Leiden dan he jongen. Of Delft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
ik heb geen geld voor kamers woon ergens naast voorschoten
Ik kots op Leiden. En Delft is wel een optie maar heeft maar heel weinig opleidingne miss zit mijn favoriete daar niet bijquote:
Rotterrdamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ik kots op Leiden. En Delft is wel een optie maar heeft maar heel weinig opleidingne miss zit mijn favoriete daar niet bij
Want het is voor kakkers? Jij deed toch klassieke dans enzo, ballet mss ook? Volgens mij kan jij best je mannetje staan daar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ik kots op Leiden. En Delft is wel een optie maar heeft maar heel weinig opleidingne miss zit mijn favoriete daar niet bij
Omdat je daar kan studeren, het is redelijk in de buurt voor jou, Rotterdam past gewoon helemaal bij jou.quote:
Kakkers houden juist niet van dansen. Maar van tennis, hockey, golf en paardrijden ook welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Want het is voor kakkers? Jij deed toch klassieke dans enzo, ballet mss ook? Volgens mij kan jij best je mannetje staan daar.
Rotterdam was toch de meest criminele stad van Nederland?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat je daar kan studeren, het is redelijk in de buurt voor jou, Rotterdam past gewoon helemaal bij jou.
Ik hockey, ik tennis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Kakkers houden juist niet van dansen. Maar van tennis, hockey, golf en paardrijden ook wel
Ja. Nu is het Eindhoven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Rotterdam was toch de meest criminele stad van Nederland?
yhahahaha daar woont die erol in woensel die allemaal sites onderspamt en mensen op marktplaats oplichtquote:
mag je uberhaupt wel richting een universiteit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
yhahahaha daar woont die erol in woensel die allemaal sites onderspamt en mensen op marktplaats oplicht
ah ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
yhahahaha daar woont die erol in woensel die allemaal sites onderspamt en mensen op marktplaats oplicht
Je kan mss nog iets leren van die kakkers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Kakkers houden juist niet van dansen. Maar van tennis, hockey, golf en paardrijden ook wel
Het probleem is dat al die studies zo makkelijk lijken en ik bang ben dat ik buet genoeg utidaging krijg waardoor ik niet ga lerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar goed, kijk wat je leuk vindt/goed in bent. Mocht je niks vinden wat je echt interesseert, of je bent nergens goed in, kan je nog altijd iets als rechten/economie doen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Het probleem is dat al die studies zo makkelijk lijken en ik bang ben dat ik buet genoeg utidaging krijg waardoor ik niet ga leren
ja want mensen die economie studeren die zijn nergens goed in...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar goed, kijk wat je leuk vindt/goed in bent. Mocht je niks vinden wat je echt interesseert, of je bent nergens goed in, kan je nog altijd iets als rechten/economie doen
Vandaar de PIquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Adelovici het volgende:
[..]
ja want mensen die economie studeren die zijn nergens goed in...
Ik kan je zeggen dat de kans dat je fiets gejat wordt in Groningen, niet veel kleiner is dan dat in Amsterdam of Rotterdam, het gaat gewoon om de buurt in een stad waar je uithangt. Elke grote stad heeft graf buurten, en elke grote stad heeft nette buurten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Rotterdam was toch de meest criminele stad van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |