abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117536993
@Ts, een relatie is loslaten is vasthouden, waarom gun je je man geen avontuurtje met een vrouw met grote borsten waar hij zoveel om geeft?
pi_117537256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:36 schreef Ffleamig het volgende:
@Ts, een relatie is loslaten is vasthouden, waarom gun je je man geen avontuurtje met een vrouw met grote borsten waar hij zoveel om geeft?
Inderdaad. Lekker kneden. Gun het die jongen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:53:52 #28
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_117540786
Trio's zijn leuk in de fantasiewereld. In het echt komt er toch wel iets meer bij kijken zoals het verdelen van de aandacht en jaloeziegevoelens. De beste leermeester om hier achter te komen is de ervaring.

Het kan wel schadelijk zijn voor jullie relatie. Er kan echt iets stuk gemaakt worden dat niet meer helemaal goed kan komen. Je vriend moet zich serieus afvragen of het hem dat allemaal waard is.
Non possumus non loqui
pi_117541113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Knip het volgende:
Trio's zijn leuk in de fantasiewereld. In het echt komt er toch wel iets meer bij kijken zoals het verdelen van de aandacht en jaloeziegevoelens. De beste leermeester om hier achter te komen is de ervaring.

Het kan wel schadelijk zijn voor jullie relatie. Er kan echt iets stuk gemaakt worden dat niet meer helemaal goed kan komen. Je vriend moet zich serieus afvragen of het hem dat allemaal waard is.
Kan kan kan. Je neemt ook risico's als je in de auto stapt. Gewoon die jongen zijn gang laten gaan en hem steunen terwijl hij het doet. Dat werkt voor hem het beste.
pi_117541206
Waarom mannen een trio willen...

Omdat mannen geil worden van naakte vrouwen die seks met ze hebben...
En hoe meer zielen, hoe meer geiligheid.
Rustig aan.
pi_117541362
@HyperViper

Wauww jou opmerkingen zouden bijna mijn onzekerheid weg halen. Ik besef ineens dat ik echt een ontzettende goede en lieve vriend heb, die het helemaal niet daarom gaat en juist heel blij en gelukkig is met mij en bij wie het niet alleen om seks draait.

Heb medelijden met degene(n) die ooit een relatie met jou zouden krijgen. Volgens mij zie jij vrouwen echt alleen als lustobject.
pi_117541385
dwing dan ook een MMV trio af
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117541567
quote:
dwing dan ook een MMV trio af
Goeie ;) Maar daar hoef ik echt niet mee aan te komen. Hij vroeg me nl met een niet zon blij hoofd of ik daar wel eens over nagedacht had en dat dus wou.. Ik zag al aan hem dat hij kwaad zou worden als ik ja zou zeggen.
Ik antwoorde met nee........ En hij was superopgelucht en gaf aan daar ook niks van te willen weten. Geen andere andere man mag mij zien of ook maar aanraken.
Met vrouwen vind hij anders. Daar mag ik mee doen wat ik wil, liefst waar hij bij is natuurlijk gehehe..
Maar die ziet hij niet als bedreiging.
pi_117541609
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Goeie ;) Maar daar hoef ik echt niet mee aan te komen. Hij vroeg me nl met een niet zon blij hoofd of ik daar wel eens over nagedacht had en dat dus wou.. Ik zag al aan hem dat hij kwaad zou worden als ik ja zou zeggen.
Ik antwoorde met nee........ En hij was superopgelucht en gaf aan daar ook niks van te willen weten. Geen andere andere man mag mij zien of ook maar aanraken.
Met vrouwen vind hij anders. Daar mag ik mee doen wat ik wil, liefst waar hij bij is natuurlijk gehehe..
hij is een hypocriete zak dus :X :@
pi_117541678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

hij is een hypocriete zak dus :X :@
Nogal wiedes. Welke man wil nou het kwakje aanstampen van een of andere gast. Mannen zijn jagers en moeten veel vrouwen beminnen. Zo is het en zo zal het altijd zijn. Gewoon accepteren en hem geven wat hij nodig heeft.
pi_117541700
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nogal wiedes. Welke man wil nou het kwakje aanstampen van een of andere gast. Mannen zijn jagers en moeten veel vrouwen beminnen. Zo is het en zo zal het altijd zijn. Gewoon accepteren en hem geven wat hij nodig heeft.
die vreemde gast natuurlijk met condoom :+
pi_117541742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

die vreemde gast natuurlijk met condoom :+
Onacceptabel.
pi_117541763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Onacceptabel.
gun je vriendin ook eens een pleziertje, als jij daar een MVV trio voor terugkrijgt :7
pi_117541776
quote:
hij is een hypocriete zak dus
Whahaha eigenlijk dus wel ja in dat opzicht xD Maar ik moet ook zeggen heb zelf geen behoefte aan een andere vent, daarom vraag ik me ook af waarom mannen dat wel graag willen een vrouw erbij terwijl ze er al één hebben.
Ik ben daarentegen ook wel een beetje hypocriet haha.... want wil zelf wel eenmalig iets met een vrouw doen, maar of ik hem erbij wil hebben.......... laat staan meedoen???? ;)
pi_117541805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Whahaha eigenlijk dus wel ja in dat opzicht xD Maar ik moet ook zeggen heb zelf geen behoefte aan een andere vent, daarom vraag ik me ook af waarom mannen dat wel graag willen een vrouw erbij terwijl ze er al één hebben.
Omdat we meer lichamen willen zien dan die van één vrouw. Hoe zou jij het vinden om elke dag erwtensoep te eten. Nooit meer iets anders. Nou?
pi_117541813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Omdat we meer lichamen willen zien dan die van één vrouw. Hoe zou jij het vinden om elke dag erwtensoep te eten. Nooit meer iets anders. Nou?
ligt er voor haar natuurlijk aan hoeveel rookworst er in zit :+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:30:21 #42
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117541952
Bij deze ... ik ben man ... ik ben hetero ... helemaal geen intresse in trio's ... eender hoe ... eender wat. Ik ben een one-on-one type en into alles wat melig is ;)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_117541995
Ik vind jou maar een botte lul... Is geen vergelijking.

Maar hoe zou jij het vinden, dat als je al een vriendin hebt/krijgt, dat jouw vriendin andere mannen wil neuken omdat jouw lul niet genoeg is en ze afwisseling wil.. Grotere en/of dikkere dan die van jou???? Ach, ze wil ook wel eens wat anders eten toch dan altijd cocktailworstjes........ ;)

Gewoon lekker laten neuken wat los en vast zit die vriendin van jou heeft zij nodig met een man als jou..
pi_117542025
Bericht was gericht aan HyperViper uiteraard............
pi_117542049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef shanti83 het volgende:

Maar hoe zou jij het vinden, dat als je al een vriendin hebt/krijgt, dat jouw vriendin andere mannen wil neuken omdat jouw lul niet genoeg is en ze afwisseling wil.. Grotere en/of dikkere dan die van jou???? Ach, ze wil ook wel eens wat anders eten toch dan altijd cocktailworstjes........ ;)

Gewoon lekker laten neuken wat los en vast zit die vriendin van jou heeft zij nodig met een man als jou..
Ik zou best een trio met mijn vriendin kunnen doen hoor, beide kanten op :@ Maar dat kan alleen als je elkaar echt vertrouwt en dat het alleen bij de sex blijft ;)
pi_117542146
quote:
Ik zou best een trio met mijn vriendin kunnen doen hoor, beide kanten op Maar dat kan alleen als je elkaar echt vertrouwt en dat het alleen bij de sex blijft
Is ook niks mis mee hoor ;)
Bericht was ook zeker niet naar jou bedoeld. Het ging om HyperVIper die alleen maar lompe antwoorden kan geven omdat hij vind dat mannen alles mogen, maar andersom weer niet.
pi_117542174
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Is ook niks mis mee hoor ;)
Bericht was ook zeker niet naar jou bedoeld. Het ging om HyperVIper die alleen maar lompe antwoorden kan geven omdat hij vind dat mannen alles mogen, maar andersom weer niet.
;)
pi_117542363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef shanti83 het volgende:

Maar hoe zou jij het vinden, dat als je al een vriendin hebt/krijgt, dat jouw vriendin andere mannen wil neuken omdat jouw lul niet genoeg is en ze afwisseling wil..
Ja vervelend.
quote:
Grotere en/of dikkere dan die van jou???? Ach, ze wil ook wel eens wat anders eten toch dan altijd cocktailworstjes........ ;)
Zou natuurlijk spijtig zijn want ik doe wel mijn best. Je hoeft niet gemeen te worden.
quote:
Doe deze zin even opnieuw want ik snap echt niet wat je hier bedoelt.

Je moet mannen niet vergelijken met vrouwen. Mannen willen andere vrouwen neuken, punt. Stuk voor stuk, allemaal. Als je echt van hem houdt dan zeg je schat, ik begrijp je en gun jou al het geluk van de wereld. Vervolgens laat je hem lekker rotzooien met allemaal dames. Dát is liefde.
pi_117542370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Ik antwoorde met nee........
En hij was superopgelucht en gaf aan daar ook niks van te willen weten. Geen andere andere man mag mij zien of ook maar aanraken.
om dit soort dingen denk ik dat jullie er nog niet klaar voor zijn
eerst open communiceren en eerlijk zijn en dan pas experimenteren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_117542575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

om dit soort dingen denk ik dat jullie er nog niet klaar voor zijn
eerst open communiceren en eerlijk zijn en dan pas experimenteren
dit dus ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo