Die Dragonborn remix van HeadHunterz is wel lekker.quote:
Ik ben benieuwd, heb alleen wat oud materiaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die Dragonborn remix van HeadHunterz is wel lekker.
En de Defqon.1 afsluiter van dit jaar... ook erg lekker
Ik pm wel wat youtube linkjes.
btw, (tevens voor Clown), dat cameraverhaal komt wat later, nog ff druk hier
geen haast. voorlopig doet de canon ixus het prima maar wil toch iets meer...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die Dragonborn remix van HeadHunterz is wel lekker.
En de Defqon.1 afsluiter van dit jaar... ook erg lekker
Ik pm wel wat youtube linkjes.
btw, (tevens voor Clown), dat cameraverhaal komt wat later, nog ff druk hier
Dat klinkt als een leuk kado voor je trouwdag, maar daar ga je dus al heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
geen haast. voorlopig doet de canon ixus het prima maar wil toch iets meer...
in feb naar malediven met vrouwtje. dan wil ik wel goede foto's schieten...
een beetje geluk gehad en 9 dagen malediven kunnen regelen voor een topprijsje. ben er blij mee. verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk kado voor je trouwdag, maar daar ga je dus al heen
Malediven schijnt echt geweldig te zijn, geniet er maar vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
een beetje geluk gehad en 9 dagen malediven kunnen regelen voor een topprijsje. ben er blij mee. verheug me er nu al op.
Waarmee racet hij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:52 schreef Tally het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn Canon 450D. Ik heb hem inmiddels 2 jaar (lieve Sinterklaas) en vind zelf dat ik er geweldige plaatjes mee maak
Ik heb er vorig jaar wel een lens bijgekocht zodat ik wat mooiere plaatjes kon schieten van mijn man op het circuit
de fotos die ik heb gezien lijken me ook geweldig. we zien het vanzelf. was altijd al een droom van ons geweest om daar heen te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Malediven schijnt echt geweldig te zijn, geniet er maar van
Cool, is een heerlijke plek om plaatjes te schieten idd. Ook wel eens op zandvoort en de nurburgring geprobeerd. Maar ja, je komt niet altijd op de mooie plekjes he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:52 schreef Tally het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn Canon 450D. Ik heb hem inmiddels 2 jaar (lieve Sinterklaas) en vind zelf dat ik er geweldige plaatjes mee maak
Ik heb er vorig jaar wel een lens bijgekocht zodat ik wat mooiere plaatjes kon schieten van mijn man op het circuit
Owh hij deed wat van die racedagen met zijn Hypermotard. Van die cursussen.quote:
Op kart-circuits (supermotard dus) of echt op Assen/Zandvoort?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh hij deed wat van die racedagen met zijn Hypermotard. Van die cursussen.
En elk jaar doet hij nu nog een dagje racen. Of er moet een mooie aanbieding zijn
Een maat van me heeft zijn 400D ook ingewisseld voor een 50D en was of is bezig met een cursus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Cool, is een heerlijke plek om plaatjes te schieten idd. Ook wel eens op zandvoort en de nurburgring geprobeerd. Maar ja, je komt niet altijd op de mooie plekjes he.
Ik ben begonnen met een 400D toen Lola zwanger was. Na 2 jaar verkocht en door naar een 50D.
Nou zou ik wel een 7D willen, maar die zijn gewoon niet te betalen
Hij heeft 1 keer supermotard gedaan geloof ik (even zoeken naar de foto).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op kart-circuits (supermotard dus) of echt op Assen/Zandvoort?
Geweldig lijkt het me
*wacht in spanning af*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer supermotard gedaan geloof ik (even zoeken naar de foto).
En hij heeft een aantal keer op Assen en Zandvoort gereden.
Supermotard/supermoto, zo goed als hetzelfdequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef Tally het volgende:
Op de foto staat Supermotonieuws.com dus ik gok dat dat Supermotard is wat je bedoelt?
Ja, lijkt me ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Een maat van me heeft zijn 400D ook ingewisseld voor een 50D en was of is bezig met een cursus.
Inmiddels wat betaalde opdrachten gekregen via via om plaatjes te schieten voor een website
Hij kwam heel goed mee. Zo goed dat hij zich verveelde in de rijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*wacht in spanning af*
Komt ie met zo'n Hyper nog wel een beetje meet op Assen/Zandvoort? Lijkt me toch heel wat anders dan een racer.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Supermotard/supermoto, zo goed als hetzelfde
Hij deed het voor een cateringbedrijf (de foto's die ik gezien heb) en die waren echt mooi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel eens wat.
Ik heb begin dit jaar een trouw-reportage gedaan voor vrienden van ons (ook fokkers btw)
Maar dat was puur een vriendendienst.
En ook meteen m'n eerste "opdracht" zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |