SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt ditThere is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Na het scheren doe ik nooit een witte onderbroek aan want anders zie je allemaal rooie stipjes
Na het scheren doe ik nooit een witte onderbroek aan want anders zie je allemaal rooie stipjes
Wat heeft leeell daar nou mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
Iellll er komt viezigheid uit mijn oog
Punaniquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha bij man bijt hond wordt er gevraagd aan een Surinaamse vrouw wat vind het mooiste aan uw lichaam? Mijn poenie. (vagina).
Jazeker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
D.M jij bent toch gewoon aanwezig de 13de?
quote:Oceanview - hallo hoe werkt dit
Jawel, maar ben me eronderuit aan het pratenquote:
Beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jawel, maar ben me eronderuit aan het praten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Ik zei nog.. niet over mijn gezicht!"
[..]
[..]
Goed en met de jouwe?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ouwe pikkentrekkers, hoe staat het leven ervoor hier?
Volgens mij wel?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
spouwerlekker beertje van me :$:$:
Ik dacht dat Spees dat al doorgegeven had. Staat zij er wel op dan?quote:
Zou even kijken voor je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat Spees dat al doorgegeven had. Staat zij er wel op dan?
Ja ze zit nu bij De wereld draait doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Terechte. Wat een gruwelijke hekel heb ik aan die paardenbek.
Ik heb dat meettopic niet in m'n MyAt staan, dus dat scheelt weer zoekwerk voor mijquote:
Ochja, dat is waar ook. Nouja, we waren wel van plan om te komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
Spuwerranger jullie staan allebei op de misschien lijst.
Ik laat expres mijn tv uit nu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ze zit nu bij De wereld draait door
Nachtbagger meet (13/14 oktober)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ochja, dat is waar ook. Nouja, we waren wel van plan om te komen.
Laat maar zo staan anders. We komen anders toch maar even een paar uurtjes.
*deken omslaat en voor kachel neerzet*quote:
Die blijft ook baas jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede UI. Even de mijne veranderen.
Awww.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
*deken omslaat en voor kachel neerzet*
Mee eens. Sowieso alle programma's van Nederland 1, 2 en 3quote:
Ja, dat wisten we al. En nee, dat kon niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spouwer, wist je al dat jullie konden blijven slapen?
Omroep Maxquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mee eens. Sowieso alle programma's van Nederland 1, 2 en 3.
En al helemaal die van Omroep Max. Verkapte knoop in je zakdoek-programma's.
Hoezo kon dat niet? Of jullie kunnen niet bedoel je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we al. En nee, dat kon niet meer.
Was geen plek ofzo. Weet al niet meer, is al weer een maandje ofzo terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo kon dat niet? Of jullie kunnen niet bedoel je?
Volgens mij kan iedereen gewoon blijven slapen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was geen plek ofzo. Weet al niet meer, is al weer een maandje ofzo terug.
Ja daarom zeg ik nu, jullie kunnen weer blijven slapen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was geen plek ofzo. Weet al niet meer, is al weer een maandje ofzo terug.
Dat ene programma met die geheugenspelletjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omroep Maxis ook de kleinste omroep begrijpelijk wel
Heb ik wel eens gekeken jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ene programma met die geheugenspelletjes. Wat een afgelikte dapenshow.
Ah.. Even overleggen morgen met mevrouw.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen gewoon blijven slapen.
Als je zelf je slaapspullen meeneemt.
Dat zou wel beter zijn eigenlijk, want dan kan er bier gedronken worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik nu, jullie kunnen weer blijven slapen.Er is inmiddels plek (gecreeerd?)
Dabedoellikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah.. Even overleggen morgen met mevrouw.
[..]
Dat zou wel beter zijn eigenlijk, want dan kan er bier gedronken worden.
MAX geheugentrainerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ene programma met die geheugenspelletjes. Wat een afgelikte dapenshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
En laat, for the love of god, iedereen deze keer wel genoeg bier meebrengen
Vroeg je net ook al toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
Doen jullie na het scheren ook altijd een zwarte onderbroek aan omdat je anders rooie stipjes krijgt?
Ja of zorg dat het niet voor 01:00 op isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja en dan moet het weer teringduur bij een snackbarretje gehaald worden ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja of zorg dat het niet voor 01:00 op is![]()
Alles is dicht daar om 18:00.
Gewoon een kratje de man zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar dat kan niet want dan is alles dichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan moet het weer teringduur bij een snackbarretje gehaald worden ofzo
Mja, maar omdat er veel met de trein komen of gewoon te lam zijn of een kratje mee te nemen was het bier de vorige keer om 1u al opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een kratje de man zit je altijd goed.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dat kan niet want dan is alles dicht![]()
Het is en blijft een dorp he
Als ik jou was zou ik bier bij de brouwer halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat er zelf bier meegenomen moet worden. Komt voor de bakker [ afbeelding ]
Niet een krat bier in de trein meenemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar omdat er veel met de trein komen of gewoon te lam zijn of een kratje mee te nemen was het bier de vorige keer om 1u al op
Misschien neem ik ook een fles Goldstrike ofzo meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Oh.
Nou van mijn wijn en de cosmo's van DV en mij blijven jullie zuiperts af [ afbeelding ]
Een krat bier meenemen vanaf Almere wordt wel een beetje lastigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet een krat bier in de trein meenemen. Watvoor lamme hark ben je dan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik bier bij de brouwer halen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet een krat bier in de trein meenemen. Watvoor lamme hark ben je dan
Ik zie dan ook geen fotoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ik in hemelsnaam onder de lichamen van de bovenste 2 doen
gepost vanaf mobiel oftewel dit is aids
Hoezo dat? Je zit makkelijk 90% van de tijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een krat bier meenemen vanaf Almere wordt wel een beetje lastig
Rond 17:00 gewoon nog een keer bier halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het kan deze keer ook nog op 5 minuten van de meet gehaald worden, dus er is nu al helemaal geen geldige reden waarom het bier op zou zijn.
2 x overstappen en met een krat bier lopen op een station lijkt mij niet zo'n slim plan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je zit makkelijk 90% van de tijd.
Beter wel. Iedereen gewoon wat lappen en van dat geld bier/wijn/zooi halen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het kan deze keer ook nog op 5 minuten van de meet gehaald worden, dus er is nu al helemaal geen geldige reden waarom het bier op zou zijn.
Gewoon een lichaam? Of een DJ-booth. Das ook tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ik in hemelsnaam onder de lichamen van de bovenste 2 doen
gepost vanaf mobiel oftewel dit is aids
Ik spreek jou nog wel als je met een fiets en 20 kilo bagage hebt moeten overstappen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
2 x overstappen en met een krat bier lopen op een station lijkt mij niet zo'n slim plan.
Ik doe liever een stuk van 6 sixpacks in mijn weekendtas.
Maar dat ga ik denk ook nooit doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als je met een fiets en 20 kilo bagage hebt moeten overstappen.
Jaaaa wel als ik op de link van den quote klikquote:
dj booth onder pink floydquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een lichaam? Of een DJ-booth. Das ook tof.
oh okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaaa wel als ik op de link van den quote klik
Loonslaafquote:
Dat was de grap, slome.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dj booth onder pink floyd..
Beter dan fokken imoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Niets beter dan je dinsdag avond vergallen aan online gamen![]()
quote:
Alleen als het een neger was die in je oog kwam, die kunnen aids hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Moet je met een oogontsteking naar de dokter gaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
lol normaal zit je altijd op FOK! dus..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Niets beter dan je dinsdag avond vergallen aan online gamen![]()
Neehoor, geen lastige klanten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe is je job FL?
Maandag nog een lastige klant gehad?
waarom kwam ik daar niet opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kan je niet iets van donkergrijze shirts doen ofzo? Gewoon een tintje lichter dan het haar
En wat verwacht je dat die dokter tegen jou gaat zeggen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Ja goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe job trouwens. Ik zag het op fb
Weet niet, spul geven voor mijn oog weet ik veelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat verwacht je dat die dokter tegen jou gaat zeggen?
Wij vullen elkaar aan, daar waar de ander even te kort schietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom kwam ik daar niet op
Kan, dan kun je druppels or anti biotica krijgen ofso.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon een paar keer per dag schoonmaken met gekookt (en afgekoeld ofcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
lauw noemen ze datquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer per dag schoonmaken met gekookt (en afgekoeld ofc) water.
Lauw is beterquote:
Nice. Beter dat het goed bevalt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goedSuperrelaxte mensen en superchill werk. En heb verdiend redelijk goed. Dus tof
DV zou het doen jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ze niet met loeiheet water in haar oog moet gaan zitten frottensommige mensen snappen dat namelijk niet, al schat ik Snowie wel wat hoger in.
Dat had ik al doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ze niet met loeiheet water in haar oog moet gaan zitten frottensommige mensen snappen dat namelijk niet, al schat ik Snowie wel wat hoger in.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, spul geven voor mijn oog weet ik veelnog nooit ontstoken ogen gehad.
Jaaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Beter dat het goed bevalt.
Dat je nu zo gaat doen bewijst het wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha ja die dv is niet zo'n snugger mijsje XD
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat had ik al doorhet koelt nu af.
Hoe moet ik er anders op reageren hond, tis internet maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je nu zo gaat doen bewijst het wel ja
Ja, ook lekker he. Superaardig die mensen, verder een beetje koffiedrinken achter je PC.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa
En hoe is het bij jou op stage?
Vaak dingen in je oog gehad zeker he viespeukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kan gewoon met een doekje je oog deppen hoor, hoeft niet te spoelen volgens mij per se.
Hehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog nooit van het woord gehoord![]()
Waarom hap je dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe moet ik er anders op reageren hond, tis internet maar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ook lekker he. Superaardig die mensen, verder een beetje koffiedrinken achter je PC.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog nooit van het woord gehoord![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vaak dingen in je oog gehad zeker he viespeuk
Zal wel niet door Intronic komen want die komt er niet bij
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]!
Verder heb ik hier niets op te zeggen
Sowieso. Er loopt er wel eentje rond, maar die negeert iedereenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Nou mooi zo, dat is veel beter vol te houden dan galbakken
hoelang, 1 seconde?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Je oog spoelendat is pijnlijk. Ooit zo 1 seconde lijm in/op me oog gehad..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso. Er loopt er wel eentje rond, maar die negeert iedereen![]()
.
haha dan heeft leeell het ook dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pfeiffer is een bitch
[..]
dankje babejij ook alvast
INB4 FL freak die eerst gaat zeggen dat hij iets grappigs weet maar het niet wilt zeggen omdat grof ofzo enzovoortsquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
INB4 FL freak die eerst gaat zeggen dat hij iets grappigs weet maar het niet wilt zeggen omdat grof ofzo enzovoorts
hoezoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha dan heeft leeell het ook dus?
Awwww ik wist niet dat je dat hadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pfeiffer is een bitch
[..]
dankje babejij ook alvast
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
INB4 FL freak die eerst gaat zeggen dat hij iets grappigs weet maar het niet wilt zeggen omdat grof ofzo enzovoorts
Oh het is een andere joch van 1.20quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoezo
ik ga helemaal niet met die jongen om
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh het is een andere joch van 1.20
Intronic kan het niet zijn want die is al met uft
jij bent het ook niet want deze jongen heeft haarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent het ook niet want deze jongen heeft haar
Ik dacht er geeneens aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
Iedereen vermijdt DV nu op de miet.![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof dat kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
![]()
Ik hoef DV niet te ontwijken dus als ik kom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Pfeiffer.. ik heb dat blijkbaar gehad, nooit wat van gemerkt..
waaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
![]()
Te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof dat kan
Die is niet te missen met haar omvang
Ik stop ook alquote:
Kleintje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
FL_Freak heb jij ook een vijver in je tuin?
OH SNAPquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
Je hoeft DV alleen niet te zoenen. Lijkt mij niet zo moeilijk
je kan alleen onder me door kruipen of over me heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof dat kan
Leeell neemt een krukje mee dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kan alleen onder me door kruipen of over me heen
een ladderquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell neemt een krukje mee dus?
Tuurlijk niet. Alsof ik een leven hebquote:
bind een touwtje om me heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
DV insmeren met olie en je hebt een glijbaan hoor ik al.
Ja iets met sociologie las ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof ik een leven heb
oquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef DV alleen een hand zolang ze niet naar vijver stinkt
Zwaar bagger kutcollege, ander onderwerp pl0xquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja iets met sociologie las ik?
en ze heeft pfeiffer whahaahah xdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef DV alleen een hand zolang ze niet naar vijver stinkt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zwaar bagger kutcollege, ander onderwerp pl0x
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en ze heeft pfeiffer whahaahah xd
Wacht watquote:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof dat kan
[..]
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht wat
Doelde je daar niet op?
ohquote:
Nou, ze gaat om 8u slapen. Denk t wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ben jij wel moe DV van de pfeiffer? Veel last?
Ach liever pfeiffer van een leuke meid krijgen dan herpes van een kale gast als jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat had ik niet mee gekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou, ze gaat om 8u slapen. Denk t wel.
Want jij bent biquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach liever pfeiffer van een leuke meid krijgen dan herpes van een kale gast als jij
Ik kwam mijn bed niet eens uit voor 5maanden langquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou, ze gaat om 8u slapen. Denk t wel.
niet veel, ik kan gewoon dingen doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ben jij wel moe DV van de pfeiffer? Veel last?
Ik heb al pfeiffer gehad, dus die stelling geld niet voor mij, was meer in het algemeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam mijn bed niet eens uit voor 5maanden lang
Dus hetzelfde als eerst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en ik heb weinig motivatie e.d
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al pfeiffer gehad, dus die stelling geld niet voor mij, was meer in het algemeen.
Maar toen ik jouw foto met Badr zag werd ik wel een beetje bicuriousDan nog klopt je stelling nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook pfeiffer gehadOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Iets met jij manslet.. veel soa's..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog klopt je stelling niet
En ik heb ook pfeiffer gehad
Behoorlijke faal jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iets met jij manslet.. veel soa's..![]()
Faal grap is faal.
Tja, sommige mensen hebben er ontzettend veel last van en anderen kunnen gewoon sporten. Ligt een beetje aan je aanleg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kwam mijn bed niet eens uit voor 5maanden lang
Hoe bedoel je aanleg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben er ontzettend veel last van en anderen kunnen gewoon sporten. Ligt een beetje aan je aanleg.
Je mist mij wel in de VBL SC .. maar ik snap dat jij je stoere imago moet behouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behoorlijke faal ja
Daarom pas jij hier ook zo goed, alleen kan davy er ook nog wel bij denk ik
Ik heb het in totaal 8 maanden gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben er ontzettend veel last van en anderen kunnen gewoon sporten. Ligt een beetje aan je aanleg.
Ik mis je wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mist mij wel in de VBL SC .. maar ik snap dat jij je stoere imago moet behouden.
Gast wat is er mis met je telefoon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee dank je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis je wel ja
Maar davy kan ik missen als kiespijn
Daarom misschien een ruil doen
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis je wel ja
Hij wil je niet spreken, zo moeilijk is dat niet hoor en iedereen snapt waaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast wat is er mis met je telefoon?
Genetisch, hormoonhuishouding, hoe goed je afweersysteem is, dat soort dingen.quote:
Ik wil ook hier blijven. Hier heb ik trouwens best veel Geo3 momentjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mis je wel ja
Ohhh okay.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genetisch, hormoonhuishouding, hoe goed je afweersysteem is, dat soort dingen.
Uhu, kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het in totaal 8 maanden gehad
Eerst dacht ik dat het tof was omdat ik niks hoefde te doen enzo, na een week of 3 begon het aardig vervelen dat slapen en moe zijn
Die van mij was erg zwak tot mijn 15equote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genetisch, hormoonhuishouding, hoe goed je afweersysteem is, dat soort dingen.
Staat op stil. hoezoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gast wat is er mis met je telefoon?
10 WA berichten. SMSje, facebookbericht. Stalkermuchquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk er dan eens een keer naar
Vuilakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
Wanna play TV? I'll play with your knobs while you watch my antenna rise.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Flips, ik zweer het je he ik kanker je de trap af morgen als je gaat juichen wanneer ronaldo aan de bal is
Dat doe je nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Flips, ik zweer het je he ik kanker je de trap af morgen als je gaat juichen wanneer ronaldo aan de bal is
kleine kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |