Invited voor #37quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef Thomas B. het volgende:
Heul geen Wordfeud meer gespeeld sinds de laatste competitie waaraan ik meedeed. Even inkomen weer
quote:
lukt dat nog ?quote:
Kan wel, zolang er nog geen scores zijn verwerkt.quote:
zo te zien welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Kan wel, zolang er nog geen scores zijn verwerkt.
Misschien kan ik morgen de sheet aanpassen.
Is het Remlof - Remlof ?
Ok.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Is het Remlof - Remlof ?
remlof toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Is het Remlof - Remlof ?
Mooi!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef WordFreud het volgende:
[..]
remlof toegevoegd.
let op: nummers van spellen zijn gewijzigd..
opschieten danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:38 schreef Oognip het volgende:
Wat stom zeg, ik heb mijn spellen voor september nog niet eens klaar
weet ik wel, ik zit je maar te stangen. Maar afmaken is wel belangrijk voor de statsquote:
Oh okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
weet ik wel, ik zit je maar te stangen. Maar afmaken is wel belangrijk voor de stats
als je nog weet met wie, dan weet je tegenstander dat wellichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ok
Ik had nog 2 potjes lopen, 1 is afgelopen en heb ik verwijderd, geen idee wat de stand was
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:57 schreef crv het volgende:
Kan het zijn dat er een rekenfoutje in de kolom resultaat zit![]()
Djeep heeft 1 potje gewonnen en zit op 28050
Ik dacht dat je wilde oefenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef OA het volgende:
Ik heb zojuist MPG en Judith_1973 uitgenodigd... voor een random potje Engels...![]()
Graag weigeren
De score staat stond in de verkeerde kolommen ingevuld ("Match" i.p.v. "Score")quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:57 schreef crv het volgende:
Kan het zijn dat er een rekenfoutje in de kolom resultaat zit![]()
Djeep heeft 1 potje gewonnen en zit op 28050
oopsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
De score staat in de verkeerde kolommen ingevuld ("Match" i.p.v. "Score")
De eerder gemelde fout op het stand tabblad zit er wel echt in.
De cellen in row 10 t/m 17 in het standen tabblad lijken verkeerde verwijzingen te bevatten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:44 schreef WordFreud het volgende:
Klopt de sheet weer? Zo niet, wat zijn de klachten?
en gestartquote:
Alle 3 gestart en #42 is klaar:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:47 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#37 Remlof, #43 Socks_ en #45 Peace uitgenodigd
#42 Vhawas gestart op 3 oktober
Dan let je maar beter opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:59 schreef crv het volgende:
Bijgewerkt tot hier
Please check de scores, aangezien ik er nog al eens om wil draaien![]()
oktober
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan let je maar beter op![]()
De BUNNY kwam zeker bij jou vandaan?
/ vriendelijke groet van de back office
Momenteel wat lastig. Wordt misschien pas woensdag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
En weer bijgewerkt: oktober
(de scoreberekening is nog in afwachting van herstelwerkzaamheden door WordFreud)
We noteren de gestarte games, zodat we zien wat bezig is en wat nog komen gaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef remlof het volgende:
Waarom hier de invites melden? Je kan toch ook in WF een berichtje sturen dat het om deze competitie gaat?
Ok, ik speel momenteel tegen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
We noteren de gestarte games, zodat we zien wat bezig is en wat nog komen gaat
invites is just ter info
Ik invite je nu voor #82quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Thomas B. het volgende:
remlof doet mee
#60 is op 4 oktober begonnen
Is goed, maar ik speel niet op hoog tempo deze maand. Heb er nu al drie lopen.quote:
We hebben nog meer dan 3 wekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Is goed, maar ik speel niet op hoog tempo deze maand. Heb er nu al drie lopen.
Dank, kun je de volgende keer ook de spelnummers vermelden, scheelt mij een hoop tijd met zoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik speel momenteel tegen:
Michel*
djeep_64
Judith_1973
Gefeliciteerd!quote:
kan, de supervis moet nog e.e.a corrigeren maar had nog geen tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef OA het volgende:
Kolom K van het tabblad 'Stand' klopt volgens mij niet helemaal...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Momenteel wat lastig. Wordt misschien pas woensdag.
ik heb het idee dat ie kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef WordFreud het volgende:
Sheet is nu, als het goed is, hersteld.
Graag allen even nagaan of het nu allemaal weer klopt.
Tja je moet ervan genieten zolang als het kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik bovenaan stond
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef WordFreud het volgende:
Sheet is nu, als het goed is, hersteld.
Graag allen even nagaan of het nu allemaal weer klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |