SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je internet is aan het kuttenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef Proxzor het volgende:
Webapp plat of is mn internet weer aan het kutten?
sinds dag 1 alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
Is tradeofferen eigenlijk alweer mogelijk?
Geen idee, trade pile is volquote:
random.orgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind seasons veel leuker dan FUT omdat daar pace niet alles is en spelers zonder pace ook nog goed kunnen zijn. Alleen seasons online is echt waardeloos omdat alles vastloopt.
Ga denk ik maar mijn FUT coins verloten (100k) mar weet niet hoe
Als je niet weet hoe dan wil ik ze ook wel gewoon van je overnemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind seasons veel leuker dan FUT omdat daar pace niet alles is en spelers zonder pace ook nog goed kunnen zijn. Alleen seasons online is echt waardeloos omdat alles vastloopt.
Dat kan je zelf wel bereken denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Jimbo het volgende:
.. hoeveel % neemt de auction house / dat trading gebeuren.
ik had 7muntjes over, ik verkoop iets voor 8300... heb nu 7974 :S
had dat item voor 8k gekocht dus heb er gewoon verlies op gedraaid
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gokje, 7?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
5%quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Jimbo het volgende:
.. hoeveel % neemt de auction house / dat trading gebeuren.
ik had 7muntjes over, ik verkoop iets voor 8300... heb nu 7974 :S
had dat item voor 8k gekocht dus heb er gewoon verlies op gedraaid
nouja, laat ik het beter zeggen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bereken denk ik.
5%quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, laat ik het beter zeggen..
Neemt de AH een deel of heb ik gewoon een fout gemaakt? :S
5%quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, laat ik het beter zeggen..
Neemt de AH een deel of heb ik gewoon een fout gemaakt? :S
De gayaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
50k voor de rest.Iemand suggesties?
[ afbeelding ]
Thanks voor je hulp liefje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
De gaya
Djourou
Kaboul
M'Bia
Tiote
Diaby
Percentage blijft hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef Jimbo het volgende:
pff 5% , ik houd me wel lekker bij het in en verkopen van contracten, dan is die 5% nog te overzien.
Nou das weer mieters danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je internet is aan het kutten.
Betaal je belasting?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef Jimbo het volgende:
pff 5% , ik houd me wel lekker bij het in en verkopen van contracten, dan is die 5% nog te overzien.
hoeveel voor Balo betaald?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
50k voor de rest.Iemand suggesties?
[ afbeelding ]
Is het een dubbelaccount van Mathijs?quote:
40k gok ikquote:
ja dat snap ikquote:
FC RASMUS.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:15 schreef TJV het volgende:
Die moeilijke namen altijd. Gewoon Gehaktbal FC.
Die 100 tot 200 coins schieten echt niet op..ook bij goedkope kaarten kan je makkelijk 500c of meer maken bij een inkoopprijs van 1000c ofzo. Of gewoon bronze packs kopen en de inhoud verkopen..dan verdien je ook meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat snap ik![]()
maar die contracten maak ik per stuk +- 100-200 coins op.
op de dure kaarten verkopen moeilijker en maak ik als ik geluk heb 200-400 coins op.
Dan heb ik liever dat ik 30x 100 coins elke x heb, dan een paar dure spelers waar ik geen reet aan verdien.
Ik kan momenteel nog niet een paar K per kaartje winst krijgen mits ik een enorme goede kaar heeel goedkoop kan kopen gezien ik zelf nog geen kaptiaal heb.
dat met die bronze heb ik geprobeerd. had 5packs gekocht van 400... heb er denk ik 500 winst mee gemaakt. ging helaas niet zo goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 100 tot 200 coins schieten echt niet op..ook bij goedkope kaarten kan je makkelijk 500c of meer maken bij een inkoopprijs van 1000c ofzo. Of gewoon bronze packs kopen en de inhoud verkopen..dan verdien je ook meer.
heuj, dat ben ikquote:
Gewoon een goed recordquote:
Cheat Engine gebruiken..je kan momenteel iedere speler voor 150c verkopen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat met die bronze heb ik geprobeerd. had 5packs gekocht van 400... heb er denk ik 500 winst mee gemaakt. ging helaas niet zo goed
500coins winst is toch netjes, als je winst blijft maken en pakjes blijft kopen komt er vanzelf wel eens iets goeds uit. Dus als je toch winst blijft maken, kan je dat toch gewoon doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat met die bronze heb ik geprobeerd. had 5packs gekocht van 400... heb er denk ik 500 winst mee gemaakt. ging helaas niet zo goed
Als je hem LM maakt wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Blocko het volgende:
Iniesta voor 90k gekocht.
Welke formatie moet ik hem nou geven om hem met winst door te verkopen? Hij is LW dus lijkt me dat een 4-1-2-1-2 kaar niet zo handig is?
Het algemene FIFA topic is een deur verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als primaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op
Ook al schiet ik 10 keer op goal.
Wat doe ik fout?
Wat doe je precies met CEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cheat Engine gebruiken..je kan momenteel iedere speler voor 150c verkopen..
Nee kan niet handmatig, kan alleen via CEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat doe je precies met CE
ik zag op youtube dat iemand zn kaarten voor 150 erop zette oid ? maar dat kan toch ook gewoon handmatig?
LFquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit Giovinco niet in FUT? Kan die boy nergens vinden
LFquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is LWquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
/carequote:
op beide accounts inloggen op de ps3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan niet tradeofferen.Er staat nog steeds dat je vriendjes moet zijn. Al ben ik dat dus allang al.
Ook al gedaan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op beide accounts inloggen op de ps3?
Stekelenburg, Gamberini,Ogbonna,verdediger van Napoli,Vidal,Gargano,Cuardado,Sneijder,Zuniga,Jovetic,Micoliquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een mooi teampje voor 80k?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Jimbo het volgende:
Is zn gold premium het waard om te kopen ? of is t dezelfde crap als de normale pack maar dan duurder?
betwijfel of ik hiermee echt winst ga maken maar heb hem in ieder geval voor 110k en 130k bin erop gezet. Voor 90k gekocht, voor 10k die formatie/positie erop en dan minimaal 5k winst. Alles wat boven de 110k zit is dus gewoon extra.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zou Handanovic op goal doen, vorig jaar al de beste keeper uit de Serie A maar dit jaar nog beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een kleine update van mijn team.
[ afbeelding ]
Als iemand een Di Natale over heeft dan hoor ik het wel!
Er is meer dan pace in FIFAquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
betwijfel of ik hiermee echt winst ga maken maar heb hem in ieder geval voor 110k en 130k bin erop gezet. Voor 90k gekocht, voor 10k die formatie/positie erop en dan minimaal 5k winst. Alles wat boven de 110k zit is dus gewoon extra.
Snap ook niet echt waarom hij LW is, hij heeft maar 75 pace.
Wilde Steek nog vervangen, veel mensen gebruiken ook die Marchetti(?). Ga wel even de stats checken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Handanovic op goal doen, vorig jaar al de beste keeper uit de Serie A maar dit jaar nog beter
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Steek is een baas dit jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde Steek nog vervangen, veel mensen gebruiken ook die Marchetti(?). Ga wel even de stats checken.
Ik zou Sirigu op goal doen, veel beter dan mandandaquote:
Ik durf voor al mijn coins te wedden dat jullie zo'n type team zijn dat weggaat als jullie binnen 5 minuten een goal tegenkrijgen.quote:
Coins kwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik durf voor al mijn coins te wedden dat jullie zo'n type team zijn dat weggaat als jullie binnen 5 minuten een goal tegenkrijgen.Sowieso.
Ik zet er nu wat opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |