abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117829436
Susie waarom doe je haar niet in maat 5?

Tinu beterschap meid :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:19:25 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117830981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef bitterend het volgende:
Susie waarom doe je haar niet in maat 5?

Tinu beterschap meid :*
Nah, weet ik ook niet :? Klinkt zo erg groot? Er zijn peuters die die maat nog niet eens dragen! :D Moet het gewoon eens proberen denk ik.

Beterschap Tinu! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:49:38 #278
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117832734
Je bent gewoon nog in de ontkenningsfase Susie :P

Volgens mij droegen mijn jongens ook maat 5 toen ze ongeveer een jaar waren

(mén, wat ben ik trouwens blij dat we bijna geen nr 3 luiers meer hebben, krijg ze niet helemaal fatsoenlijk om....gelukkig geen lek gevallen hier ;) )
pi_117832903
Haha klopt mijn bijna 2 jarige past nog redelijk in 4 :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:23:25 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117842919
Zie, dat bedoel ik, ben helemaal niet in de ontkenningsfase :P
Vanmorgen wel droog wakker geworden, beetje jammer dat dat al om 5.00 was! In het donker ff schone luier gegeven, toen heeft ze nog even getukt, maar ik niet meer... Wordt een lange dag op het werk zo...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:05:22 #281
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117844589
Hmz, ik heb gisteren een hormoonzalf gehaald voor cristel, (moest van de kinderarts), Maar ik ben er niet gerust op, om dit op mijn kind te gaan smeren. De Kinderarts zegt dat ze verkleefde schaamlippen heeft. Nu las ik op google en in het oude CB boekje dat dit wel vaker voorkomt in het 1e en 2e jaar....En dat ze er dan niks aan doen..
Dus..Wat zal ik doen? In de bijsluiter staat namelijk niet dat gebruikt mag worden bij baby's (logisch...wie verwacht dat?) En over de eventuele bijwerkingen ben ik ook niet te spreken..
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:10:11 #282
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_117844702
Welk merk PureEvil?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:24:43 #283
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117845049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:10 schreef NotTheSame het volgende:
Welk merk PureEvil?
Ovestin
1mg creme
Werkstof: Estriol
pi_117845149
Ik persoonlijk zou het niet geven maar dit is een keus die je zelf moet maken..
Ik vind het absurd dat ze een creme als dat geven bij iets als er geen verdere klachten zijn een verkleving is heel normaal en komt veel voor.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:15 #285
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117845315
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik persoonlijk zou het niet geven maar dit is een keus die je zelf moet maken..
Ik vind het absurd dat ze een creme als dat geven bij iets als er geen verdere klachten zijn een verkleving is heel normaal en komt veel voor.
Dankje! Op dat antwoord had ik gehoopt ^O^
Dan doen we het dus niet ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:28 #286
348178 NotTheSame
pi_117845321
Volgens mij word Ovestin hier in Nederland niet uitgeschreven voor deze klachten. Zal wel een DE-beleid zijn.
Ik zou persoonlijk ook niet zo gauw naar de hormoonzalven neigen, wat Pvoess zegt. Draakje had in het begin ook verkleefde schaamlippen maar dat is vanzelf goedgekomen.
pi_117851004
Hier zijn we net terug van het cb

Stats: 77 cm en 10,7 kg

donderdag 11 oktober 2012 @ 14:42:03 #288
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_117853917
Ik lees hier nog steeds vaak mee maar schrijf niet meer zoveel door gebrek aan tijd :@

Maar nu had ik toch even een vraagje, had ik een tijdje geleden nog een ode aan het gastouderschap ;) heeft de gastouder nu een koortslip :{
Ik las al op internet dat het voor baby's heel gevaarlijk is, Rayen is bijna 11 maanden maar nu zit ik toch te twijfelen of ik hem morgen zal brengen of niet.
Ze zei natuurlijk dat het aan mij was en dat ze erg zorgvuldig zal opletten en nog vaker haar handen zou wassen.
Maar ik twijfel toch nog. Als je eenmaal dat virus hebt dan heb je het levenslang.
En aan de andere kant als zij heel goed oppast, het zal niet voor het eerst in zijn leven zijn dat hij met iemand in contact zou komen die het herpes virus draagt natuurlijk.
Maar ik zit toch ernstig te twijelen, je vermijdt liever natuurlijk alle risico's.
wat zouden jullie doen?
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:55:40 #289
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_117854494
TJ zelf zou ik de huisarts bellen en vragen wat wijsheid is :).
pi_117855091
Ik heb zelf ook herpes en ik kan mijn kind ook moeilijk weg doen als ik het heb ;) Het is inderdaad gevaarlijk voor baby's dus ik was de ene keer dat ik het had sinds M geboren is heel voorzichtig. Zolang het vocht uit de blaasjes niet aan je baby komt kan je hem niet besmetten, dus ik hield steeds mijn gezicht ver van het zijne vandaan, veel handenwassen inderdaad. Je kunt haar vragen of ze lipblaasjespads wil gebruiken, een soort plastic sticker die je over de koortsblaar doet. Ik zou hem denk ik wel laten gaan, omdat ik weet dat je het risico op besmetting zeker kun vermijden, maar van jezelf weet je natuurlijk zekerder hoe voorzichtig je bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 11-10-2012 15:29:26 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:20:46 #291
348178 NotTheSame
pi_117855422
TimeJumper, ,mijn man heeft ook regelmatig een koortslip. Goede hygiene en behandeling is dan heel belangrijk en dan is de kans op besmetting minimaal. Ik denk dat je gastouder wel weet wat ze doet, ze zal je kind heus geen kus geven of in contact laten komen met de blaasjes, wetende dat ze R. kan besmetten.

Draakje heeft vandaag voor het eerst kennis gemaakt met de potgrond van m'n enige nog levende plant in de kamer. Ze vond het blijkbaar lekker want ze smakte er vrolijk op los! Minder leuk vond ze het spoelen van de mond daarna. Ach, het zal niet de laatste keer zijn dat ze iets in d'r mond stopt wat daar niet voor bestemd is hihi.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:36:16 #292
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117856053
Meissie, goede stats!

_O- NTS! Lekker hoor potgrond :P (Of katten/hondenbrokken mjam :Y) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag ff de box naar beneden gezet, ze vind het wel leuk geloof ik. Ik zette haar vanochtend neer in de box (toen stond ie nog hoog) en toen trok ze dr eigen een klein beetje omhoog aan de spijlen...(Ze kan nog niet zelf zitten, athans, niet langer dan een paar tellen ;) )
pi_117857026
TJ, ik zou ook even de huisarts bellen!

NTS, lekker hoor, potgrond :D Je moet haar ook wel eten geven! ;)

PE, ze wordt groot! De box al omlaag O+

Faye is vandaag alweer 4 maanden :o het gaat zo snel! En poepen de laatste dagen als de beste :') Zo'n 6 volle luiers per dag, die regelmatig tot in haar nek terug te vinden zijn :Y) Lang leve de wasmachine! Zitten is tegenwoordig helemaal hip en ze maakt steeds meer nieuwe geluidjes. Pffffff is helemaal nieuw hier, met een hoop spuug en kwijl erbij, smullen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117857487
Faye alweer 4 maanden *O*

Midas is vandaag 9 maanden! officieel ontzwangerd :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:55:26 #295
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_117859439
:P héhé clubsoda ;)

NTS ja idd je kan je kleintje niet zomaar wegdoen. euhhhh :Y) potgrond :o

Nou goeie tip (dat ik daar nou niet opkom :9 ) huisarts gebeld, met de juiste hygiene maatregelen is besmettingkans klein.
Dusse dan gaat ie maar gewoon morgen ;)

bedankt voor jullie snelle reacties :*
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:58:44 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117859577
Potgrond! Yummie :P

NTS; hier ook dat fijne herpes virus en wat Clubsoda al zegt, ik kan haar ook niet wegbrengen dan. Overigens heeft de leidster op het kdv het ook en die gebruikt idd die pads. Ik ben ook ontzettend bang om het Anouk te geven, helemaal omdat ze regelmatig veel interesse toont in mijn mond! Tanden, heul interessant! :D
Edit; ik heb het trouwens van mijn eigen moeder :(

En Kyara _O-
pi_117860884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef TimeJumper het volgende:
:P héhé clubsoda ;)

NTS ja idd je kan je kleintje niet zomaar wegdoen. euhhhh :Y) potgrond :o

Nou goeie tip (dat ik daar nou niet opkom :9 ) huisarts gebeld, met de juiste hygiene maatregelen is besmettingkans klein.
Dusse dan gaat ie maar gewoon morgen ;)

bedankt voor jullie snelle reacties :*
Ik bedoelde dat ik me bij een koortslip bij mezelf niet zo druk maak omdat ik weet dat ik voorzichtig ben maar ik het al moeilijker zou vinden om de gastouder daarmee te vertrouwen. Maar dat staat er een beetje gek :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_117864588
PE beterschap voor je meisje!

Faye, 4 maanden *O*

Midas 9 maanden *O*. Nou weet niet of je over ontzwangerd zijn mag praten als je alweer zwanger bent :P

Meissie, mooie curves.

Nts eeuw potgrond
En PE katten/ hondenbrokken ook ieuw.

Mijn baby is een echte buikslaper. Op het kdv leggen ze hem op zijn zij, zelfs uit veiligheidsoverweging met een lakente of dekentje achter zijn rug en hij draait steeds op zijn buik. Maar ze geven aan dat hij heel sterk is en dus kan het waarschijnlijk geen kwaad. Als hij sterk genoeg is om op zijn buik te draaien zal het niet zo gevaarlijk zijn.
En ik vergeet steeds te jompelen op de goede dag. Dus bij deze even een *G* voor zijn 5e vermaandag eergisteren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117865740
lol Kyara, hoe ver ben je al 4 maanden? Dan moet je na de bevalling die 4 maanden nog ontzwangeren en van de tweeling 2x9 maanden....dus jij bent nog laaaang niet ontzwangerd!

4 maanden *O*
5 maanden *O*
pi_117867225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Troeta het volgende:
lol Kyara, hoe ver ben je al 4 maanden? Dan moet je na de bevalling die 4 maanden nog ontzwangeren en van de tweeling 2x9 maanden....dus jij bent nog laaaang niet ontzwangerd!
-O-

Ik dacht gewoon even alles in 1 keer te ontzwangeren.

Manlief heeft me al een buikcorrectie beloofd als het niet meer goed komt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')