Geen idee, maar was wel komisch want ik liep tegelijk met haar haar huis binnen waar haar broers op de bank zatenquote:
Gehakt heb je in rund, varkens en half om halfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is gehakt van varkensvlees ik heb geen idee.
Maar wat lekker is. Wraps, en dan gevuld met gehakt, doperwten, mais, en creme fraiche mmm
Whehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar was wel komisch want ik liep tegelijk met haar haar huis binnen waar haar broers op de bank zaten
Ik neem altijd half om half. Geen idee van wat voor dier dat is hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gehakt heb je in rund, varkens en half om half
Ook wel paard en schaap. Alleen niet in de supermarktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gehakt heb je in rund, varkens en half om half
half rund, half varken natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik neem altijd half om half. Geen idee van wat voor dier dat is haha
Rund en varkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Rund en varken door mekaar dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ok dankje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rund en varken door mekaar dus
Precies wat het zegt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die kijk ik vanavond welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ben ik weer
was even HIMYM kijken
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Tgnd, ik heb bijna vakantie, zullen we dan afspreken?
Ik hoor net dat je het ook in niet varkensvlees hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef TheClown1 het volgende:
bedankt voor de tips. wraps klinkt heerlijk. ben moslim vandaar geen varkensvlees
was een heel stuk leuker dan de vorige afleveringquote:
how i met your motherquote:
jazeker maar je neemt half om half maar weet niet precies wat je neemt??gedurfdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je het ook in niet varkensvlees hebt.
of met kipquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Half mens half kakkerlakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
jazeker maar je neemt half om half maar weet niet precies wat je neemt??gedurfd
Ik heb wel eens lamsgehakt gegeten, was ook heel erg lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Juist wel, half rund half varken, dus jij moet voor rundergehakt gaan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Is dit nou een vergelijking? Want dan is dit echt de allerslechtste vergelijking ever.quote:
ik vind dat die serie een beetje inzakt ik wil nu wel eens weten wie de moeder isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was een heel stuk leuker dan de vorige aflevering
Maar die RobinZeikwijf altijd
Moeten we alleen even kijken hoe wat wanneer, ik mag sowieso niks zonder vriendje en hij zit middenin een verhuizing. En op donderdag As i lay dying waarschijnlijkquote:
Nee dat is geen vergelijkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dit nou een vergelijking? Want dan is dit echt de allerslechtste vergelijking ever.
omlette du fromagequote:
dat is ook een zeer leuke seriequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ook erg leuke serie.
Ik kijk graag The Big Bang Theorie.
Mn moeder nam ook altijd half om half. Dus ja ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
maar jij woont nog thuis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mn moeder nam ook altijd half om half. Dus ja ik ook
topic was volquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ohh dat vind ik ook een leuke serie.
Wat gebeurde er nou net?
Dacht eerst dat ik gekicked was omdat ik te raar deed
Topic zat vol en dan komt er een nieuwequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat gebeurde er nou net?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat gebeurde er nou net?
whehehehe ik weet het maar kon het gewoon niet latenquote:
Doe dan ook normaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat gebeurde er nou net?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe ik weet het maar kon het gewoon niet laten
ik heb alle afleveringen van dexter op mijn pc staanquote:
Held, ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen van dexter op mijn pc staan
echt briljant
beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Held, ik ookOfja, op mijn laptop, die kapot is
Moet nog even een windows schijfje branden en kijken of ie te fixen is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter
nou ja niet dat je laptop kapot is natuurlijk
Nee toen ik vroeger klein was kocht mijn moeder altijd half om half gehakt. Toen ik op mezelf ging wonen deed ik gewoon mn moeder na. dat is ook ongeveer het enige wat ik nadoe.quote:
haha okquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee toen ik vroeger klein was kocht mijn moeder altijd half om half gehakt. Toen ik op mezelf ging wonen deed ik gewoon mn moeder na. dat is ook ongeveer het enige wat ik nadoe.
oow oke das nog wel te overzien danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog even een windows schijfje branden en kijken of ie te fixen is.
Sorry dat ik besta hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan ook normaal.
oh en gebruik de quoteknop aub.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
Aangezien de titel van deze thread sexualiteit is dacht ik dat het ook daar over ging.
Maar ik realiseer me nu dat het over mannen gaat die als ze niet kunnen praten met een meisje maar lullig gaan doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
Aangezien de titel van deze thread sexualiteit is dacht ik dat het ook daar over ging.
Maar ik realiseer me nu dat het over mannen gaat die als ze niet kunnen praten met een meisje maar lullig gaan doen.
Niks van aantrekken. Sommige mensen schrikken graag nieuwe users af, zodat het lekker een kliekje kan blijven. Maar iedereen is welkom, dus jij ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
Gewoon appquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha ok
grote kamer, huisgenoten alles?
Bedanktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Sommige mensen schrikken graag nieuwe users af, zodat het lekker een kliekje kan blijven. Maar iedereen is welkom, dus jij ook.
Wie schrikt nieuwe users afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Sommige mensen schrikken graag nieuwe users af, zodat het lekker een kliekje kan blijven. Maar iedereen is welkom, dus jij ook.
Dat is fok nou eenmaal een beetje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
Dat ligt echt aan de man in kwestie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
Je vergeet je PI.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is fok nou eenmaal een beetje.
Over het algemeen mensen die de hele dag op hun zolderkamertje zitten. Daglicht eng, en mensen nog enger vinden.
PI, kijk ernaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Sorry dat ik besta hoor!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PI, kijk ernaar.De helft van de tijd klinkt alles lulliger dan het bedoeld is.
Welke mannen trouwens?
En sommige mensen hebben geen fatsoen en snappen niet dat je niet over anderen moet lullen in afgesloten delen van fora waar desbetreffende mensen niet komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets...?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen fatsoen en snappen niet dat je niet over anderen moet lullen in afgesloten delen van fora waar desbetreffende mensen niet komen.
Voor jouw tijd. Ze snapt hem wel denk ik, anders heeft ze echt een bord voor haar kop.quote:
Niet bij mij, maar ik kan niet zeggen dat ik haar een erg netjes persoon vind.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat Tam achter DW haar rug om heeft zitten lullen ofzo
Omdat het leuk idee is totdat je er mee bezig gaat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom had ik ook weer het briljante idee om de slaapkamer om te gooien? pffft
Okéquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jouw tijd. Ze snapt hem wel denk ik, anders heeft ze echt een bord voor haar kop.
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat Tam achter DW haar rug om heeft zitten lullen ofzo
Niet erg netjes, maar gebeurt wel vaker denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar ik kan niet zeggen dat ik haar een erg netjes persoon vind.
Bij ons past het gewoon niet anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarom had ik ook weer het briljante idee om de slaapkamer om te gooien? pffft
Beetje laat, maar liever laat dan nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
ik heb gewoon alles staan zoals het staat het is praktisch meer vraag ik nietquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje laat, maar liever laat dan nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hand staat er alleen wat raar op![]()
Het is gewoon laag dat je doorgaat als je erop gewezen wordt dat het niet netjes is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet erg netjes, maar gebeurt wel vaker denk ik.
[..]
Beetje laat, maar liever laat dan nooitstijlvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
Beetje laat, maar liever laat dan nooitNeuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat kan ik niet ontkennen neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is gewoon laag dat je doorgaat als je erop gewezen wordt dat het niet netjes is.
nou bij ons kan het dus ook zo maar de teringzooi! en n vent die dan zegt, ik vond de vorige opstelling primaquote:
Oeh, nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hand staat er alleen wat raar op
Helaas, voorzienquote:
Waarom de woonkamer niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou bij ons kan het dus ook zo maar de teringzooi! en n vent die dan zegt, ik vond de vorige opstelling prima
maar ik kan de woonkamer al niet veranderen dus dan de slaapkamer maar
[..]
Beetje laat, maar liever laat dan nooitVolgens mij had ik dit topic ook nog pics belooft van mijn nieuwe outfit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu weet je ook waarom we elkaar over het algemeen negeren.quote:
Ik ook, gaat om het idee ja.quote:
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu weet je ook waarom we elkaar over het algemeen negeren.
[..]
Ik ook, gaat om het idee ja.
oke.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen
Ik zou de Nederlandse les niet skippen als ik jou was. Die heb je hard nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef MissExpert het volgende:
Zooo . Lekker tot 4uur spijbelen. Ik bne zo n slechte student.
heb zo het idee dat dit niet echt jouw niveau is. je gaat er zo te zien fluitend doorheen haha....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef MissExpert het volgende:
Zooo . Lekker tot 4uur spijbelen. Ik bne zo n slechte student.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de Nederlandse les niet skippen als ik jou was. Die heb je hard nodig.
vind ik niet moet zo alweer weg en ik heb geen zinquote:
[..]
[..]
Ik heb ook geen zin meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
vind ik niet moet zo alweer weg en ik heb geen zin
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu weet je ook waarom we elkaar over het algemeen negeren.
[..]
Ik ook, gaat om het idee ja.
[..]
Beetje laat, maar liever laat dan nooitDamn hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dit topic ook nog pics belooft van mijn nieuwe outfit.
quote:
Jezus Samzz, chill even ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo af en toe Samzz, zo af en toe...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij had ze dit weekend d'r lief over de vloer, maar dan bakt ie er weinig van..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om even op dezelfde tour verder te gaan, waarschijnlijk heeft ze een goeie beurt nodig
Dunno. Tis ook alweer 2 dagen verder héquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij had ze dit weekend d'r lief over de vloer, maar dan bakt ie er weinig van..
Mooie mogelijkheid voor jou om te white knighten, ik snap niet dat je je zo druk maakt.quote:
Hoezo chill? Dit is precies Sam.quote:
Whut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie mogelijkheid voor jou om te white knighten, ik snap niet dat je je zo druk maakt.
Moet je toch wel om mij lachenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo af en toe Samzz, zo af en toe...
Je hoeft je geen zorgen te maken over wat ik al dan niet nodig hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om even op dezelfde tour verder te gaan, waarschijnlijk heeft ze een goeie beurt nodig
Ik maak me nergens zorgen over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je toch wel om mij lachen?
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over wat ik al dan niet nodig heb. Ik neuk tenminste, dat is meer dan sommigen hier kunnen zeggen.
Juist.quote:
Ouch.quote:Je hoeft je geen zorgen te maken over wat ik al dan niet nodig heb. Ik neuk tenminste, dat is meer dan sommigen hier kunnen zeggen.
Die is gemeenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je toch wel om mij lachen?
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over wat ik al dan niet nodig heb. Ik neuk tenminste, dat is meer dan sommigen hier kunnen zeggen.
Ja sorry hoorquote:
De waarheid is soms hard. Net als de penis van een man.quote:
Nee, je hebt gelijk. Maar dat doet me denken aan mijn pandapunten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar een dergelijke comment betekent niet dat ik een beurt nodig heb of zo
.
En ook niet dat je last hebt van PMS.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Maar een dergelijke comment betekent niet dat ik een beurt nodig heb of zo
.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard. Net als de penis van een man.
Ik heb over niemand geluld in afgesloten delen van fora. We hebben een discussie gehad over waarom jij weg bent gestuurd. Volgens mij zat jij daarin fout, niet ik. Verder heeft dat hier geen fuck mee te maken, dus daar moet je over ophouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen fatsoen en snappen niet dat je niet over anderen moet lullen in afgesloten delen van fora waar desbetreffende mensen niet komen.
Dat is niet het deel waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb over niemand geluld in afgesloten delen van fora. We hebben een discussie gehad over waarom jij weg bent gestuurd. Volgens mij zat jij daarin fout, niet ik. Verder heeft dat hier geen fuck mee te maken, dus daar moet je over ophouden.
Truequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt de waarheid ook harder als er knappe naakte dames zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agossiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar dat doet me denken aan mijn pandapunten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ook niet dat je last hebt van PMS.
Ik had weer een 'Ga weg uit mijn hoofd'-momentje met die opmerking, ik dacht precies hetzelfde
Als jij je penis als de waarheid ziet, dan wellicht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt de waarheid ook harder als er knappe naakte dames zijn?
Ach joh, je weet het verhaal niet eens. Bovendien mag het niet eens besproken worden. Dw heeft consequenties gehad. Niet mijn schuld of mijn zaak. En om het hier aan te halen heeft geen zin.quote:
Maakt niet uit of ik het verhaal wel of niet weet. Feit blijft dat achter iemands rug om lullen niet netjes isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach joh, je weet het verhaal niet eens. Bovendien mag het niet eens besproken worden. Dw heeft consequenties gehad. Niet mijn schuld of mijn zaak. En om het hier aan te halen heeft geen zin.
Dan wordt het opeens een keiharde waarheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt de waarheid ook harder als er knappe naakte dames zijn?
De naakte waarheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan wordt het opeens een keiharde waarheid.
Heb ik niet gedaan. Verder ben ik weg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik het verhaal wel of niet weet. Feit blijft dat achter iemands rug om lullen niet netjes is
Ik moest me inhouden om niet "Hoi, neuken' te zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef Tally het volgende:
Zoek het allemaal even lekker via PM/DM uit. En weer de normale gang van zaken via het forum graag
Daar kan ik dan ook niet over oordelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gedaan. Ze draait het hele verhaal om. Als ik zoiets had gedaan zou ik nu geen moderator van dat gedeelte zijn he?!
En je moest je inhouden omdat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om niet "Hoi, neuken' te zeggen.
Kan je lezen? Ik heb het niet over mezelf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach joh, je weet het verhaal niet eens. Bovendien mag het niet eens besproken worden. Dw heeft consequenties gehad. Niet mijn schuld of mijn zaak. En om het hier aan te halen heeft geen zin.
Ik ben meer van de half naakte waarheid.quote:
Kan jij ook lezen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb het niet over mezelf.
Maar het werkt welquote:
Shirt aan natuurlijk. En sokken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer van de half naakte waarheid.
De waarheid in een doorzichtig negligeetje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer van de half naakte waarheid.
wij wonen in n rond gebouw en daardoor heb je rare hoeken, en onze loungebank past alleen waar hij nu staat! en de piano kan ook nergens anders heen en de tv ook niet, dus dan houden we alleen de eettafel over, nou die mag dan ook blijven staanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom de woonkamer niet?
Ik woon sinds een maandje of 2,5 ook andersom.
Ow wacht. Let's rephrase that.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar het werkt wel
Zo ben ik aan een aantal beurten gekomenWaaronder een trio
ik zou niet weten waarom ik een hele komkommer in mijn mond zou moeten douwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In stukjes gesneden of gewoon helemaal in zijn geheel?
Hmm, stom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wij wonen in n rond gebouw en daardoor heb je rare hoeken, en onze loungebank past alleen waar hij nu staat! en de piano kan ook nergens anders heen en de tv ook niet, dus dan houden we alleen de eettafel over, nou die mag dan ook blijven staan
Ik weet wel iets anders dan een komkommerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik een hele komkommer in mijn mond zou moeten douwen
Ja, ben vooral een held in selectief lezen.quote:
Je hebt overal mensen voor hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik een hele komkommer in mijn mond zou moeten douwen
quote:
Dat is stom.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[img]http://drimble.nl/images/tags/goede-tijden-slechte-tijden.jpgp/img]
Je faalt.quote:
blijkbaar hier een betere versie dus...quote:
Gevoel voor drama heb je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik snap echt niet wat hier allemaal aan de hand is...
En even officieel gezien. ik ben geen kloon of hoe dat ook heet!
Een vogeltje fluisterde mij dat DevilsWhore daarom zo lullig tegen mij deed.
Als je mij prikt bloed ik dan niet?
ben jij maf!! weet je wat n voordelen zo'n grote bank heeft!quote:
Niet bij nadenken en verder gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ben een artistiekelingquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
HAHAHA Sorry maar ik distatieer mij van hipsters... meest waardeloze stroming ever.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op de hipster uit mijn klas, die doet ook altijd zo theatraal.
Het was niet lullig bedoeld, gewoon op PI letten, dat scheelt de helft.
Ik ben ook een artistiekeling, maar ik ga niet janken als ik iets niet snap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:32 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik ben wel een beetje Emo ja.
Art
[..]
Ben een artistiekelingdan krijg je dat
Kappen of wegwezen. Dat zijn de 2 opties die je nu hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Daar kap je in dit topic maar mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ben vooral een held in selectief lezen.
Je gedraagt je precies hetzelfde als hij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
HAHAHA Sorry maar ik distatieer mij van hipsters... meest waardeloze stroming ever.
Oh shit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gedraagt je precies hetzelfde als hij.
Van het asiel? Tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
Jeeej, m'n oma, oom en vrienden komen ook naar de Open Dag. Het kan me al helemaal niet meer boeien dat pa en ma niet komen
.
Nu moet je je de hele tijd heel ironisch gaan gedragen he, niet vergeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:41 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Oh shit!
Ik ben een hipster Nooo!
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van het asiel? Tof!
[..]
Nu moet je je de hele tijd heel ironisch gaan gedragen he, niet vergeten.
Awesomequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Maar vooral voor mij omdat ik daar een stand heb. Maar ik vind 't tof
. De open dagen zijn sowieso altijd gezellig.
Die vinden de softbalwedstrijd van mijn zusje belangrijker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
AwesomeWaarom komen je ouders niet eigenlijk?
Jammer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vinden de softbalwedstrijd van mijn zusje belangrijker.
Mijn leven heeft geen zin meer... zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van het asiel? Tof!
[..]
Nu moet je je de hele tijd heel ironisch gaan gedragen he, niet vergeten.
Approved.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
Ruzie met pak, ruzie met licht, ruzie met zelfontspanner, ruzie met laptop, dus slechte foto's.
Maar soit.
Ik heb nog meer te doen vandaag.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
Ruzie met pak, ruzie met licht, ruzie met zelfontspanner, ruzie met laptop, dus slechte foto's.
Maar soit.
[ afbeelding ]
Is het pak zwart of blauw? Of grijsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
Maar soit.
[ afbeelding ]
Dat is emo. Gewoon alles heel raar gaan beredeneren zodat niemand het snapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Mijn leven heeft geen zin meer... zoiets?
soms is het ff lastig in de ochtend maar met dergelijke opmerkingen ben ik blij dat ik dagelijks in pak benquote:
En goede kop ervoor. Niet iedereen kan het hebben.quote:
Ligt eraan. Er zijn kledingstukken waarbij het geen probleem is dat deze wat te groot zijn (spijkerbroeken, truien, shirts). Bij pakken is dat geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat geldt ook voor andere kleding
Ohja die waren er ook nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is emo. Gewoon alles heel raar gaan beredeneren zodat niemand het snapt.
Antraciet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het pak zwart of blauw? Of grijs?
Ah oké. Mooi. Tip: Neem een riem in dezelfde kleur als je schoenen zijn.quote:
Hmm oke, heb je deels gelijk in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er zijn kledingstukken waarbij het geen probleem is dat deze wat te groot zijn (spijkerbroeken, truien, shirts). Bij pakken is dat geen gezicht.
Sowiesoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Mooi. Tip: Neem een riem in dezelfde kleur als je schoenen zijn.
Ja, dat weet ik, moet ik nog ff halen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Mooi. Tip: Neem een riem in dezelfde kleur als je schoenen zijn.
Nu een zonder pak?quote:
quote:
Net zo stout als ik.quote:
Ben jij een stout meisje, ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Net zo stout als ik.
Ja zonder pak!
Succes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Ohja die waren er ook nog.
Ik ga mijn best doen.
Foto van jou in pak?quote:
Ehm, zou kunnen, nu niet bij de hand geloof ik.quote:
Die mag ik hier niet posten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Net zo stout als ik.
Ja zonder pak!
Gewoon pak aandoen, dominant kijken naar LL en zeggen 'Jij, slaapkamer, nu!'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, zou kunnen, nu niet bij de hand geloof ik.
Enige bewijs dat ik een pak heb is geloof ik een foto van kerst 5 jaar terug![]()
Zou Lola moeten vragen een foto te maken binnenkort.
Maar als het er van komt, laat ik t weten
al voel ik me zo niet op m'n gemak in een pak.
Terwijl Lola zegt dat t wel sexy staat![]()
Jawel hoor, zolang pielemoos maar bedekt isquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon pak aandoen, dominant kijken naar LL en zeggen 'Jij, slaapkamer, nu!'
Gewoon proberen.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Lola in BDSM pak: ''ghehe, dacht jij dat''
Volgens mij lacht ze me uit... want dat dominante zit niet echt in m'n aardquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Lola in BDSM pak: ''ghehe, dacht jij dat''
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij lacht ze me uit... want dat dominante zit niet echt in m'n aard
Eerst bellen voor het mail adres natuurlijk, logisch dit dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Bedrijven die zeggen dat je ze per mail kan bereiken en vervolgens geen mailadres op de site hebben staan__!
info@domainnaam.nl werkt vaak wel hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Bedrijven die zeggen dat je ze per mail kan bereiken en vervolgens geen mailadres op de site hebben staan__!
Zou hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
info@domainnaam.nl werkt vaak wel hoor
Voor onze klanten maken we bij een domeinnaam ook altijd een info@ adres aan.quote:
enige frustraties??quote:
Niet de hele tijd, maar in bepaalde situaties wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij jezelf als stout beschrijven?
Ja, mij ook. Maar wordt het dan de gehele bedrijfsnaam of nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor onze klanten maken we bij een domeinnaam ook altijd een info@ adres aan.
Lijkt me ook het minimale dat je wilt hebben als bedrijf zijnde
viel me zo op zeg maar hoe vaak....maar zal wel met dat hosselen te maken hebbenquote:
Single, dat dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
viel me zo op zeg maar hoe vaak....maar zal wel met dat hosselen te maken hebben
als ik contact zou zoeken met www.loodgieterhenk.nl, dan zou ik mailen naar info@loodgieterhenk.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Maar wordt het dan de gehele bedrijfsnaam of niet.
Ik dacht ik kijk even op de site van loodgieterhenk, bestaat die site helemaal niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als ik contact zou zoeken met www.loodgieterhenk.nl, dan zou ik mailen naar info@loodgieterhenk.nl
genoeg leuke dames online. wellicht een e-date hosselen....quote:
Waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
genoeg leuke dames online. wellicht een e-date hosselen....
ohh teach me ohh wise one!! ik ben dus ondertussen aantekeningen aan het maken.quote:
Meh, geen zin in. Ik zie dat je in Groningen woont, daar zijn genoeg leuke dames op straat te vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ohh teach me ohh wise one!! ik ben dus ondertussen aantekeningen aan het maken.
Jaquote:
Nee, heb je een loodgieter nodig dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk even op de site van loodgieterhenk, bestaat die site helemaal niet!
ohh groningen is er vol mee. geloof ik best.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, geen zin in. Ik zie dat je in Groningen woont, daar zijn genoeg leuke dames op straat te vinden
Ik heb je een DM gestuurd... Of is mijn DM'ert kapotquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als ik contact zou zoeken met www.loodgieterhenk.nl, dan zou ik mailen naar info@loodgieterhenk.nl
Te erg voor woorden inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Soms zie je ook nog wel eens van die zzp-ers rijden met schilderklaas_17@hotmail.com.
Lekker professioneel, betaal dan die paar euri voor een domein.
Want anders heb je wel een loodgieter cryothic voor me?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, heb je een loodgieter nodig dan?
Tja, of de mijne... kreeg net wel weer eens zo'n melding dat m'n DM-file stuk was enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd... Of is mijn DM'ert kapot?
Jep, heel slecht is dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
Soms zie je ook nog wel eens van die zzp-ers rijden met schilderklaas_17@hotmail.com.
Lekker professioneel, betaal dan die paar euri voor een domein.
Nee, maar ik wil je best helpen zoeken hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want anders heb je wel een loodgieter cryothic voor me?
Das lief van jequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
Nee, maar ik wil je best helpen zoeken hoor
Ok, nou, mocht het eens nodig zijn geef je maar een gilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das lief van je
Maar niet nodig thx.
Okiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ok, nou, mocht het eens nodig zijn geef je maar een gil
Ik heb een @gmail.com adres. Nog geen klachten over gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, of de mijne... kreeg net wel weer eens zo'n melding dat m'n DM-file stuk was enzo.
[..]
Jep, heel slecht is dat.
[..]
Nee, maar ik wil je best helpen zoeken hoor
Die is leukquote:
Het ligt misschien aan de doelgroep. En het soort dienst dat je verleend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een @gmail.com adres. Nog geen klachten over gehad.
Midden op straat dit dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat mij stout maakt?
Ik houd er redelijk wat losse contacten op na, heb graag sex in het openbaar of met het gordijn en het raam open.
Gebruik graag speeltjes, ook op mannen. dus kijk maar uit!
Maar ben niet van de BDSM. niet mijn ding
Hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat mij stout maakt?
Ik houd er redelijk wat losse contacten op na, heb graag sex in het openbaar of met het gordijn en het raam open.
Ben ik mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
@gmail klinkt toch iets beter dan @hotmail.
Dus, wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat mij stout maakt?
Klinkt gezellig. Maar waarvoor moet ik oppassen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat mij stout maakt?
In de wijze woorden van Joey:"How u doingggggg"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:48 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Wat mij stout maakt?
En altijd op t laatste moment natuurlijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
gedoe met visum india
Dildo in je kont.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Maar waarvoor moet ik oppassen dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |