgesproken vrijdag. Hoeveel kaartjes heeft hij nog?quote:
Vertel het mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je weet wat ik ga doen
Ja ik dm het welquote:
Ze kennen mij daar mutsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Als je mij de trap af kankert, Steven. Dan dan dan gil ik dat je een Feyenoorder ben. Denk ik. Dat werkt. Hoop ik.
Half negen en op zondag tijdens de ochtendmis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nice legs...what time do they open?
Jmmr. Dan maar geen kaartjes kopen, de kroeg in en dan kan ik wel juichen zonder van een trap afgekankerd te worden.quote:
12-wim-ik-spouwer= 9quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb al met Intro afgesproken vrijdag. Hoeveel kaartjes heeft hij nog?
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon zeggen dat Flips voor AZ is. Dan lacht iedereen haar wel aan het huilen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jmmr. Dan maar geen kaartjes kopen, de kroeg in en dan kan ik wel juichen zonder van een trap afgekankerd te worden.
meh klinkt niet echt overtuigend steven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilen
Zal ik intro vragen of hij zin heeft?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb flipsel haar rug dus wie haar aan het huilen maakt maak ik aan het huilen en alleen ik mag flipsels in de arena laten huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |