quote:
Edit en dan de YT link vervangen voor een nieuwe. Youtube link is de onderste regel.quote:
die waren koud dus in de klickoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Alleen ehm.. wat heb je met de snizels gedaan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef espri het volgende:
[..]
aii heb ze uitgedaan toen ik ging strijken![]()
het wordt nog een aardige kwelling om die uitgelopen te krijgen
quote:
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijdquote:
In eerste instantie las ik: "En dat wil ie niet altijd zijn".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijd
ach, had gekund maar niet bij de mijnequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
In eerste instantie las ik: "En dat wil ie niet altijd zijn".
Vond het al zo raar
De medische wetenschap kan dat wel voor hem opknappen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahahaha was ik maar een man, dan was het qua schoenen zoveel makkelijker, maarja dan was mn aanstaande een homo en dat wil ie niet zijn zegt ie altijd
maar hij wil het niehiettttquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
De medische wetenschap kan dat wel voor hem opknappen.
Liefde maakt blind dus dat merkt hij niet.quote:
doe je het dan wel van 3 hoog anders heb je kans dat ie het overleeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liefde maakt blind dus dat merkt hij niet.![]()
Ik ben al een uur bezig om een tekening te openen maar mijn (werk)pc loopt steeds vast. Ik denk dat ik hem zo maar eens uit het raam mik.
Ik zit op de eerste verdieping maar ik mik hem zo op de A13 als het moet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:05 schreef espri het volgende:
[..]
doe je het dan wel van 3 hoog anders heb je kans dat ie het overleeft
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste verdieping maar ik mik hem zo op de A13 als het moet.
Ik kan het beter nu doen want nu rijdt het tenminste om 16.00 staat het al vast.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef espri het volgende:
[..]
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heen
je hebt helemaal gelijk haha, wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan het beter nu doen want nu rijdt het tenminste om 16.00 staat het al vast.
Ik zit in de offshore engineering. Het is het projectbeheersysteem (tbv het tekenprogramma) wat moeilijk doet, ik kan geen werk opvragen of terug sturen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef espri het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk haha, wat doe jij eigenlijk voor werk?
Heequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef espri het volgende:
[..]
moet je wachten tot een uur of 5, is het iets drukker en rijden er meer auto,s over heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |