abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 17 september 2000 @ 21:20:55 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346243
Alles over de uitzending van vanavond kun je weer hierin kwijt.

Meest opvallende:
- Waarom nog steeds niks over het BB-Lied ?
- We missen het feit dat Ali in de tuin heeft geslapen
- Er wordt 20 uur per dag gezongen in het huis, maar we hebben het eigenlijk nog niet één keer gezien...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_346246
quote:
Op 17 september 2000 21:20 schreef Danny het volgende:
Alles over de uitzending van vanavond kun je weer hierin kwijt.

Meest opvallende:
- Er wordt 20 uur per dag gezongen in het huis, maar we hebben het eigenlijk nog niet één keer gezien...

Veronica wil dit zijn kijkers niet aan doen!

[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 21:29]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
  zondag 17 september 2000 @ 21:41:12 #3
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346257
De lieve Desiree komt iig wel voor haar zelf op. En nog sneller dan de 'stoere' trucker Koos.

Het BB lied zal voor VOO commercieel gezien nog wel te vroeg komen.

Dat Aladin buitenslaapt zal wel morgen in de uitzending zitten.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 17 september 2000 @ 21:42:48 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_346259
quote:
Op 17 september 2000 21:20 schreef Danny het volgende:
Misschien vergezocht, maar ik denk dat Veronica wil voorkomen dat het beeld van 'de kijker thuis' van Mohammed Ali nu al veels te negatief wordt. Het BB-lied en het continue zingen kunnen zeker opgevat worden als opportunistische aandachttrekkerij en de ruzie met Koos zal ook niet voordelig werken voor zijn populariteit. Gezien de reacties hier op Fok, wordt zijn bijdrage aan het programma over het algemeen bepaald niet positief gewaardeerd.

De kans is groot dat Ali de meeste stemmen krijgt van de overige bewoners bij de eerste nominatieronde, en als hij dan ook nog door tv-kijkend Nederland massaal wordt weggestemd dan zou hij het later weleens kunnen wijten aan racisme en discriminatie, terwijl hij eigenlijk gewoon irritant is.

Maar misschien is dit allemaal pas in de aflevering van morgen te zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 17-09-2000 21:43]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_346260
Inderdaad, morgen zal Aladin wat zwarter gemaakt worden door VOO. Ze sloten af met een pissed kijkende Jolanda naar Aladin. MOreb verder met het maffen in de tuin en daarna piet waterval tussen de handoeken.
pi_346282
22:00

Een hartstochtelijke knuffel tussen Leo en Jolanda, wat moet ik daar nu weer van denken? Wie hoort nu bij wie? Nu volgt er een soort erotische massage tussen de twee, gewoon in de keuken...

Ed is ok.
pi_346309
Inderdaad vind ik dat VOO weer heel erg aan het censureren is!!

Vannacht hebben ze ruim 2 uur lopen kloten en er zijn een aantal dingen gebeurd die best de moeite waard waren om uit te zenden.

VOO heeft er 30 seconden aan besteed en laat alleen zien dat Koos om 02.00 uur boos is en niet hoe de lachpartij is begonnen (met de stemmetjes e.d.).

Alles wordt weer heel erg opgeFOK!t, ze beginnen de uitzending met als het zo door gaat dan ben ik de eerste die vertrekt (koos) en vervolgens er zeer weinig over laten zien.

Als ik de uitzending van vannavond heb gezien dan komt Aladin er nog redelijk goed vannaf, hij is nauwelijks in beeld terwijl je op de streams kunt zien dat hij TE VEEL in beeld is en vrijwel alle gesprekken hij de grootste mond heeft (waar je op denduur gek van wordt als je alles live blijft volgen). Op deze manier stemt Nederland die geen internet volgt Aladin NIET weg terwijl ik toch een grote voorstander van zijn vertrek ben.

Als hij namelijk weg is zal er iets meer rust zijn en zullen de gesprekken beter verlopen (geen Aladin die overal tussendoor lult).

zondag 17 september 2000 @ 23:48:58 #8
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_346475
Ik snap VOO wel ... Ze willen Ali een tijdje erin laten zitten, zodat er eventuele dingen gaan gebeuren.

Door nu alleen maar de acties van Ali uit te zenden wordt hij er zo uitgestemd.

pi_347828
En hier gaan we verder:

http://www.fokforum.nl/showtopic/18836

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')