Inderdaad. Lekker kneden. Gun het die jongen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:36 schreef Ffleamig het volgende:
@Ts, een relatie is loslaten is vasthouden, waarom gun je je man geen avontuurtje met een vrouw met grote borsten waar hij zoveel om geeft?
Kan kan kan. Je neemt ook risico's als je in de auto stapt. Gewoon die jongen zijn gang laten gaan en hem steunen terwijl hij het doet. Dat werkt voor hem het beste.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Knip het volgende:
Trio's zijn leuk in de fantasiewereld. In het echt komt er toch wel iets meer bij kijken zoals het verdelen van de aandacht en jaloeziegevoelens. De beste leermeester om hier achter te komen is de ervaring.
Het kan wel schadelijk zijn voor jullie relatie. Er kan echt iets stuk gemaakt worden dat niet meer helemaal goed kan komen. Je vriend moet zich serieus afvragen of het hem dat allemaal waard is.
Goeiequote:dwing dan ook een MMV trio af
hij is een hypocriete zak dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef shanti83 het volgende:
[..]
GoeieMaar daar hoef ik echt niet mee aan te komen. Hij vroeg me nl met een niet zon blij hoofd of ik daar wel eens over nagedacht had en dat dus wou.. Ik zag al aan hem dat hij kwaad zou worden als ik ja zou zeggen.
Ik antwoorde met nee........ En hij was superopgelucht en gaf aan daar ook niks van te willen weten. Geen andere andere man mag mij zien of ook maar aanraken.
Met vrouwen vind hij anders. Daar mag ik mee doen wat ik wil, liefst waar hij bij is natuurlijk gehehe..
Maar die ziet hij niet als bedreiging.
Nogal wiedes. Welke man wil nou het kwakje aanstampen van een of andere gast. Mannen zijn jagers en moeten veel vrouwen beminnen. Zo is het en zo zal het altijd zijn. Gewoon accepteren en hem geven wat hij nodig heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een hypocriete zak dus![]()
die vreemde gast natuurlijk met condoomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Welke man wil nou het kwakje aanstampen van een of andere gast. Mannen zijn jagers en moeten veel vrouwen beminnen. Zo is het en zo zal het altijd zijn. Gewoon accepteren en hem geven wat hij nodig heeft.
Onacceptabel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die vreemde gast natuurlijk met condoom
gun je vriendin ook eens een pleziertje, als jij daar een MVV trio voor terugkrijgtquote:
Whahaha eigenlijk dus wel ja in dat opzicht xD Maar ik moet ook zeggen heb zelf geen behoefte aan een andere vent, daarom vraag ik me ook af waarom mannen dat wel graag willen een vrouw erbij terwijl ze er al één hebben.quote:hij is een hypocriete zak dus
Omdat we meer lichamen willen zien dan die van één vrouw. Hoe zou jij het vinden om elke dag erwtensoep te eten. Nooit meer iets anders. Nou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Whahaha eigenlijk dus wel ja in dat opzicht xD Maar ik moet ook zeggen heb zelf geen behoefte aan een andere vent, daarom vraag ik me ook af waarom mannen dat wel graag willen een vrouw erbij terwijl ze er al één hebben.
ligt er voor haar natuurlijk aan hoeveel rookworst er in zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat we meer lichamen willen zien dan die van één vrouw. Hoe zou jij het vinden om elke dag erwtensoep te eten. Nooit meer iets anders. Nou?
Ik zou best een trio met mijn vriendin kunnen doen hoor, beide kanten opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef shanti83 het volgende:
Ik vind jou maar een botte lul... Is geen vergelijking.
Maar hoe zou jij het vinden, dat als je al een vriendin hebt/krijgt, dat jouw vriendin andere mannen wil neuken omdat jouw lul niet genoeg is en ze afwisseling wil.. Grotere en/of dikkere dan die van jou???? Ach, ze wil ook wel eens wat anders eten toch dan altijd cocktailworstjes........
Gewoon lekker laten neuken wat los en vast zit die vriendin van jou heeft zij nodig met een man als jou..
Is ook niks mis mee hoorquote:Ik zou best een trio met mijn vriendin kunnen doen hoor, beide kanten op Maar dat kan alleen als je elkaar echt vertrouwt en dat het alleen bij de sex blijft
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee hoor
Bericht was ook zeker niet naar jou bedoeld. Het ging om HyperVIper die alleen maar lompe antwoorden kan geven omdat hij vind dat mannen alles mogen, maar andersom weer niet.
Ja vervelend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef shanti83 het volgende:
Ik vind jou maar een botte lul... Is geen vergelijking.
Maar hoe zou jij het vinden, dat als je al een vriendin hebt/krijgt, dat jouw vriendin andere mannen wil neuken omdat jouw lul niet genoeg is en ze afwisseling wil..
Zou natuurlijk spijtig zijn want ik doe wel mijn best. Je hoeft niet gemeen te worden.quote:Grotere en/of dikkere dan die van jou???? Ach, ze wil ook wel eens wat anders eten toch dan altijd cocktailworstjes........![]()
Doe deze zin even opnieuw want ik snap echt niet wat je hier bedoelt.quote:Gewoon lekker laten neuken wat los en vast zit die vriendin van jou heeft zij nodig met een man als jou..
om dit soort dingen denk ik dat jullie er nog niet klaar voor zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef shanti83 het volgende:
[..]
GoeieMaar daar hoef ik echt niet mee aan te komen. Hij vroeg me nl met een niet zon blij hoofd of ik daar wel eens over nagedacht had en dat dus wou.. Ik zag al aan hem dat hij kwaad zou worden als ik ja zou zeggen.
Ik antwoorde met nee........ En hij was superopgelucht en gaf aan daar ook niks van te willen weten. Geen andere andere man mag mij zien of ook maar aanraken.
Met vrouwen vind hij anders. Daar mag ik mee doen wat ik wil, liefst waar hij bij is natuurlijk gehehe..
Maar die ziet hij niet als bedreiging.
dit dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om dit soort dingen denk ik dat jullie er nog niet klaar voor zijn
eerst open communiceren en eerlijk zijn en dan pas experimenteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |