Geen idee, maar was wel komisch want ik liep tegelijk met haar haar huis binnen waar haar broers op de bank zatenquote:
Gehakt heb je in rund, varkens en half om halfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is gehakt van varkensvlees ik heb geen idee.
Maar wat lekker is. Wraps, en dan gevuld met gehakt, doperwten, mais, en creme fraiche mmm
Whehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar was wel komisch want ik liep tegelijk met haar haar huis binnen waar haar broers op de bank zaten
Ik neem altijd half om half. Geen idee van wat voor dier dat is hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gehakt heb je in rund, varkens en half om half
Ook wel paard en schaap. Alleen niet in de supermarktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gehakt heb je in rund, varkens en half om half
half rund, half varken natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik neem altijd half om half. Geen idee van wat voor dier dat is haha
Rund en varkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Rund en varken door mekaar dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ok dankje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rund en varken door mekaar dus
Precies wat het zegt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die kijk ik vanavond welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik weer
was even HIMYM kijken
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Tgnd, ik heb bijna vakantie, zullen we dan afspreken?
Ik hoor net dat je het ook in niet varkensvlees hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheClown1 het volgende:
bedankt voor de tips. wraps klinkt heerlijk. ben moslim vandaar geen varkensvlees
was een heel stuk leuker dan de vorige afleveringquote:
how i met your motherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |