Dat zal toch ook niemand je kwalijk genomen hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Naja vooral de meiden hier.. Ik bedoel... ik kon het ook niet opbrengen (qua kosten) om iedereen hier uit te nodigen. Dus toen heb ik gewoon een keuze gemaaktEn het is moeilijk om het voor iedereen goed te doen.. Tjah...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar ik zie stiekem al mensen zichzelf uitnodigen...
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAAT DIT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR LIN EN SKJOE
Jezelf uitnodigen vind ik écht niet kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik uiteraard heel vleiend vind maar mij ook met ernstige interne strubbelingen bemoeit
Laten we het zo zeggen, de meiden die ik zeker uitnodig weten dat al en over de rest moet ik nog een ei leggen
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waren die er echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De mensen die toch komen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat ze niet welkom zijn, zet je gewoon buiten toch![]()
Hebben wij wel gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Voor den duidelijkheid, ik nodig ook maar een select clubje van hier uit. De paar mensen die zeker zijn weten dat zelf wel en de rest... tja.. sorry
Haha, dat ja. Was bij een vriendin ook echt oprecht verbaasd dat ik daggast was, vooral omdat dat pas duidelijk werd toen het kaartje in de bus lag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er altijd vanuit dat ik niet wordt uitgenodigd, valt het ook niet tegen.
Familiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waren die er echt?Dan zou ik ze ook mooi buiten laten staan ja!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Jij wordt bij beiden bruidsmeisje toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet nodig want ik weet zelf al dat ik mag komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |