SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
De Gea maar halen ja leek mij ook de beste optie. Sessegnon kan ik ook wel proberen, nooit met hem gespeeld in 12quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Gea
Oxlade
Sessegnon
Kone
Djibril Cisse
Santana achterin kan natuurlijk niet ontbreken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef fetss het volgende:
2e team bundesliga bitches "klaar"
nog op of aanmerkingen?
lege posities moet neuer, reus en schweini komen...
heb verder nog 200K te besteden!
[ afbeelding ]
Gaan jullie vandaag nog clubs doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De Gea maar halen ja leek mij ook de beste optie. Sessegnon kan ik ook wel proberen, nooit met hem gespeeld in 12Oxlade hmm denk eerst maar Assaidi proberen
thx.
Matip denk ik, dat is de minste van de 3quote:
Doe effe EA contacten danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat er over een half jaar nog wel op de watchlist
Haha jij hebt ongeveer net zoveel coins als het echte feyenoord euro'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat er over een half jaar nog wel op de watchlist
Doe je vanavond mee met clubs dikke?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Doe effe EA contacten dan
Wel makkelijk zo om hem niet te verkopen en te laten stijgen in waarde
Ik heb hem in mijn club staan maar ook op de watchlistquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Doe effe EA contacten dan
Wel makkelijk zo om hem niet te verkopen en te laten stijgen in waarde
Ik had zonet meer dan 150Kquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha jij hebt ongeveer net zoveel coins als het echte feyenoord euro's
yessirquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met clubs dikke?
Dat is pas raarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn club staan maar ook op de watchlisthet zijn dezelfde spelers maar deze afbeelding blijft erin staan
Tijdens CLquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
30 coins.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
Voor hoeveel gaat +10% balbeheersing?
(goud)
Wel na CLquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
(goud)
Die Kroaten zijn wel tof. Jammer van de pace van de CBsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 nieuwe squads vandaag gemaakt
600 coins.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
(goud)
In je Koreaanse team moet je Yun Young Sun nog als RCB hebben, die RCM ken ik niet maar Kim Geun Chol heeft een behoorlijke downgrade gekregen dit jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 nieuwe squads vandaag gemaakt
Sessegnon was erg goed in 12 en is deze editie alleen maar beter gewordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De Gea maar halen ja leek mij ook de beste optie. Sessegnon kan ik ook wel proberen, nooit met hem gespeeld in 12Oxlade hmm denk eerst maar Assaidi proberen
thx.
Hele tijd positiekaartjes in de gaten houden totdat er eentje goedkoop doorheen slipt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
Assaidi halen hmm hoe moet ik dat doen dan 3.5-4k is ie maar niet in lm te krijgen voor normale prijs
LM kaartje kopen voor 2k b etekent sowieso dik verlies
tijd is ook geldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hele tijd positiekaartjes in de gaten houden totdat er eentje goedkoop doorheen slipt.
Er wordt toch maar 1 wedstrijd uitgezonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch zaadwedstrijden enige lichtpuntjes zijn Juve Shaktar en Barca - Benfica mja
Oh de ontvangst gaat weer niet verder dan Ned 1, 2 en 3.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er wordt toch maar 1 wedstrijd uitgezonden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft zn glazen bol nog naast m staan en kan ff kijken of die Pro League silvers deze prijs zullen blijven of zullen stijgen/dalen?
Dan doel ik met name op die Odji-blabla, Donk, Almeback, Kouyate enzo
Bvd
Ik heb inderdaad geen sport 1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh de ontvangst gaat weer niet verder dan Ned 1, 2 en 3.
Sopcast en nl 3 voetbal via nos.nl op laptop of pc kun je gamen op je tvquote:
quote:Op 30-Sep-12 heeft u onder bestelnummer 800 één of meerdere ‘HP ProBook 6550B - Core i5-450M / 2GB RAM / 320GB HDD / 15.6 inch’ besteld. Bovengenoemd artikel is op onze website per ongeluk voor een te laag bedrag aangeboden namelijk voor euro 92,99 in plaats van euro 1092,99.
Op maandag 1 oktober 2012 hebben wij u een e-mail gestuurd, waarin wij u uitleg hebben gegeven over de kennelijke vergissing en dat wij het artikel om deze reden niet kunnen leveren.
Uiteraard betreuren wij onze vergissing en willen u graag tegemoetkomen in de aanschaf van een nieuwe laptop. Daarom bieden wij u een cadeaubon aan van euro 20,00 die u kunt inwisselen bij een nieuwe bestelling van een laptop, van een door u gekozen merk, op onze website.
Cadeauboncode: DIKK-EPIEM-ELLU-RKE-RS
Iedereen ja. Je hebt er alleen niet veel aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef GuRBuH het volgende:
Toch nog wat overgehouden aan die Bol.com actie:
[..]
Code gebruiktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef GuRBuH het volgende:
Toch nog wat overgehouden aan die Bol.com actie:
[..]
Nah, ik kijk of tv of ik ga computeren anders mis ik toch alles.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef ertdop het volgende:
[..]
Sopcast en nl 3 voetbal via nos.nl op laptop of pc kun je gamen op je tv
je doet echt alleen maar zilveren hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit begint niet goed. Ik miste net al een goede deal en net miste ik een Almeback voor 950cIk was niet precies op de 59e minuut dus het duurde nog best lang.
Als ik wist dat die silvers zo gingen stijgen had ik er wel meer gekocht toen ik mn team aan het maken was..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit begint niet goed. Ik miste net al een goede deal en net miste ik een Almeback voor 950cIk was niet precies op de 59e minuut dus het duurde nog best lang.
Op dit moment wel ja. Maar ik heb wel meerdere manierenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je doet echt alleen maar zilveren he
De kits en badge van Rangers kun je alleen op de console opzoeken, maar ze zijn zeker wel wat waard. Ik kreeg vorig jaar genoeg goede kits en badges in bronze packs en dit jaar heb ik ook alweer een paar goeie gekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
In een bronze pack
en 200 coins en 40 rated speler
Hoeveel denk je dat hij waard is, 5K?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja. Maar ik heb wel meerdere manieren
[..]
De kits en badge van Rangers kun je alleen op de console opzoeken, maar ze zijn zeker wel wat waard. Ik kreeg vorig jaar genoeg goede kits en badges in bronze packs en dit jaar heb ik ook alweer een paar goeie gekregen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
In een bronze pack
Ik denk 3k max, 5k is te veel voor een non-shiny kit (denk ik)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat hij waard is, 5K?
Hoezo heb jij 40 plaatsen in jouw trade pile? Ik maar 30.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
In een bronze pack
Kan je upgraden op EAS FC Level 12quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoezo heb jij 40 plaatsen in jouw trade pile? Ik maar 30.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In je Koreaanse team moet je Yun Young Sun nog als RCB hebben, die RCM ken ik niet maar Kim Geun Chol heeft een behoorlijke downgrade gekregen dit jaarDie CF met 72 shooting kun je eventueel op de bank zetten
Had hem vorig jaar, heerijke spelerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die CB net voor 1500 coins opgepikt open bidCF heb ik gekozen vanwege 4* skills
Ik heb er vannacht 1 voor 3.2k verkocht. Ik had de away kit zelf in een bronze pack een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat levert deze op, 2k?
Dat snap ik want Kang Soo Il was vorig jaar erg goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die CB net voor 1500 coins opgepikt open bidCF heb ik gekozen vanwege 4* skills
Hoe lang post je hier nou alquote:
Zit je dag en nacht te zweten om koopjes te jagen ofzo?quote:
Ik zie een verband. Minder posten = meer traden!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt wel alsof die mensen die hier bijna nooit posten gewoon het meeste aantal coins hebben. Gisteren was er al iemand die Ronaldo in zijn team had en nog wat dure spelers en die post hier ook bijna nooit.
En ik post hier redelijk veel maar ik trade ook veelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zie een verband. Minder posten = meer traden!
De gayaquote:
Wat een manier om een vraag te stellenquote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Die heb ik gisteren voor 1100 opgepikt maar dat was een koopje, zag ze ook voor het dubbele of driedubbele gaan. Dus ligt er aan hoe lang je op de loer wil liggen.quote:
Nooit het nut ingezien van bruine stokbroden, neem dna gewoon een halfje fijn volkoren ofzo.quote:
oke thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren voor 1100 opgepikt maar dat was een koopje, zag ze ook voor het dubbele of driedubbele gaan. Dus ligt er aan hoe lang je op de loer wil liggen.
Dafuq?quote:Dat Felix Magath een man van de discipline is, is al langere tijd bekend. De 59-jarige trainer verwierf in zijn loopbaan als coach van diverse clubs in Duitsland al bijnamen als Saddam en Quälix, die laatste als combinatie van Felix en quälen, martelen. Recent bewees de trainer nog eens dat hij zijn streken niet verleerd is.
Het loopt dit seizoen nog voor geen meter bij VfL Wolfsburg en de 3-0 nederlaag van vorige week bij Bayern München zette kwaad bloed bij Magath. De man die de club kampioen maakte in het seizoen 2008/09 liet zijn spelers voor straf een bosloop ondergaan van veertien kilometer. De selectie mocht onderweg niet drinken; na afloop werden de flessen nog eens voor driekwart geleegd.
Wat Magath vooral stoorde, was het gebrek aan Teamgeist dat hij had gezien. Keeper Diego Benaglio raakte bij een botsing met Arjen Robben geblesseerd, maar de rest van het team bekommerde zich nauwelijks om hem. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen zei Bas Dost, in de zomer overgekomen van sc Heerenveen, al dat Magath er een streng regime op nahield. “Ik heb nog nooit zo hard getraind en moet wennen aan de trainingintensiteit. De eerste week vond ik erg zwaar, maar langzaam maar zeker merk ik dat het me helpt en dat ik sterker aan het worden ben.”
Trio met Sissoko (L)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke, vraagstuk.
Het driehoekje Mangala-Danilo-Moutinho of het driehoekje Sakho-Sissoko-Fanni?
PAKJESSSquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Joodnl het volgende:
Ik had bij Coolblue de Ultimate Edition besteld en nooit geleverd gekregen....
En eerst beweren dat dit ook nooit op de site gestaan zou hebben...
Zojuist contact gehad met Coolblue....Want ik had het even op hun facebook geplaatst en toen zijn ze toch maar een actie gaan ondernemen;
https://www.facebook.com/(...)notif_t=feed_comment
Uiteindelijk hebben ze me toch gelijk gegeven en zijn me rijkelijk tegemoet gekomen met 4x een PSN-tegoed van 20,- hetgeen ze me morgen toesturen!
![]()
![]()
![]()
3-5-2 gaan spelen grquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Proxzor het volgende:
Ik ben echt drama in verdedigen, iemand nog tips?
wow nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Joodnl het volgende:
Zojuist contact gehad met Coolblue....Want ik had het even op hun facebook geplaatst en toen zijn ze toch maar een actie gaan ondernemen;
Uiteindelijk hebben ze me toch gelijk gegeven en zijn me rijkelijk tegemoet gekomen met 4x een PSN-tegoed van 20,- hetgeen ze me morgen toesturen!
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik ook daar voor ga.quote:
wordt ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Joodnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Yuppppppppp..... Heeeeeeeeeeeeeeel veel pakjesssssss....quote:
Je moet veel meer de sliding tackle gebruiken dan vorig jaar, al werkt containen nog steeds wel erg (lees: te) goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Proxzor het volgende:
Ik ben echt drama in verdedigen, iemand nog tips?
Kan je eigenlijk nog disconnecten binnen 5 minuten zonder consequenties (buiten je contracten) net als bij seasons in H2H vorig jaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef GuRBuH het volgende:
Slinger een seasons match aan, is het tegen een bronze starter team. Na 3minuten disconnect hij. Resultaat:
0 punten erbij
11 contracten eraf.
Daaaankjeewwwwwweeeeeel
unlocken in de EASquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:19 schreef Ramboetan het volgende:
Hoi, ik las dat dat wanneer je over level 12 EAS bent dat je kan upgraden naar 40 plaatsen in je trade pile. Hoe doe je dit?
Hoe hij zijn koffie drinkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Wat voor vragen stel je aan een ondernemer die net gefuseerd is met een ander bedrijf?
Dit is niet het huiswerktopicquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Wat voor vragen stel je aan een ondernemer die net gefuseerd is met een ander bedrijf?
Hmm bedankt voor de tips, ik gebruik inderdaad te weinig sliding tacklesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet veel meer de sliding tackle gebruiken dan vorig jaar, al werkt containen nog steeds wel erg (lees: te) goed.
Ik vind het zelf vooral belangrijk dat je zelf gaten dichtloopt en fouten probeert te herstellen met hetzelfde mannetje. Als je als linkshalf IRL de bal verliest ga je er als een dolle achteraan om die fout te herstellen. In FIFA selecteren mensen vaak direct het mannetje dat erachter staat, waardoor je dus vaak al tegen een counter met een man meer aanloopt.
Wat voor invloed de verschillende bedrijfsculturen hebben op de arbeidsefficientië van de medewerkers natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Oei, die is wel nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wat voor invloed de verschillende bedrijfsculturen hebben op de arbeidsefficientië van de medewerkers natuurlijk
lolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef Flashbag het volgende:
Van persie gekocht voor 91k en door verkocht voor buyout 130kWat een debiel zeg..
Hij is wel nice maar dat is denk ik niet een vraag die belangrijk is voor onsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wat voor invloed de verschillende bedrijfsculturen hebben op de arbeidsefficientië van de medewerkers natuurlijk
Lolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef VaderTosti het volgende:
Wie wil Carcela-Gonzalez pricefixen, is ongeveer 1.5 pagina van en kost max 10k. Is silver Marokkaan van CSKA Moskou
Ik ken beide bedrijven en familie's, het was een overname van het ene bedrijf, geen fusiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of er een machtsstrijd was tussen de directeuren.
Neequote:
Ah ok, nja ik ben meer economisch ingesteld. Een jaartje HBO Rechten gedaan maar uiteindelijk bleek het niets voor mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is wel nice maar dat is denk ik niet een vraag die belangrijk is voor onswij moeten vooral de juridische kant.
Hbo is sowieso nietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ah ok, nja ik ben meer economisch ingesteld. Een jaartje HBO Rechten gedaan maar uiteindelijk bleek het niets voor mij.
op xbox btwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:24 schreef VaderTosti het volgende:
Wie wil Carcela-Gonzalez pricefixen, is ongeveer 1.5 pagina van en kost max 10k. Is silver Marokkaan van CSKA Moskou
Doe zelf deeltijd HBO nu, nog steeds projecten maar veel meer volwassene groepsleden. Wel vreselijk moeilijk om werk en school te combineren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hbo is sowieso nietshbo
projecten
ineensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Op de console zit ik gewoon ineens op pagina 1100, wtf, kan het nu wel naar het uur gaan op de console zonder beperking
Dan is er nog hoop dat dat binnenkort op de web app ook kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Op de console zit ik gewoon ineens op pagina 1100, wtf, kan het nu wel naar het uur gaan op de console zonder beperking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |