Accepteer nou maar dat Ajax gewoon belangrijker is.quote:
Bioscoopquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet accepteer, vind het gewoon van de zotte dat die multifunctionele UFO wél in games voorkomt en een echt voetbalstadion sinds een paar jaar niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat Ajax gewoon belangrijker is.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Piye het volgende:
Prima toch? Nu nog van de aardbodem vagen.
Klopt, voor films ga ik wel naar de lokale bioscoop en voor voetbal naar een echt stadion!quote:
Dan verbaasd het me dat je nooit in de ArenA komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Klopt, voor films ga ik wel naar de lokale bioscoop en voor voetbal naar een echt stadion!
Ojee ik maak eens een typfout. Trouwens is de Kuip is veel mooier dan de arena. *quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Twee keer een fout in vijf woorden. Faalhaas
Gelukkig hebben we maar 2 stadions in Nederland.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ojee ik maak eens een typfout. Trouwens is de Kuip is veel mooier dan de arena. *
Zelfs de meeste Ajacieden vinden De Kuip het mooiste stadion van Nederland.quote:
Eigenlijk maar 1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we maar 2 stadions in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |