Idd, of leraren die het niet eens zijn met de stof uit het boek, maar dan toch echt fout zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
Leraren die denken dat ze slim zijn en steeds '''maar goed'' zeggen
Oke is goed mijn zoon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
een grote pusbende in me been. en die zalf werkt ook niet. zitten allemaal gaatjes en korstjes.
allemaal aan het schchurven de boel word al zwart straks moet me poot eraf
Ja precies, is hier ook vaker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, of leraren die het niet eens zijn met de stof uit het boek, maar dan toch echt fout zitten
[..]
Oke is goed mijn zoon.
Wij kunnen de meeste shizzle niet maken, want dat moet via de computerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook gewoon doorwerken op school, nooit huiswerk zo.
Kutsysteem sowieso. Scholen waarbij alles via de computer moet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wij kunnen de meeste shizzle niet maken, want dat moet via de computer
Dus in de les is het vooral uitleg en een deel van je huiswerk maken. Maar als dat af is verzinnen de leraren er nog wel iets bij..
Bovendien is het bij ons zo, geen huiswerk maken is om 5 uur onder toeziend oog van de leraar komen maken..
hihiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Lorrelies het volgende:
Maar die leraar houdt gewoon van zijn/haar vak!
Mag dat ook al niet meer tegenwoordig
Haha een uiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wen maar alvast aan veertigurige (als het niet meer is) werkweken. Daar word je lekker hard van.
Haha op de mavo misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook gewoon doorwerken op school, nooit huiswerk zo.
Ik zit in 6 vwo hoor. Sowieso een beetje apart dan je zomaar aannames gaat maken op basis van werkelijk niks.quote:
Doen docenten op vwo niet aan klassikale preken of lezen ze daar nog uit het boek voor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit in 6 vwo hoor. Sowieso een beetje apart dan je zomaar aannames gaat maken op basis van werkelijk niks.
Ze geven zo les dat je genoeg tijd voor je huiswerk hebt. Mijn natuurkunde en scheikunde docent geeft zelfs les zonder ooit huiswerk op te geven, en nog steeds is het klasgemiddelde 7,5 of zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:56 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Doen docenten op vwo niet aan klassikale preken of lezen ze daar nog uit het boek voor?
Hmm okay. Hier doen de meeste docenten klassikaal nakijken of theorie bespreken en geven ze de laatste 5 minuten huiswerk op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze geven zo les dat je genoeg tijd voor je huiswerk hebt. Mijn natuurkunde en scheikunde docent geeft zelfs les zonder ooit huiswerk op te geven, en nog steeds is het klasgemiddelde 7,5 of zo.
Dat is echt een naaistreek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Hmm okay. Hier doen de meeste docenten klassikaal nakijken of theorie bespreken en geven ze de laatste 5 minuten huiswerk op.
Mwah ik vind het wel oké. In de klas ligt m'n concentratie voor huiswerk wat laag, doe ik liever rustig thuis. En lekker lui kijken naar een docent is ook wel tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is echt een naaistreek.Ben blij dat ik dat soort leraren niet meer heb.
Wij eentje die riep : Nu iedereen zingen!! Zat ze daar in d'r eentje allemaal liedjes achter elkaar te doen. Muziek is echt een onzin vak, wel leuk om op die xylofoon te rammen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Bonkers. het volgende:
Wij hadden een muziekleraar die zijn vak het allerbelangrijkst vond. Dat is pas treurig.
Dat denkt onze ckv leraresquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Bonkers. het volgende:
Wij hadden een muziekleraar die zijn vak het allerbelangrijkst vond. Dat is pas treurig.
CKV: Het vak waarbij je een film keek op RTL op een door de weekse avond en zo je vak haalde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat denkt onze ckv lerares___!!!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
Leraren die denken dat ze slim zijn en steeds '''maar goed'' zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |