abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117494904
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_117495298
Goedemorgen!

Susie, Daan heeft er ook last van. Is hier een droge huid. Nu weer het weer erger door het gekwijl van de tanden. Hier helpt bepanthen wel iets. En verder is het een kwestie van tijd. Chris heeft er ook last van gehad, en heeft het ook langer gehad. En zijn huid blijft ook gevoelig.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:08:34 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117496447
Mweh, stomme hormonen :P
Weleda heb ik dus gebruikt, maar heeft niet geholpen. Ik smeer dan eigenlijk liever niet. Ze is niet veel aan het wrijven over haar gezicht (wel in d'r oren!) Ik ga er maar gewoon vanuit dat het wel weer weg gaat (en niet terug komt in de pubertijd! :D)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:58:14 #4
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117497718
We zijn weer terug van de kinderarts (CB) Cristel weegt 8300 gram en is 70 cm.

Ze heeft trouwens ook wat uitslag op dr voorhoofd, moet ik daar wat opsmeren of niet? Komt door de helm denk ik :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door PureEvil op 02-10-2012 11:14:22 ]
pi_117499802
Mooie lijntjes PE!
Smeren kan wel, maar het zal vast terugkomen als het door de helm komt! Zweet ze op die plek? Dan misschien wat vaker drogen overdag of maïzena erop om het vocht tegen te houden?
pi_117501775
Mooie stats PE! ^O^

Vanmorgen hebben we een echo van I's heupen laten maken (mijn moeder mist een heupkom, daarom kregen we een verwijzing). Omdat de arts een kleine afwijking dacht te zien, moesten we gelijk door voor een röntgenfoto. Gelukkig bleek het loos alarm te zijn. De officiële uitslag krijgen we over een dag of 2, maar de arts kon nu al zeggen dat er geen reden tot zorg was. Fijn!

Vanmiddag weer langs het CB, ben benieuwd naar zijn stats. Helaas ook weer prikken ;(. Maar daarna zijn we er voor ruim een half jaar vanaf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117506605
Mooie stats PE
Minder van de uitslag :(

Phaidra
Fijn dat er zo goed gekeken is en het goed lijkt!
Succes met de prikjes :(

Ik had voor donderdag een afspraak staan met het cb maar het lukt me niet om er naar toe te gaan dus verzet. Vanmiddag weer een afspraak met de osteopaat gehad & mijn moeder is nu met S wandelen zodat ik kan bijkomen. Heel lief :)!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117520310
PE mooie curve!

Phaidra, fijn dat alles goed was. Toch een opluchting, dat voelde ik zelf ook na de heupecho.

Susie hopelijk gaat het gauw over.

Zoe, lukt het nu niet om de rust te paken omdat jij vaak met S. alleen bent? Dan hoop ik dat je straks meer rusttijd hebt en dat je dat goed doet en ook dat de therapie voor je bekken gauw aanslaat.

Mijn zoontje heeft vanochtend met een dame van ruim een jaar gesjansd en vanmiddag met R. van Bitterend. Ze waren zo lief samen. R is ook wel een schatje en ze vond me lief geloof ik O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117520573
Mooie stats PE!

Zoë, fijn dat je nu wat meer rust kan pakken. Slaapt S. weinig overdag dat je geen rust kan pakken? Midas slaapt 2x minimaal 2 uur dus dat is wel lekker om ook zelf nog even bij te slapen.

Tinu, jouw mannetje zal het vast goed bij de dames doen O+ En R. is inderdaad ook een schatje O+
pi_117520960
Jaaa mijn dame had volop aandacht van de lieve heren O+ hihi ja ze vond je erg lief Tinu :D ze is meteen in slaap gevallen op weg naar huis :z

Zoe rond die tijd heeft mijn baby ook slecht geslapen! hopelijk een rustigere periode voor jou binnenkort :*

Hopelijk ook Midas binnenkort zien als we weer eens meeten *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:21:32 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117522368
Jullie doen maar meeten de hele tijd ;(

Zoe, wat een gedoe dat je nog zoveel last heb joh :* Straks wordt het misschien wel wat makkelijker als ze langere slaapjes gaat maken overdag (okeeee, ook niet altijd, maar meestal wel ;) ) dan kan jij ook meer rust pakken.
pi_117522415
Suus je mag ook mee meeten hoor je woont niet zo ver weg ;)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117522557
Voordeel van dichtbij elkaar wonen en elke goede reden pakken: babymeet, draagmeet, een-op-een meet... :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117523572
Nah, zo dichtbij woon ik niet, maar meeten is leuk! En daar wil ik soms best een stukje voor rijden :)

Zoe, ik hoop echt dat er snel wat gedaan kan worden aan je klachten wat echt helpt :*

Tweede dag werken zit er ook weer op, bedrijf is een chaos en ik vind het echt lastig om weer te beginnen. Gelukkig doet Faye het wel goed bij mijn moeder. Mijn moeder gaat ook lekker mee in Faye dr ritme, voeden op verzoek, slapen op verzoek, niet laten huilen :) Maar ben heel blij dat ik nu weer even twee dagen vrij heb hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117524621
Marjo, was het de gebruikelijke chaos, maar voor jou weer iets om weer in te komen of was er iets bijzonders.
Fijn dat Faye het zo goed doet bij je moeder en dat je moeder meegaat in Faye's ritme.

Jij woont idd wat verder weg dan Bitterend en ik dacht ook Susie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117524924
Nee, chaos van dat ik er niet was vanaf mei, mn baas vertrokken is en er 1,5e maand niemand op die positie heeft gezeten en mn nieuwe leidinggevende pas 3 weken aan het werk is. Op een afdeling van (voorheen) 3,5 FTE, nu nog maar 3 FTE. Dus chaos van alles wat is blijven liggen, niemand die weet wat precies de status is van dingen, wat er nog ligt en wat de prioriteiten zijn. Flink vermoeiend dus.

Bitterend is een uur rijden (ok, iets meer) en naar jou was ook een uur geloof ik. Ik rij altijd al gauw een uur als ik ergens heen wil :P Iedereen lijkt ver weg te wonen :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117525119
Ik vind 1 uur of meer rijden naar iemand geen probleem *; :D

Hopelijk blijft het niet lang chaos Marjo! Faye is iig in goede handen :Y
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:13:19 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117525651
Ja maar...jullie wonen allemaal in amsterdam ofzo... Da's zeker 2 uur rijden voor mij :'(
pi_117535979
Meeten is leuk. O+

Ik wil er ook best wel even voor rijden. Naar Tinu was het iets van 1,5 uur of zo. Langer hoeft voor mij ook niet. Gelukkig vindt Midas autorijden ook geen probleem.

Straks naar papa's werk. Ben benieuwd!
pi_117536117
Leuk al die meets!

Ik zit dicht bij de eilanden Tersch/vlie :9

Fijn marjolijn dat je moeder mee gaat in t ritme
Lekker genieten van je dagen vrij weer :)

Over rust, S slaapt wel smiddags maar je weet nooit hoe lang, soms een half uur en soms 3uren.
Als ik haar dan eventjes bij mijn moeder breng dan weet ik dat ik gewoon 2 of 3 uurtjes heb. En anders moet je maar zien hoe de dag loopt.
Zoals gister was ze van 6uur smorgens tot ongv 12uur wakker,. Maar wel moe. Heb 2x gewandeld enz maar dan zit ik alweer op mijn max. Als mijn moeder dan eventjes kan oppassen kan ik bijtanken.
Ze heeft 2 vaste dagen daarvoor gepland dus ze vind dat geen probleem.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:00:42 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117536319
Ligt eraan welke kant van Amsterdam, maar de kant van Bitterend is ongeveer 20 minuten voor mij en Tinu ook trouwens, maar dat is de andere kant... Rara, waar woon ik! :D

Ontopic: ik word er een beetje slaapgestoord van dat ze iedere nacht wakker wordt van een volle luier. :(
pi_117536349
Misschien even verschonen voor jullie naar bed gaan? Dan slaapt ze misschien zo weer verder?
* Cyntiaa Sluipt weer naar het dreumes topic
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:51:27 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117537392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien even verschonen voor jullie naar bed gaan? Dan slaapt ze misschien zo weer verder?
* Cyntiaa Sluipt weer naar het dreumes topic
Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo? :D Mja, als ze dan wakker wordt en blijft? Nah, is het proberen waard misschien. Kutluiers. Maar goed, daar is ook weer een luiertopic voor.
pi_117537442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Susie het volgende:

[..]

Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo? :D Mja, als ze dan wakker wordt en blijft? Nah, is het proberen waard misschien. Kutluiers. Maar goed, daar is ook weer een luiertopic voor.
:Y

Voor dat ze naar bed gaat lijkt me een schone luier best logisch ;)
pi_117537667
We hebben Daan, toen hij die uitslag had ook weleens 's nachts verschoont. Maar hij wordt er niet/amper wakker van. Zelfs niet bij het overtillen naar de commode en terug. Maar misschien is het net zo'n slaapkop als Chris ;)

Zoé, fijn dat je moeder bij kan springen. Goed dat er wel verder gekeken wordt met die foto. Sterkte!

Het gaat hier hard. Daan zit nu de hele dag en overal op zijn knieën. Hij gaat dan soms ook op zijn billen zitten. Zou hij dan meemogen op de fiets, of moeten ze dan echt vanaf lig/kruipstand naar billen gaan?
Chris ging pas heel laat zelf zitten, dus daar gingen we eerder omdat hij allang stevig zat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')