Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, nu is het meestal, "geef maar geld, dan kan ik van het totaal bedrag iets leuks kopen".
Duidelijk toch? Ik kan niets leuks meer kopen.
Hehehe jaquote:
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een gamequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.
Voor de jongens zelf ga ik meestal mee winkelen en kopen we samen wat. Vind het toch leuker dan alleen maar geld. Of ik verzamel het geld en bestel dan iets.
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een game
Aah, dat lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.
O kijk, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Deed het ook bij geboorte, iets voor het oudere broertje/zusje iets meenemen en voor de ouders. De kleine krijgt meestal wel genoeg.
Ik kreeg een weekendje Maastrichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar van lief verwacht ik dus echt wel een cadeautje!
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijnquote:
Of hij maakt hem zelf afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Dat mag ie nietquote:
Ik wil net zeggen, liever wel hints, en flink duidelijke ook bij sommige mensenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag ook nog altijd kado's en geen geld
en ik geef eigenlijk geen hints, ik vind het leuk als mensen zelf wat bedenken
van mama krijg ik vaak kleren en dan zoeken we die samen uit
papa geef ik wel hints want die is niet zo goed er in
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Oh ik vind het wel lief. Ik heb er wel bij gezegd dat dit niet betekent dat hij stiekem ergens zijn initialen in kan laten verwerkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen je, dat een ander dat voor me betaald
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |