SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 02-10-2012 17:28:21 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mag niet sjegguhquote:
Ik keek in je ogen maar werd niet verbrand ofzoquote:
Maar wat is vernrand, wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik keek in je ogen maar werd niet vernrand ofzo
Kon je niet ff wachtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar wat is vernrand, wat is dat voor iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfftquote:
Je hebt geluk dat ik nu even geen foto kan maken man man.quote:
Nietquote:
Goed idee van mij hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
Dientje zijn gastenboek![]()
Maar hier sta ik er niet in bij NB wel
Je ogen shinen niet zo hardquote:
Kijk ze haten van een afstandje maar als ze het zelf hadden bedacht voelden ze zich net zoals ikquote:
quote:
IK HAAT NIET JONGEUHquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk ze haten van een afstandje maar als ze het zelf hadden bedacht voelden ze zich net zoals ik
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK HAAT NIET JONGEUH
Ik emogifte omdat niemand zich een wereld zonder jou kan voorstellen.
Altijd gelijk denken dat ik haat. Wat is dit.
Maar dat is zo´n onduidelijk bericht dan die emogif..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK HAAT NIET JONGEUH
Ik emogifte omdat niemand zich een wereld zonder jou kan voorstellen.
Altijd gelijk denken dat ik haat. Wat is dit.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben over 2 maanden jarig. Gaat snel.
ik over 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben over 2 maanden jarig. Gaat snel.
Gelijk conclusies trekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dat is zo´n onduidelijk bericht dan die emogif..
Gelijk weer zo kattig reageren wat is dit
naaktpics van een jarige uftquote:
Decemberquote:
Yeshquote:
whatsappen mag hoorquote:
2 december jarig zijn is wel leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Yesh
23 dec jarig zijn is wel een beetje ruk, maar ach
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
kensers, dan ben ik over 3maanden alweer jarig
Oh jij echt precies 2 maandenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
2 december jarig zijn is wel leuk
Als het goed is zit ik met mijn reet dan op Curaçaoquote:
Yupquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh jij echt precies 2 maanden
Goed geregeld! Met wie ga je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik met mijn reet dan op Curaçao
Vriendenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed geregeld! Met wie ga je?
Gezellig!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrienden
Ik heb toch dikke haat aan mijn verjaardag vieren dus tja dan is dit beter
goedkoop coke en ijskoude biertjes op het strand
Hee hoiquote:
Ik doe altijd voorzichtig tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gezellig!
Minus de cokezeker beter! Doe aub voorzichtig daar ja
quote:
Leuke dag gehad?quote:
Nee. Weggelopen uit de les omdat die kerel lulde als Brugman maar niets nuttigs te vertellen had.quote:
Badassquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee. Weggelopen uit de les omdat die kerel lulde als Brugman maar niets nuttigs te vertellen had.
Heb wel betere dingen te doen
Wat jij dan?
HBO dus maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Badass
Mwa beetje saai en koud
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HBO dus maakt geen reet uit.Zodra ik opstond gingen er 5 mensen met me mee
het is nog wel even 'vandaag'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nog niet gebeld of ik een kamer heb en dat zouden ze vandaag doen
Dodelijk saai hoorcollege over sociologie, dan krijg je datquote:
Zelf bellen komt altijd gemotiveerd over. Tenzij je het overdreven vaak doet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en anders bel ik van de week zelf wel
Je studeert sociologie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dodelijk saai hoorcollege over sociologie, dan krijg je dat
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dodelijk saai hoorcollege over sociologie, dan krijg je dat
Nee, Bedrijfskunde MER, zit nu in het veld Maatschappelijke Organisaties en daar krijgen we 4 lessen over sociologie.quote:
Zo saai dan? Sociologie op zich lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, Bedrijfskunde MER, zit nu in het veld Maatschappelijke Organisaties en daar krijgen we 4 lessen over sociologie.
quote:
Niet als je een Limburgse docent hebt die 5 kwartier in het uur lult maar niets zinnigs zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo saai dan? Sociologie op zich lijkt me wel interessant.
Diss hem om zijn zachte g en zeg pas dat hij terug mag komen als die de g normaal kan uitsprekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet als je een Limburgse docent hebt die 5 kwartier in het uur lult maar niets zinnigs zegt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niet als je een Limburgse docent hebt die 5 kwartier in het uur lult maar niets zinnigs zegt
Dankjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik gezegd heb.
ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:58 schreef Amoeba het volgende:
Hypocriet, dat eerste album van Supertramp is best saai.
JOAH MOAR EEH, ZEG MENSEH LUISTER EENS EVOANTJES, MEN ZEGT ALTIJD WEL DAT EH, JOAH, ect ect ectquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Diss hem om zijn zachte g en zeg pas dat hij terug mag komen als die de g normaal kan uitspreken
Leg eens uit zus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het Brabants kwartiertje niet kennen.
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het Brabants kwartiertje niet kennen.
Link naar YT?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn woorden terugnemen, dit wordt beter en beter. Luister het eens?
okok, zal het luisteren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Luister het hele album Supertramp. Het is een selftitled debuutalbum. Download van TPB?
Jij dacht dat wij zo eenvoudig onze geheimen prijsgeven?quote:
ja verdomme niet eerlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vrij tot en met volgende week donderdag![]()
Woah loeminariequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij dacht dat wij zo eenvoudig onze geheimen prijs geven?
Het harde leven van een student jaquote:
Maar nu ga je 8 dagen dronken zijn? dat doen studenten toch altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het harde leven van een student ja
Morgen wel zuipen in Eindhoven jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar nu ga je 8 dagen dronken zijn? dat doen studenten toch altijd
Ik ook, heel het verhaal verwacht je iets en dan ineens die laatste zin.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Morgen wel zuipen in Eindhoven ja
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn zusje zit nu al zo'n 3 uur lang Minecraft te doen in m'n kamer op de iPad
Tevens pics van je zusje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
jouw zusje met haar zombieliedjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
Ze is 3.quote:
Ik mis Heatseekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik mis Drommelik zie hem nooit meer op FOK!
Koop een buks, geen vergunning nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom heb je een wapenvergunning nodig als je wapen te groot is voor de vergunning?
Met kerst omg meet je m'n zusjequote:
zo... jaloers...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:13 schreef Amoeba het volgende:
Hypie, ik kreeg van vader LA Woman en een dubbelplaat van Cuby & The Blizzards mee.
Riders on the Storm![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is gevaarlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Koop een buks, geen vergunning nodig
Ik mist dat echt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik mis mijn biertje doordeweeks
Ik mag echt een paar albums van hem niet meenemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zo... jaloers...
LA woman sowieso
Geen zorgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omg ik weet niet of mijn autisme dat wel aan kan
Dat is dan ook mijn naamquote:
Intronic?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn naam
Maar heb wel een buks op m'n kamer liggen. Met scope. Krachtig genoeg om klein wild mee te schieten
picsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgenMijn zusje is enorm sociaal
Die is wel de spraakmaker
Heb je dat weleens gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn naam
Maar heb wel een buks op m'n kamer liggen. Met scope. Krachtig genoeg om klein wild mee te schieten
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgenMijn zusje is enorm sociaal
Die is wel de spraakmaker
Ohquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik sprak hem laatst op fb en hij zei dat die laatste tijd niet zo lekker in ze vel zit.
Vraag aan Hypo.quote:
Hey die zaterdag waren wij enorm spraakzaam jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh gelukkig
heeft ze niet van jou dan![]()
Maar je hebt haar wel gezien, geef een omschrijving.quote:
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar hij komt wel naar de meet. En als ie niet komt zou dat laten weten.
Goed zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het gaat wel goed met doordeweeks niet drinken hoor, alleen kreeg ik net zin in bier
Alleen eksters. Die vreten alle jonge vogeltjes op en halen de tuin overhoop. Die zijn wel wat de kliko in gegaan ja.quote:
Ja wij heh, WIJ. Door wie zou dat komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey die zaterdag waren wij enorm spraakzaam jadus puh
Vier jij je verjaardag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Doordeweeks niet drinken is standaard hier, alleen niet aan gehouden toen ik jarig was maarja
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het gaat wel goed met doordeweeks niet drinken hoor, alleen kreeg ik net zin in bier
Klein, pluk haar, blij, blond(?)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je hebt haar wel gezien, geef een omschrijving.
Ja joh dat snap ik ook wel, maar hoezo insinueer je dat?quote:
Ja door mij natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja wij heh, WIJ. Door wie zou dat komen
Oké, ik vind dat zielig om te doen nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen eksters. Die vreten alle jonge vogeltjes op en halen de tuin overhoop. Die zijn wel wat de kliko in gegaan ja.
Intro is kleinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ja joh dat snap ik ook wel, maar hoezo insinueer je dat?
Blond en klein beetje rood jaquote:
Omdat iedereen hem klein noemtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ja joh dat snap ik ook wel, maar hoezo insinueer je dat?
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef Amoeba het volgende:
Hypo, je kent PULSE wel toch? Dat live concert van Pink Floyd. De vinyl versie kost gewoon dik 200 euro.
Hoe klein is klein?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat iedereen hem klein noemt
Het zijn wel 4 LP's. In feite tel je dus 40-50 per LP neer.quote:
Maar verder correctquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat kon ik niet duidelijk zien
Nja, leuk is anders, maar ik heb er weinig gevoel bij. Het enige goed gevoel dat ik in dat ene fragment van schieten heb ik dat ik iets op 100+ meter heb weten te raken wat niet groter is dan een, nja, ekster dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, ik vind dat zielig om te doen nog nooit gedaan
1 cm ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik dacht jij langer was dan Intronic
Dan nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het zijn wel 4 LP's. In feite tel je dus 40-50 per LP neer.
http://www.discogs.com/Pink-Floyd-Pulse/release/647117
Wat liefquote:
Haha okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nja, leuk is anders, maar ik heb er weinig gevoel bij. Het enige goed gevoel dat ik in dat ene fragment van schieten heb ik dat ik iets op 100+ meter heb weten te raken wat niet groter is dan een, nja, ekster dus![]()
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Mag je hakken dragen van hem?
hipstersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tsjah, dankzij de hipster subcultuur wordt vinyl gvdummes duur.
Meidje wat ik ken doet dat bijna nooit omdat haar vriend dan echt op een dwerg lijktquote:
Ik draag bijna nooit hakken omdat ik last van mn rug heb.quote:
Ik vind 1,70 sowieso niet dwerg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Meidje wat ik ken doet dat bijna nooit omdat haar vriend dan echt op een dwerg lijkt
Maar jij bent ook een beetje hipstertjequote:
Kut voor je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit hakken omdat ik last van mn rug heb.
Jongens/vriendjes die niet kunnen masserenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit hakken omdat ik last van mn rug heb.
ik voel me best wel hipster door die platenspeler en muzieksmaak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben wel een gematigde hipster denk ik zo.
Daarom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voel me best wel hipster door die platenspeler en muzieksmaak.
Hij is dan ook net 1,60m en 24 jaar oudquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind 1,70 sowieso niet dwerg.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een beetje hipstertje
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik voel me best wel hipster door die platenspeler en muzieksmaak.
Bedanktquote:
quote:
Je weet dat ik jarig zijn haat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel wat ik voor je verjaardag moet halen.
Vergroeiing valt niet weg te masserenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jongens/vriendjes die niet kunnen masseren
Omg dat is wel klein jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij is dan ook net 1,60m en 24 jaar oud
Weet ik jaquote:
Je weet dat ik je dan voor altijd haat? Ik wil verjaardagen altijd in stilte voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik jaDesalniettemin krijg je een cadeau, dan 1 dag van te voren oid zodat het alsnog een beetje een verassing is
Daarom ben ik alleen een klein beetje een muziekhipster omdat vinyl heilig is en oude muziek ook.quote:
Dan krijg je het gewoon als cadeauquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je weet dat ik je dan voor altijd haat? Ik wil verjaardagen altijd in stilte voorbij laten gaan.
nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan krijg je het gewoon als cadeauooit
Aah okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom ben ik alleen een klein beetje een muziekhipster omdat vinyl heilig is en oude muziek ook.
Ok dan niet.quote:
Waarom zou ik boos worden op jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iedereen boos zou worden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja je weet maar nooit met al die FOK!kers heh.
Precies dit zei ik gisteren tegen DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja je weet maar nooit met al die FOK!kers heh.
quote:
al gefixt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Nee maar volgens mij is je DM gebroken
Ik was heel bijna bang dat je me aan het negeren was.quote:
stiekem eigenlijk welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was heel bijna bang dat je me aan het negeren was.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies dit zei ik gisteren tegen DM
Dan moet je proberen te tranenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik zie niks meer met mijn linkerooger zit iets in maar ik krijg het er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |