het bereik zal wel best zijn, maar je komt er gewoon niet fatsoenlijk mee over heuvels en bossen, waarom je geluidloos boven functionaliteit kiest snap ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat weet je niet hè dat ligt aan de omstandigheden die niet bekend zijn![]()
De elektrische KTM heeft een snel verwisselbare accu dus je kan het bereik vergroten met en reserve accu of op veilige locatie's bijladen.
Wat is de reikwijdte zonder te tanken ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Compoantje het volgende:
De Combat T-98, sowieso
Altijd al leuk gevonden en als ik ooit het geld heb ga ik er 1 kopen:
[ afbeelding ]
Niets is beter als Russische auto's wat betreft 'Doomsday-Preppers'.
Edit: En nog een filmpje:
Ja mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef LouieAnderson het volgende:
Ouwe Landcruiser of Hilux. Klaar.
Waar baseer je dat op ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het bereik zal wel best zijn, maar je komt er gewoon niet fatsoenlijk mee over heuvels en bossen
Omdat je dan onopgemerkt jezelf kunt verplaatsenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom je geluidloos boven functionaliteit kiest snap ik niet
Kan je die als particulier kopen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:41 schreef fathank het volgende:
Fennek uitgerust als Stinger-Platform. stil, snel in het terrein, en genoeg oren en ogen rondom.
Reikwijdte is meer als een Hummer H2.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat is de reikwijdte zonder te tanken ?
En is het betaalbaar?
Met genoeg poen wel, al zal de geavanceerde electronica wel verwijderd worden..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kan je die als particulier kopen?
Mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:30 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Reikwijdte is meer als een Hummer H2.
Dat is ook weer waar wat moet je met geld als het totale chaos isquote:En betaalbaar is ie niet, maar als je je prept voor de doomsday maakt dat toch niet meer uit.
quote:
quote:al zal de geavanceerde electronica wel verwijderd worden..
Ja maar dat is fictiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Doe mij die Touareg uit Repo Men maar
[ afbeelding ]
Hm misschien moet ik aan mijn paardrijskils gaan werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef -niemand- het volgende:
[ afbeelding ]
stil, kan echt óveral komen (water, stenen, steile hellingen. omgevallen bomen) allemaal geen probleem.
verbruikt geen kostbare brandstoffen, enkel wat water, voer of desnoods gras.
je kunt ook veel bagage meenemen wat ook handig is.
Dit dus. En een jachtgeweer met flink wat munitie, een setje goede regen/winterkleding, bijltje, klapzaag, dekens/slaapzak, eventueel een pistool als je jezelf moet verdedigen, goed zakmes en een firestick. Oja, antibiotica, naaisetje, medisch setje voor hechtingen enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef -niemand- het volgende:
[ afbeelding ]
stil, kan echt óveral komen (water, stenen, steile hellingen. omgevallen bomen) allemaal geen probleem.
verbruikt geen kostbare brandstoffen, enkel wat water, voer of desnoods gras.
je kunt ook veel bagage meenemen wat ook handig is.
Je wilt tenslotte ook nog een beetje comfort hebbenquote:
Ik denk dat de reserveonderdelen ook niet zijn sterkste punt zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Of deze
[ afbeelding ]
Niet op de brandstofmeter letten
klopt maar zwaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reserveonderdelen ook niet zijn sterkste punt zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |