Ik wou net zeggen: mits mannelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef HyperViper het volgende:
Ik ben benieuwd naar de vrouw die hier antwoord op weet. Dat zal vast een speciale vrouw zijn.
Lullig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Qwunx het volgende:
Mijn broer zijn snikkel is trouwens in slappe toestand wel 1,5 cm kleiner.
Mwah is hoe je het bekijkt, kan er ook aan hebben gelegen dat de temperatuur op het moment van meten effect heeft gehad op de grote van zijn slappe doedel.quote:
Mijn vriend is de helft van een tweeling, we hadden het hier pas over. Zelf weet hij het ook niet, want hij gaat niet zomaar zijn penis vergelijken met zijn broer, of er naar vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Qwunx het volgende:
Ben wel benieuwd waarom TS dit wil weten.
Die serie op TV over die eeneiige meisjesvierling, daarvan gaven de dames wat verschillen aan. Eén van die verschillen was dat 2 meisjes een grotere cupmaat hadden dan de andere 2.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef Dven het volgende:
Zijn meisjestweelingen even strak? Hebben ze dezelfde borsten?
Toevallig dat 3 uur durende monster van het nationaal tweelingenregister?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Qwunx het volgende:
Mijn tweeling broer en ik hebben beide ongeveer dezelfde maat penis. We hebben een half jaar geleden mee gedaan met een tweeling onderzoek en daar kregen we dit soort vragen. Mijn broer zijn snikkel is trouwens in slappe toestand wel 1,5 cm kleiner.
Ben wel benieuwd waarom TS dit wil weten.
Nee hoor, hij vindt dat grappig, hij is zelf ook benieuwd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:35 schreef Strani het volgende:
TS, is het voor je vriend niet raar dat jij info wilt over de penis van z'n broer? Misschien denkt ie wel dat je hem wel leuk vindt maar toch even checkt of er niets beters is
watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
Mijn broer heeft een lul van 23 cm ik van 15 cm.
Nou, als ze bij de ene tijdens zijn opvoeding een dubbele dosis testosteron hebben gedaan zal dat wel invloed hebben lijkt me. Oftewel, alleen DNA zorgt niet voor wat je bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom? Als het zo'n domme vraag is heb je vast het antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |